2014-08-28, 20:46
Medlem
-IamTheWalrus-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
Blir förvirrad här? Är du en tjej och du har en fitta mellan benen som gör att du vet detta här? Eller du är en förvirrad kille som tror att du både är snygg och är en fitt-expert?
Jag är en pöjk som känner till med än vad normalsvensson gör om slidan.
Citera
2014-08-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Jag är en pöjk som känner till med än vad normalsvensson gör om slidan.

Det här är vad jag kallar signaturmaterial.

Jag frågade nyss en tjejkompis och hon kör "hotpants" när hon tränar. String ska vara obehagligt och utan trosor kan man få cameltoe. Någonting om flytningar ville hon dock inte dela med sig om. Antar att du vet?
Citera
2014-08-28, 21:40
Medlem
Timmervargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
De gånger du använder trosor när du tränar... Hur upplever du det? Är det bekvämare än att köra med kalsonger? Hur är reaktionerna i omklädningsrummet? Anar att du inte kör med sexiga spetstrosor eller string, men reaktioner måste du fått.

Sen blir jag lite nyfiken på det här med tightsen som du använder för att se het ut... Vad är det för tights? Länka gärna till någon bild.

Det är faktiskt bekvämare, speciellt string. Smidigare och luftigare på nåt sätt. Byter sällan om offentligt, eller egentligen aldrig. Bor 5-10 min cykling från gymmet så cyklar hem och duschar/byter om. Bra nedvarvning.

Tights gillar jag denna modell, lite lägre skurna än vanliga, snyggt och bekvämt. Har faktiskt exakt de som är på bilden (köpte i USA förra hösten). Grymma träningstights, rekommenderas.
http://nycprowler.com/prowler/wp-content/uploads/2013/07/Rufskin-Men-s-Full-Leg-Elastic-Compression-Tights-Athletic-Leggings-Gym-Running-Pants-Sports-Biking- Biker.jpg
Citera
2014-08-28, 23:01
Medlem
Citat:
Klart som fan det inte rinner slem ur tjejers fittor bara så där. Det händer säkerligen hos lönnfeta bondtjejer som inte tänker på sin intimhygien. Hos en vanlig träningstjej rinner det inget ur fittan såvida hon inte är kåt. Läs på¨lite för f!n.
.

Jag undrar vem det är som behöver läsa på?

Alla kvinnor har flytningar. Mer eller mindre beroende på var de är i menscykeln. Slidan är alltid fuktig, men vid sexuell upphetsning så ökar slembildningen för att underlätta samlag. En viss mängd slem finns dock alltid och eftersom slidöppningen är nedåt så rinner det ut. Detta är även i ett självrengörande syfte och har inget med dålig intimhygien att göra. Tjejers vikt har inget heller att göra med mängden flytning som du verkar tro. Jag kan lova dig att även "vanliga träningstjejer" har flytningar.
Citera
2014-08-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Hur var det nu när det gällde kjol?
Kan inte tjejerna svara på hur vanligt det är att ha underkläder när man har kjol eller klänning?

Det där med att vara utan trosor när man har kjol tror jag mest figurerar i manliga fantasier.... Som sagt, tjejer har flytningar! Har man rikliga flytningar en dag och är utan trosor så innebär det att flytningen kladdar mellan låren istället. Hur fräscht är det?
Citera
2014-08-28, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Det där med att vara utan trosor när man har kjol tror jag mest figurerar i manliga fantasier.... Som sagt, tjejer har flytningar! Har man rikliga flytningar en dag och är utan trosor så innebär det att flytningen kladdar mellan låren istället. Hur fräscht är det?

Så kraftiga flytningar har då aldrig jag upplevt. Möjligtvis om man just haft sex, men då är det väl snarare sperma som kommer ut.

Går ibland utan trosor, både i byxor, tights och kjol/klänning.
Men jag är ju ganska noga med vilket väder som råder (vind är ju inte så bra) och hur kort kjolen är.

Edit: Ja, och till topic, är lat. Snygga underkläder har jag mest för att just visa upp när de ska visas upp.
Citera
2014-08-28, 23:31
Medlem
Mänden flytning är förstås individuell och varierar också under månaden.
Citera
2014-08-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lynch4life
1) Eh, ja? Jag har aldrig hört talas om att kvinnor INTE skulle ha trosor under tights. Visst finns det väl enstaka killar och tjejer som kör "commando", men det har knappast blivit någon trend. Sömlösa trosor eller string är väl dock vanligt idag (även om jag personligen får feel-bads av tanken att träna i string.. ugh..)

2) Tights har jag ofta, men inte för att vara "het" utan för att det är ett av de skönaste plaggen som samtidigt är smickrande för benen (inga wide legs eller stora fickor). Jag har dock ointe samma tights på gymmet som jag har hemma eller i sociala sammanhang.

Fast det är inte särskilt smickrande. Mer avtändande än tändande. Vanliga mjukisbyxor är dock smickrande för häcken!
Citera
2014-08-29, 11:50
Medlem
muscleheadss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Jo det är det

Vad är "stil" och "klass" enligt dig då? Slår vad om att du är en sån där osminkad akademiker i beiga chinos och sebago seglarskor!?

Det vadet förlorade du ju.
Allt behöver ju inte vara svart eller vitt. Om man är någorlunda vettig går man inte runt som en slashas/lodis/hemlös på stan/till jobbet osv.
Citera
2014-08-29, 17:50
Medlem
Citat:
Klart som fan det inte rinner slem ur tjejers fittor bara så där. Det händer säkerligen hos lönnfeta bondtjejer som inte tänker på sin intimhygien. Hos en vanlig träningstjej rinner det inget ur fittan såvida hon inte är kåt. Läs på¨lite för f!n.

Själv brukar jag jogga i tights utan fjölingar. Råkar vara rätt valskapt så det är rätt kul att springa motsolsvarv och observera alla kåta blickar från träningstjejerna man möter. I sådana fall kan det säkert hända att det droppar ett och annat från dessa fittor.
Är du på riktigt? Alla tjejer har flytningar och ja, det kan rinna ut "bara sådär" utan att ta hänsyn till om tjejen ifråga är en Walrus ( ) eller en "vanlig träningstjej". Intimhygienen, du spolar inte ur fittan i vilket fall så det kan sitta lite flytningar just bakom öppningen för att rinna ut precis närsomhelst, kanske till och med direkt efter dusch. Det var den intimhygienen.

Har du aldrig hört talas om trosskydd? Vad tror du dessa är designade för egentligen?
Citera
2014-08-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Har du aldrig hört talas om trosskydd? Vad tror du dessa är designade för egentligen?

Antikåtskydd kanske han tror? Éller när mensen inte är så riklig.

Men du har såklart rätt.

Förresten, brukar du gå utan trosor?
Citera
2014-08-29, 19:57
Medlem
gniff754s avatar
Cykelbyxor och baddräkter är gjorda för att inte ha något under, men då har de väl också något extra lager på de ställen det behövs bäst.

Skulle inte förvåna mig att det även finns andra typer av träningskläder och tävlingskläder som är anpassade för att inte ha något under, typ tävlingskläder för friidrottare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in