2014-08-29, 20:09
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Amatörer.

Men ni har väl inte kört hårt som jag har antar jag.

Jaja, lek vidare med er naturmedicin ni.

Citat:
Ursprungligen postat av Yodahh
du verkar ju helt jävla knäpp du ... jag uppskattar dina råd du ger mig , men att du tar för givet att jag ska veta exakt allt man ska göra när man knarkar när jag aldrig har gjort de förut verkar knepigt
Det kanske du skulle tänkt på innan du knarkade?
Citera
2014-08-29, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagarenidiot
Om det kan vara till någon tröst har jag aldrig hört någon som spytt när dom ätit på at'n

Vi vet var du är, vi vet hur det känns att ha ångest så man tror man dör. Men vi har överlevt Amfetamin dör man bara av om tar överdoser, och det är rätt så svårt att göra om man inte skjuter.

Men var är din bror? Han borde ta hand om dig...

jag har försökt få kontakt med min bor o berätta hur jag mår men han svarar inte , Sen för den delen så vill jag inte ha kontakt med han heller , vi har inte haft nå kontakt på flera år , och sen kom han hit o bjöd mig på knark och jag var dum nog att smaka , jag vill inte ha kontakt med honom , det är inte bra för mig , jag vill inte hamna i knark träsket
Citera
2014-08-29, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Amatörer.

Det kanske du skulle tänkt på innan du knarkade?

jaja , jag tackar dig för dina råd , men jag kommer inte svara nå mer på dina inlägg , vänligt men bestämt.
Citera
2014-08-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Amatörer.

Ja, TS är en amatör, din jävla idiot. Det är ju för fan vad han har sagt hela tiden. Läs tråden.

Jag antar att du föddes som drogexpert och aldrig varit en amatör själv?

Citat:
jag har inge benso

jag har bara alkohol och jag dricker just nu för att försöka lugna mig
Ja, lite alkohol hjälper. Det är dämpande som benzo.

Citat:
jaja , jag tackar dig för dina råd , men jag kommer inte svara nå mer på dina inlägg , vänligt men bestämt.
Lägg honom i ignorelistan Jag gör det själv i alla fall
Citera
2014-08-29, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Ja, TS är en amatör, din jävla idiot. Det är ju för fan vad han har sagt hela tiden. Läs tråden.

Jag antar att du föddes som drogexpert och aldrig varit en amatör själv?

Ja, lite alkohol hjälper. Det är dämpande som benzo.

Lägg honom i ignorelistan Jag gör det själv i alla fall

det känns faktist bättre nu , jag har druckit ren sprit , typ ett glas , jag hällde i mig det. Nu har jag ingen hjärtklappning längre och jag känner mig lugn , jag kan då stanna hemma tror jag :P så då behöver jag inte åka in till akuten
Senast redigerad av Yodahh 2014-08-29 kl. 20:17.
Citera
2014-08-29, 20:19
Medlem
Nirps avatar
Citat:
det känns faktist bättre nu , jag har druckit ren sprit , typ ett glas , jag hällde i mig det. Nu har jag ingen hjärtklappning längre och jag känner mig lugn , jag kan då stanna hemma tror jag :P så då behöver jag inte åka in till akuten
Du måste äta också! Du kommer somna så mycket lättare om du bara ser till att ge kroppen vad den behöver. Se nu till att använda ditt nyfunna lugn och energi till att ordna någonting att äta.
Citera
2014-08-29, 20:20
Bannlyst
Det enda som ja tycker är så jobbigt just nu är att jag har så jävla ont i munnen , hur fan kan ja ha de när jag snorta ? det gör jävligt ont när jag dricker , finns de nå sätt jag kan lindra det på ?
Citera
2014-08-29, 20:23
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Försök dricka mjölk nu när det lagt sig. Bara att hälla i sig det också.
Citera
2014-08-29, 20:25
Medlem
Lugn det löser sig, det är lite spännande bara.
Fullt normal reaktion. Drick tills du får i dig mat. (inte mer sprit, det räcker med det du druckit.)

Man mår dåligt men det går som sagt över.
Du kommer inte dö.

Kör onlinepizza om du har möjlighet.
Citera
2014-08-29, 20:25
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Det enda som ja tycker är så jobbigt just nu är att jag har så jävla ont i munnen , hur fan kan ja ha de när jag snorta ? det gör jävligt ont när jag dricker , finns de nå sätt jag kan lindra det på ?
Som sagt, det är för att du har varit torr i munnen och tuggat och haft dig. Det blir så, absolut ingenting konstigt. Man lär sig att hantera det, inte tugga så mycket, om man ska tugga, använd tuggummi osv.

Yoghurt lindrar...
Citera
2014-08-29, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Som sagt, det är för att du har varit torr i munnen och tuggat och haft dig. Det blir så, absolut ingenting konstigt. Man lär sig att hantera det, inte tugga så mycket, om man ska tugga, använd tuggummi osv.

Yoghurt lindrar...

vadå är det vanligt att man tuggar i ett amfetamin rus ? jag satt uppe hela natten och tuggade minns jag , men ja kan fan inte förstå varför
Citera
2014-08-29, 20:28
Medlem
Nirps avatar
Citat:
vadå är det vanligt att man tuggar i ett amfetamin rus ? jag satt uppe hela natten och tuggade minns jag , men ja kan fan inte förstå varför
Jag svarar när du har ätit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in