2014-08-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Hade ett stort antal följare på Instagram även innan PH, uppemot 15K åtminstone.
Oki, kanske därför då...
Citera
2014-08-28, 19:44
Medlem
Bokmasks avatar
har ni sagas insta så man kan kolla?,

Har sett att Paow hänger med militär snubben vad han nu hette.

Hur kommer det sig?
Citera
2014-08-28, 19:46
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask

Hur kommer det sig?

Tror hennes instagram finns väldigt tidigt i tråden.

Joakim? Ja du, hon hänger väl med de flesta från PH. Hon hänger med Smail också. De åker väl iväg på olika event tillsammans.
Citera
2014-08-28, 19:49
Medlem
Vad fan håller Eric och Kian på med???
Någon repris från förra årets puss och kramkalas som Jeppe,Jeppe och Joppe körde.

Om nu Eric har svårt för Ylva kan han väl fixa det som en vuxen människa, isf att lille Kian ska komma och "hjälpa" honom.

Och Erics efterblivna kommentar om att Jasmine hade knullat för mycket för att vara tjej??? Men att som kille (Smajl) ha knullat med 300 (!!!!!!!!) tjejer ser han inte som ett problem...
Citera
2014-08-28, 19:50
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Tror hennes instagram finns väldigt tidigt i tråden.

Joakim? Ja du, hon hänger väl med de flesta från PH. Hon hänger med Smail också. De åker väl iväg på olika event tillsammans.

jaha joakim. Jo men fattar inte han passar ju inte direkt in i den person som jag ser dra runt och kör dessa gigs på "grabbarna grus"

Smail blatten passar ju in där gillar ju säkert spänna sig lite och knulla små tjejer som inte är myndiga.

Visst alla har ju sökt till programmet. Men efter det så väljer många att kapa allt och vissa rider på med fester etc. Tycke mille jocke passade in på den person som skulle bryta allt.
Citera
2014-08-28, 19:50
Medlem
Citat:

Hur kommer det sig?
@sagascott
Citera
2014-08-28, 19:52
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
@sagascott
tack

http://instagram.com/sagascott

klickbar.
Citera
2014-08-28, 20:12
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
jaha joakim. Jo men fattar inte han passar ju inte direkt in i den person som jag ser dra runt och kör dessa gigs på "grabbarna grus"

Smail blatten passar ju in där gillar ju säkert spänna sig lite och knulla små tjejer som inte är myndiga.

Visst alla har ju sökt till programmet. Men efter det så väljer många att kapa allt och vissa rider på med fester etc. Tycke mille jocke passade in på den person som skulle bryta allt.

Smail är ju bara 23, så om han skulle ligga med en 17-åring är ju inte det hela världen, eller? Jag låg med mycket äldre, svenska män när jag var yngre än så.
Lägg ner med rasismen. Smail är snygg, charmig, ganska smart och verkar dessutom ha väldigt fina värderingar.
Citera
2014-08-28, 20:26
Medlem
Citat:
Smail är ju bara 23, så om han skulle ligga med en 17-åring är ju inte det hela världen, eller? Jag låg med mycket äldre, svenska män när jag var yngre än så.
Lägg ner med rasismen. Smail är snygg, charmig, ganska smart och verkar dessutom ha väldigt fina värderingar.

Dessvärre försöker han med 14-15 åringar.
Citera
2014-08-28, 20:51
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mano1337
Dessvärre försöker han med 14-15 åringar.

Bevisa det eller håll käften.
Citera
2014-08-28, 20:54
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:

Du kan inte ha "fina" värderingar om du söker dig till PH haha lägg av.

Det bara osar tuffblatte över han. Säkert snäll men stilen säger allt. knullar 300? Vad tror du han gör med osäkra fulla små tjejer? Knullar dem och kör på med nästa.
Citera
2014-08-28, 21:02
Medlem
Skön han är Smail ändå. Gillar när folk verkligen spelar spelet, inget jävla lallande. Alla vet vad dom ger sig in på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in