2014-08-28, 21:04
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Du kan inte ha "fina" värderingar om du söker dig till PH haha lägg av.

Det bara osar tuffblatte över han. Säkert snäll men stilen säger allt. knullar 300? Vad tror du han gör med osäkra fulla små tjejer? Knullar dem och kör på med nästa.

Han var ju den enda som försvarade bajsankans antal iallafall, medan Eric och vem det nu var sa att 30 var sjuuukt mycket, medan Smail fick beröm för 300.

Tror du att Smail har svårt att få ligga med vuxna alltså? Det tror inte jag.
Citera
2014-08-28, 21:19
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Han var ju den enda som försvarade bajsankans antal iallafall, medan Eric och vem det nu var sa att 30 var sjuuukt mycket, medan Smail fick beröm för 300.

Tror du att Smail har svårt att få ligga med vuxna alltså? Det tror inte jag.

Svårt? Han knullar allt på 2 ben med ett hål. Skulle det vara okaj med djur hade han stått där med och tryckt på Dolly bakifrån
Citera
2014-08-28, 22:56
Medlem
B´stards avatar
Det där med 30 tjejer var ju bara ett skämt, ni ser väl på Erics leende att han driver med henne.
Citera
2014-08-28, 23:13
Medlem
Shadowcrafts avatar
Fattar inte varför deltagarna tycker han är fittig för att han kicka Natalie..

DET ÄR ETT SPEL OCH EN TÄVLING! Hur vill dem andra göra för att vinna? Hålla varandra i handen och hoppas på att inte bli utan partner?
Citera
2014-08-28, 23:14
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Haha shit, synd att du inte var med i programmet. Det behövs lite melodramatiska brudar där!

Haha är du arg för att hon tycker att en invandrare är smart eller vad är problemet?
Citera
2014-08-28, 23:51
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Är du 12 år eller? Deltagarna springer inte runt o berättar vem som vinner.

Det är hans jävla kusin så han säger vad fan som helst, han har ju tex redan avslöjat att han kommer tillbaks
Citera
2014-08-28, 23:56
Medlem
pannsexuells avatar
Jag tycker inte riktigt att Erics attityd är försvarbar i teori, men man måste ju ta i akt att Eric är heterosexuell och därför ser Jasmine som en potentiell partner, till skillnad ifrån Smile. Han utvärderar hennes attraktionskraft, en utvärdering Smile undkommer av honom, tillsammans med resterande heterosexuella män.

Personligen tycker jag inte att det är särskilt attraktivt att vara alltför lättfotad. Detta gäller praktiskt taget endast kvinnor då jag är heterosexuell och inte gör någon bedömning huruvida attraktiv en man är för mig. Om jag var kvinna tror jag inte att jag skulle vilja ha någon som blötlägger kuken var än han är.
Senast redigerad av pannsexuell 2014-08-29 kl. 00:20.
Citera
2014-08-29, 10:39
Medlem
http://www.expressen.se/noje/saga-scott-om-den-hemliga-romansen/
Citera
2014-08-29, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurlie
OnT: Den enda jag gillar i huset är möjligtvis Saga.
Smail hit och Smail dit. Han har legat med 300 kvinnor och påstår han är femenist. Han har inte spelat spelet övh. Allt han har gjort är att säga till produktionen att han hade kunnat tänka sig att välja sirenen = voila.

Varför fan kan han inte vara femenist för att man legat med 300 kvinnor? Dummaste jag hört.. Och hur kan du inte förstå att han är enda som spelat spelet? Han ställde sig med sirenen, voila förstör för fuleric, skickar ut hans blivande partner.

Nu står han med en tjej han egentligen inte vill stå med, och den bruden är för jävla ostabilt kort, för dåligt psyke och dåligt temperament. Hon som han skicka ut var perfekt att spela med hela vägen. De båda fan varandra attraherade, de klickade, hon va lugn och säker.
Senast redigerad av pogba 2014-08-29 kl. 11:03.
Citera
2014-08-29, 11:24
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
http://www.expressen.se/noje/saga-scott-om-den-hemliga-romansen/

Å herregud, hon är ju mer wt än vad jag först misstänkte!

". En av mina bästa tjejkompisar slutade umgås med mig i samband med att pappa dog. Hon hängde med tatuerade tuffingar från Lysekil i stället."

Oki...

Hon säger att hon blev mobbad tills förra året - men hon är ju för fan 25!
Om nu folk hade mobbat henne så hårt så hade hon väl rimligen flytt Klippan för länge sen?

Hon har legat med Samir - känns som att alla detta årets deltagare har nån koppling till förra årets - Samir känner även Nathalie, Ylva Fogel känner Fröidh, Paow känner Kian osv.

Väldigt mycket ologiska svar från henne f.ö
Citera
2014-08-29, 12:04
Medlem
Ska bli spännande att att se de senaste avsnitten, har inte kunnat se veckans avsnitt pga internetbegränsningar. Ska bli intressant att se Smails bravader... om de är så coola som ni säger.
Citera
2014-08-29, 12:08
Medlem
Aurlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Varför fan kan han inte vara femenist för att man legat med 300 kvinnor? Dummaste jag hört.. Och hur kan du inte förstå att han är enda som spelat spelet? Han ställde sig med sirenen, voila förstör för fuleric, skickar ut hans blivande partner.

Nu står han med en tjej han egentligen inte vill stå med, och den bruden är för jävla ostabilt kort, för dåligt psyke och dåligt temperament. Hon som han skicka ut var perfekt att spela med hela vägen. De båda fan varandra attraherade, de klickade, hon va lugn och säker.

Om man är feminist, då ska man väl för sjutton kunna stava till det ändå?

Han förstör för Eric, javisst men han klickade ju inte ihop med sin partner? Han litade inte på henne medan han kände en tillit till sirenen? Det är ju inte att spela spelet - det är att tycka att man klickar bättre ihop med någon annan.

Edit: Så vitt jag vet kan jag inte heller minnas att han sa till Nata att de absolut skulle stå ihop och att hon kunde känna sig säker hos honom. Men jag kan väl ha missat det om det hände. För det hade ju varit liiiiite att spela spelet.
Senast redigerad av Aurlie 2014-08-29 kl. 12:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in