2014-08-25, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Om du inte redan sover gott, så kan du ta en till nitrazepam för att vara på den säkra sidan att somna.
Har själv ätit 3 xanor sammanlagt idag, har ganska hög benso tolerans, tagit 500 mg tram och rökt en halva. Kan jag ta mirtrazapin för att somna. Det är en snri och inte en ssri , om jag inte minns helt fel..

Jag åt inget mer igår med tog 6mg ikto när jag vaknade vid 13 och 1mg xanor och 5mg nitrazepam nu. Tänkte fylla på med kanske 1mg xanor, 2mg iktorivil eller 20 mg valium runt 8-9
Citera
2014-08-26, 13:23
Medlem
x0ms avatar
Ett antak Tramadol (50mg) och funderar på 220mg ectacy- Problem?
Citera
2014-08-26, 17:51
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Ett antak Tramadol (50mg) och funderar på 220mg ectacy- Problem?
Risken finns ju att man åker på serotonergt syndrom på den kombon med tanke på att både tram och mdma påverkar serotoninreceptorerna. Sen beror de ju naturligtvis på mängden, men hade du tänkt käka en större mängd tram så hade jag gett dig rådet av avstå den kombon och köra stenhårt på mdma istället
Citera
2014-08-26, 18:14
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Risken finns ju att man åker på serotonergt syndrom på den kombon med tanke på att både tram och mdma påverkar serotoninreceptorerna. Sen beror de ju naturligtvis på mängden, men hade du tänkt käka en större mängd tram så hade jag gett dig rådet av avstå den kombon och köra stenhårt på mdma istället

Tack för svar vännen, har tryckt en del tramadolm så jag väntar tills morgonfagen eller vid ett senare tillfölle <3
Citera
2014-08-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Tack för svar vännen, har tryckt en del tramadolm så jag väntar tills morgonfagen eller vid ett senare tillfölle <3

Ja spara tramadolen till dagen efter om du skulle känna dig lite ledsen eller hängig.
Citera
2014-08-27, 17:38
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Tänkte köra lite tjack och mixa in lite lyrica, bör inte vara någon större fara misstänker jag?
Citera
2014-08-27, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Tänkte köra lite tjack och mixa in lite lyrica, bör inte vara någon större fara misstänker jag?

Tänker på att båda påverkar kramptröskeln, men jag vet polare som använt lyrica för att landa på tjack, under atn.
Citera
2014-08-27, 20:20
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Tänker på att båda påverkar kramptröskeln, men jag vet polare som använt lyrica för att landa på tjack, under atn.

Också hört det, men ploppar man med någon ikto/liknande så är det ingen större fara. Lugna fiskar, flyter omkring här nu så.
Citera
2014-08-27, 20:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Också hört det, men ploppar man med någon ikto/liknande så är det ingen större fara. Lugna fiskar, flyter omkring här nu så.

Ikto förebygger inte krampanfall vid enstaka doser, du måste ha gått på det dagligen ett tag för att det ska skydda mot EP-anfall.
Citera
2014-08-27, 20:49
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ikto förebygger inte krampanfall vid enstaka doser, du måste ha gått på det dagligen ett tag för att det ska skydda mot EP-anfall.

Se på fan, bra du sa det. Tack!
Känner ingen fara nu, men skippar påfyllnad då iaf.
Citera
2014-08-29, 13:25
Medlem
4298Redos avatar
Käkar Paracetamol/kodein Evolan 500mg/30mg.

Jag ska dricka öl imorgon, massor. Vet att det ej är bra att blanda massa paracetamol med alkohol för levern så hur länge bör man vila från tabletterna för att kunna supa, eller är det kört?

Inte tagit några tabletter ännu idag, då jag inte vet om man borde vila helt från det idag och lördag för att kunna dricka alkohol?

Alltså; Bör jag vila från tabletterna idag, imorgon och på söndag för att kunna dricka alkohol under lördagen (imorgon)? Eller kan jag tugga tabletter idag och på söndag men vila från dem under lördagen?
Citera
2014-08-29, 13:58
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4298Redo
Käkar Paracetamol/kodein Evolan 500mg/30mg.

Jag ska dricka öl imorgon, massor

Alkohol och opioider är en typiskt dålig idé att blanda.

Halveringstiden för kodein är dock relativt låg, så du bör kunna käka dina tabletter idag åtminstone om du behöver dom utan att det blir några problem imorgon, men jag skulle avstå morgondagens dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in