2014-08-27, 18:11
Medlem
Som titeln på tråden lyder, har du trosor under dina tights/träningsbyxor eller kör du utan?
Om ja/nej så varför?

Och en annan fråga, brukar du ha på dig tights även om du inte tränar för att se "bra ut/het"?
Citera
2014-08-27, 18:21
Medlem
Timmervargens avatar
Fråga 1: sällan

Fråga 2: ja

Edit: såg nu att frågan bara gällde tjejer.
Citera
2014-08-27, 19:03
Medlem
Menardus avatar
Trosor har jag alltid på mig.

Visst kan jag ha tights på mig, men då är det inte de jag har på träningen utan de vanliga vardagstightsen.
Citera
2014-08-27, 19:42
Medlem
Vilken tjej vill ha flytningar och slem överallt på sina tights? Vet du hur mycket skit som rinner ur det där hålet?
Citera
2014-08-27, 20:17
Medlem
lynch4lifes avatar
1) Eh, ja? Jag har aldrig hört talas om att kvinnor INTE skulle ha trosor under tights. Visst finns det väl enstaka killar och tjejer som kör "commando", men det har knappast blivit någon trend. Sömlösa trosor eller string är väl dock vanligt idag (även om jag personligen får feel-bads av tanken att träna i string.. ugh..)

2) Tights har jag ofta, men inte för att vara "het" utan för att det är ett av de skönaste plaggen som samtidigt är smickrande för benen (inga wide legs eller stora fickor). Jag har dock ointe samma tights på gymmet som jag har hemma eller i sociala sammanhang.
Citera
2014-08-27, 20:25
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnparne
Som titeln på tråden lyder, har du trosor under dina tights/träningsbyxor eller kör du utan?
Om ja/nej så varför?

Och en annan fråga, brukar du ha på dig tights även om du inte tränar för att se "bra ut/het"?

Ja, självklart. Commando kan man köra endast när man klänning/kjol, allt annat är direkt obehagligt.

Nej inte för att se "bra ut/het", utan för att det jäkligt bekvämt bara.
Citera
2014-08-27, 20:31
Medlem
Jafan89s avatar
Man här, men har testat både med och utan och har fått känslan att man ska köra utan för det är bekvämare...

Dock så har jag vanliga träningsbyxor över.
Citera
2014-08-27, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PG-k
Vilken tjej vill ha flytningar och slem överallt på sina tights? Vet du hur mycket skit som rinner ur det där hålet?

Varför rinner det? Är tjejer så kåta?
Citera
2014-08-27, 20:47
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz

Hahaha...lär dig lite anatomi, pojke lilla
Citera
2014-08-27, 20:59
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz

Precis..
Citera
2014-08-27, 21:01
Medlem
donaukinds avatar
Varför skulle man inte ha det? Det är väl bara cykelbyxor man inte ska ha trosor under?
Citera
2014-08-27, 21:55
Medlem
Självklart har jag det, äckligt utan ju Har du inga trosor under klänning eller under jeansen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in