2014-08-27, 06:07
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Hur höga är oddsen att Täbypojken Fredrik som ung drog den valsen för Mkomo och Dragan i omklädningsrummet när han spelade i basketlaget Tensta Tigers?

Grabbar, sluta håna mig för min Täbydialekt! jag är en av er, jag är faktiskt också neger – *snabbt klipp till en grov misshandel*

Börjar se en röd tråd i Reinys psyke här.
Varför skulle han prata med töby-dialekt när han bodde i Spånga?
Citera
2014-08-27, 08:17
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Nej hans förfader hette John Hood, var en manlig hen och drev loppcirkus med inslag av zulukaffrer. Så precis som sin avkomma vara han lite av en skojare och krämare. Tillskillnad från pappa Åberg var John en jävel på fruntimmer och ponnies och klädde sig snyggt. Antagligen hipstergnällde han inte så jävla mycket hur jobbigt det var med svenska barbarer eller att han var uppväxt i en hård förort där han blev mobbad för sitt efternamn.

Kan inte låta bli att tänka på Johnny Bodes höjdarlåt när jag läser om den figuren... https://www.youtube.com/watch?v=7OO1KqMqYuE
Citera
2014-08-27, 08:35
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Hur höga är oddsen att Täbypojken Fredrik som ung drog den valsen för Mkomo och Dragan i omklädningsrummet när han spelade i basketlaget Tensta Tigers?

Grabbar, sluta håna mig för min Täbydialekt! jag är en av er, jag är faktiskt också neger – *snabbt klipp till en grov misshandel*

Börjar se en röd tråd i Reinys psyke här.

Hahaha. Fo sho!

Hur är det mellan pappa Åberg och Alfo... jag menar Erik och Gustaf? Han har faktiskt lyckats hålla dem borta från rampljuset och leva sina egna liv. Naturligtvis göre sig blattar icke besvär när det är fest men det är kanske Filippa som gett dem det svenska barbariska draget?
Citera
2014-08-27, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Vad har du för belägg för alkoholism hos Fredrik Reinfeldt?

Anställda har läckt att han med jämna mellanrum besöker behandlingshemmet Nämndemannagården och har Kristina Axén Olin som sponsor.
Citera
2014-08-27, 16:20
Medlem
Enligt en vän med kontakter inom Säpo berodde Fredrik Reinfeldts skilsmässa på att Filippa hittade bögporr Fredriks dator. I samband med det uppdagades det att Fredrik hade en sexuell relation med vakten som tog livet av sig i Sagerska Palatset. Vakten begick självmord samtidigt som Fredrik satt i Schibstedhuset och diskuterade kvalitetsjournalistik med Schibsted.
Schibsted äger bl.a. Aftonbladet och Svenska Dagbladet.
Jag vet inte vem som läckte till Schibsted.
Filippa fick ett skattefinansierat toppjobb straxt efter skilsmässan, antar att det var priset för hennes tystnad.
En normal skilsmässa tär på krafterna, den här var inte normal, inte konstigt att Fredrik sett väldigt sliten ut.
Ur utpressningshänseende är det här ingen optimal situation.

Fredrik, det är 2014, kliv ut ur garderoben!
Citera
2014-08-27, 17:50
Medlem
Aboristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEA-68
Enligt en vän med kontakter inom Säpo berodde Fredrik Reinfeldts skilsmässa på att Filippa hittade bögporr Fredriks dator. I samband med det uppdagades det att Fredrik hade en sexuell relation med vakten som tog livet av sig i Sagerska Palatset. Vakten begick självmord samtidigt som Fredrik satt i Schibstedhuset och diskuterade kvalitetsjournalistik med Schibsted.
Filippa fick ett skattefinansierat toppjobb straxt efter skilsmässan, antar att det var priset för hennes tystnad.
En normal skilsmässa tär på krafterna, den här var inte normal, inte konstigt att Fredrik sett väldigt sliten ut.

Känns ju troligt
Om Reinfeldt hade varit homosexuell hade han använt det som ett kort i årets valrörelse. Han hade fått många insektionalitetspoäng för en sådan sak...
Citera
2014-08-27, 18:54
Medlem
Brukar Fredrik Reinfeldt gå i Prideparaden, eller är det en halvgardering inför valet... ?
(FB) Fredrik Reinfeldt - Anders Borg - Filippa Reinfeldt - men vad händer egentligen?
Citera
2014-08-27, 19:42
Medlem
Ytterligare en bild, av kläderna att döma är den från samma parad.
http://avpixlat.info/2014/08/20/reinfeldt-och-borg-vill-ha-skattehojningar-for-att-finansiera-massinvandringen/
Citera
2014-08-27, 20:31
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEA-68

Trams, Filippa Reinfeldt har haft sitt nuvarande jobb sedan 2006.
Citera
2014-08-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Trams, Filippa Reinfeldt har haft sitt nuvarande jobb sedan 2006.

Nja
Expressen, 2012-03-06:
Citat:
Reinfeldt ger Filippa nytt toppjobb i M

Statsminister Fredrik Reinfeldt presenterar fem arbetsgrupper som ska göra partiet modernare.

En grupp ska utveckla partiets politik i hälsofrågor och få svenskarna att bli sundare.

Arbetsledare blir statsministerns äkta hälft - Filippa Reinfeldt.

...

http://unvis.it/www.expressen.se/nyheter/reinfeldt-ger-filippa-nytt-toppjobb-i-m/
Citera
2014-08-27, 21:42
Medlem
Mack-Bolans avatar
Men visst är väl Fredrik frånvarande, han påstod sig inte veta förrän i somras att flyktinginvandringen kostade pengar.

Annars gällande damer är väl det hetaste tipset sekreteraren Roberta (anledningen till skilsmässan enligt mina källor), hon kanske är så pass krävande att det är därför han ser trött och sliten ut.
Citera
2014-08-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Men visst är väl Fredrik frånvarande, han påstod sig inte veta förrän i somras att flyktinginvandringen kostade pengar.

Annars gällande damer är väl det hetaste tipset sekreteraren Roberta (anledningen till skilsmässan enligt mina källor), hon kanske är så pass krävande att det är därför han ser trött och sliten ut.
Relationen med Roberta kanske inte är på topp? Måste vara mycket praktiska problem att hålla lågan vid liv så att säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in