2014-08-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz
Varför rinner det? Är tjejer så kåta?
Det är de intressanta samtalen och roliga inflikningarna som rinner ut där.
Citera
2014-08-28, 12:40
Medlem
muscleheadss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnparne
Som titeln på tråden lyder, har du trosor under dina tights/träningsbyxor eller kör du utan?
Om ja/nej så varför?

Och en annan fråga, brukar du ha på dig tights även om du inte tränar för att se "bra ut/het"?

1. Ja självklart?! För att man inte vill ha svett och flytningar rakt på brallan? Beroende på fysisk aktivitet kan jag tänka mig att sömmen skaver på klittan också.

2. Nej, vill jag gå i bekväma kläder hemma blir det mysbyxor. Endast fjortisbrudar utan klass och stil som går med träningsplagg på stan/till vardags. Tights som inte är träningsanpassade går väl an under kjolar om man vill värma benen, men det är inte så värst snyggt det heller. Används väl mest av äldre kvinnor som inte vill benen längre.
Citera
2014-08-28, 13:11
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbstock
Är du en vuxen karl som traskar runt i trosor? Är det någon HBTQ-grej eller?

Trosor?

Ser verkligen inte kopplingen mellan HBTQ och träningstights under vanliga träningsbyxor...
Citera
2014-08-28, 14:40
Medlem
htdgs avatar
Som snubbe tycker jag det låter lite ofräscht att gå omkring och gnugga fittan mot tightsen en hel dag. Borde det inte lukta? Tvekar på att det är vanligt.
Citera
2014-08-28, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muscleheads
Endast fjortisbrudar utan klass och stil som går med träningsplagg på stan/till vardags. Tights som inte är träningsanpassade går väl an under kjolar om man vill värma benen, men det är inte så värst snyggt det heller. Används väl mest av äldre kvinnor som inte vill benen längre.

Jo det är det

Vad är "stil" och "klass" enligt dig då? Slår vad om att du är en sån där osminkad akademiker i beiga chinos och sebago seglarskor!?
Citera
2014-08-28, 16:25
Medlem
.Chloes avatar
Beroende på hur mycket flytningar man får så kan säkert vissa känna sig säkra nog med att skippa trosorna, men dessa är enkelt räknade. Ur hygieniska skäl så används givetvis alltid trosor oavsett klädesplagg.
Citera
2014-08-28, 17:02
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Beroende på hur mycket flytningar man får så kan säkert vissa känna sig säkra nog med att skippa trosorna, men dessa är enkelt räknade. Ur hygieniska skäl så används givetvis alltid trosor oavsett klädesplagg.

Särskilt under baddräkten
Citera
2014-08-28, 17:12
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Särskilt under baddräkten
Nej, menade givetvis klädesplagg som man bär på land så att säga. Du förstår nog vad jag menar
Citera
2014-08-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Fråga 1: sällan

Fråga 2: ja

Edit: såg nu att frågan bara gällde tjejer.

De gånger du använder trosor när du tränar... Hur upplever du det? Är det bekvämare än att köra med kalsonger? Hur är reaktionerna i omklädningsrummet? Anar att du inte kör med sexiga spetstrosor eller string, men reaktioner måste du fått.

Sen blir jag lite nyfiken på det här med tightsen som du använder för att se het ut... Vad är det för tights? Länka gärna till någon bild.
Citera
2014-08-28, 20:14
Medlem
davemeisters avatar
Klart att alla brudar vill använda tights till vardags. Fetton eller kvinnor som saknar former(99%) går från oattraktiv "pöshög" till ett rumplyft ala J-LO. Det är viktigare att se bra ut påklädd än att faktiskt träna på gymmet.

VARNING TILL ALLA MÄN. Dejta inte en kvinna med tights om du inte har koll under mossen.

Over and ouT!
Citera
2014-08-28, 20:17
Medlem
-IamTheWalrus-s avatar
Klart som fan det inte rinner slem ur tjejers fittor bara så där. Det händer säkerligen hos lönnfeta bondtjejer som inte tänker på sin intimhygien. Hos en vanlig träningstjej rinner det inget ur fittan såvida hon inte är kåt. Läs på¨lite för f!n.

Själv brukar jag jogga i tights utan fjölingar. Råkar vara rätt valskapt så det är rätt kul att springa motsolsvarv och observera alla kåta blickar från träningstjejerna man möter. I sådana fall kan det säkert hända att det droppar ett och annat från dessa fittor.
Citera
2014-08-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Klart som fan det inte rinner slem ur tjejers fittor bara så där. Det händer säkerligen hos lönnfeta bondtjejer som inte tänker på sin intimhygien. Hos en vanlig träningstjej rinner det inget ur fittan såvida hon inte är kåt. Läs på¨lite för f!n.

Själv brukar jag jogga i tights utan fjölingar. Råkar vara rätt valskapt så det är rätt kul att springa motsolsvarv och observera alla kåta blickar från träningstjejerna man möter. I sådana fall kan det säkert hända att det droppar ett och annat från dessa fittor.

Blir förvirrad här? Är du en tjej och du har en fitta mellan benen som gör att du vet detta här? Eller du är en förvirrad kille som tror att du både är snygg och är en fitt-expert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in