2014-08-30, 16:07
Medlem
MegaAgamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Eh paow????? Hon gjorde ju INGENTING i förra säsongen förutom att knulla Jeppe? Lämnade verkligen inga avtryck alls
Jo då hon lämnade ett avtryck på Jeppes kuk.
Citera
2014-08-30, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Jo då hon lämnade ett avtryck på Jeppes kuk.
Haha ja det enda. Hon var jättetråkig och feg o gjorde eller sa ingenting annat ...
Citera
2014-08-30, 20:06
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Eh paow????? Hon gjorde ju INGENTING i förra säsongen förutom att knulla Jeppe? Lämnade verkligen inga avtryck alls

Jodå, det gjorde hon visst.
Citera
2014-08-30, 20:08
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mano1337
Jag har inget Smail utan snarare hoppas jag att han kommer vinna PH, så ser ingen anledning till att hitta på de där. Min kusin är 14 år och hon var med en klasskamrat på lektionen när Smail frågade var i GBG hon bodde och om hon hade lust att träffas. Till hans försvar ska sägas att hon ser ut att vara något år äldre, hurvida han har frågat efter hennes ålder är för mig oklart !

Antagligen inte. Skulle bli väldigt förvånad om han nu var pedofil/hebefil(eller vad fan det nu heter).
Citera
2014-08-30, 20:19
Bannlyst
Lite kuriosa från Samir. Och ja, han är fortfarande aktuell.

Citat:
@neymarswifey: Vem från ”Paradise” har du bäst kontakt med i dag?

– Helt ärligt så har jag bäst kontakt med Kristian i nya ”PH”. Jag tyckte att han var skön, så vi har snackat lite. Jag tyckte att han var så jävla rolig i programmet. Från vår säsong är det ”Paow”, men det är inte jättemycket kontakt.

Citat:
@peeres00: Vem av tjejerna i nya PH skulle du gå på dejt med?

– Alltså, jag har ingen bra koll på någon av dem… Jag skulle vilja gå på dejt med Kristian. Jag tror att vi hade haft roligare ihop än med någon av de där brudarna faktiskt.

Citat:
@hastagfabbb: Vilka är dina favoritchips?

– Pringles hot och någonting, de där starka.

Citat:
@lindamariie Är du feminist?

– Nej.
Citera
2014-08-31, 03:57
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Antagligen inte. Skulle bli väldigt förvånad om han nu var pedofil/hebefil(eller vad fan det nu heter).
Det är inte dåligt du försvarar "din" Smail, känner du honom eller känner du bara så stark attraktion efter att han visat att han är dum i huvudet?

Bästa med att det blir ny vecka är ju pH, hoppas det kommer in någon sköning!
Citera
2014-08-31, 05:30
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Det är inte dåligt du försvarar "din" Smail, känner du honom eller känner du bara så stark attraktion efter att han visat att han är dum i huvudet?

Bästa med att det blir ny vecka är ju pH, hoppas det kommer in någon sköning!

Jag känner honom inte och jag känner mig inte direkt attraherad av honom. Han ser väldigt bra ut, men det betyder inte att jag vill ligga med honom.

Jag "försvarar" honom för att det är ganska uppenbart att han får så mycket skit för att han är "blatte" och det gör mig förbannad.
Citera
2014-08-31, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Jag känner honom inte och jag känner mig inte direkt attraherad av honom. Han ser väldigt bra ut, men det betyder inte att jag vill ligga med honom.

Jag "försvarar" honom för att det är ganska uppenbart att han får så mycket skit för att han är "blatte" och det gör mig förbannad.

Fast ett antal har ju sagt att de har honom som favorit också. Smail har än så länge överraskat positivt genom att prata och bete sig lugnt och sansat, en ovanlig egenskap på paradise hotel.
Citera
2014-08-31, 17:00
Medlem
Maxteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Kollar på Studio Paradise nu och det är intressant att se hur Natalie borde ha spelat, vilket hon nämner själv. Hon nämner att hon borde ha bett Ylva att gå till Smail och splittra upp dem så hon kunnat ställa sig vid Kian. Jag tror hon hade klarat sig då och syrenen hade rykt. Visst är det lätt att säga med facit i hand, men det visar bara att de flesta i huset inte spelar. Både Jasmin och Ylva satt på en makt eftersom de var safe och dessutom kunde splittra par. Det skulle ju ha kunnat utnyttjas, men icke.

Idiot.
Citera
2014-08-31, 17:06
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxted
Idiot.

Tycker att vi borde kalla henne 'syrianen' istället.
Citera
2014-09-01, 10:35
Medlem
Hoppas inte Samir kommer tillbaka. En grabb som han som gör mer än allt i sin makt för att kunna leva på att vara en b-kändis finns fan inte.
Citera
2014-09-01, 14:21
Medlem
Giggsys avatar
Ryktas om att Amandus från BB 2012 kommer in som joker ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in