2014-07-12, 07:36
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Verkar som att Erik lagt upp ett foto på sin Facebook. Hans gymnasieklass. Ingen rasifierad elev så långt ögat kan nå ;-D Bör inte pappa Kongo välja en klass med mångfald. Om nu Sverige ska vara mångkulturellt. Hoppas Fredrik Reinfeldt med barn blir grundligt berikade en dag.

Nu verkar det som att båda sönerna är bögar. De har nog varsin rasifierad pojkvän från Somalia som tar dem därbak. Därav pappa Bongos besatthet av rasblandning och att göra Sverige till ett mångkulturellt mecka.
Citera
2014-08-23, 02:15
Bannlyst
Jag har lyssnat på många partiledare, ministrar och statsministrar genom åren och anser att Fredrik R. Är utan konkurrens den bästa statsministern på att ljuga under min tid som jag minns ministrar.

Hur han bollar med meningar, hur han tittar i ögonen på frågeställarna och ljuger så otroligt bra.

Hans senaste affisch där han ler som ett mongo och sloganen är; 250000 jobb är bara början.
Citera
2014-08-24, 01:19
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UsamaBinNorrland
Verkar som att Erik lagt upp ett foto på sin Facebook. Hans gymnasieklass. Ingen rasifierad elev så långt ögat kan nå ;-D Bör inte pappa Kongo välja en klass med mångfald. Om nu Sverige ska vara mångkulturellt. Hoppas Fredrik Reinfeldt med barn blir grundligt berikade en dag.

Nu verkar det som att båda sönerna är bögar. De har nog varsin rasifierad pojkvän från Somalia som tar dem därbak. Därav pappa Bongos besatthet av rasblandning och att göra Sverige till ett mångkulturellt mecka.

Ja, klanen Reinfeldts afrosvenskhet skulle behöva lite inkvoterade somaliska eller nigerianska gener för att de ska kunna fortsätta hävda sin mångkulturella etnicitet och för att förstärka att stackarna i hans klan växer upp i hårda förorter - missförstådda, kolsvarta, motarbetade och mobbade. För att få stopp på det svenska barbariet måste de föregå med gott exempel - väljare gör inte som Landsfadern säger utan gör som Landsfadern gör!

Den här glansiga blicken han numera alltid har - är det någon genetisk defekt förekommande bland personer med afrikanskt ursprung eller är det dödsknark?

Har Vår Evige Ledare körkort så när han blir ett vanligt styrelseproffs bör Täbys djungelsvartingar passa sig för två generationer Reinfeldt? Eller kommer han ta taxi överallt?
Citera
2014-08-25, 22:06
Bannlyst
Är det någon som vet om han hittat någon fast brud efter den där lilla affären med Rumänskan?
Citera
2014-08-26, 11:31
Bannlyst
Någon som vet vilken öppenvårdsbehandling han genomgår för sin alkoholism, är det 12-steg eller mer KBT-inriktat?
Citera
2014-08-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Gillar han fortfarande svarta tjejer? Hur är de på tjejbiten nu?
Han till och med identifierar sig själv som svart i ett utspel mot Sverigedemokraterna. Han ska enligt egen utsago ha haft en förfader som var en svart cirkuskvinna.
Citera
2014-08-26, 16:22
Medlem
nobles avatar
Såg något om alkoholmissbruk och ville bara flika in att jag flera gånger sprungit på Fredrik på SATS (gymmet) här i Stockholm. Han körde på riktigt hårt och verkar vara i bra form. Säger inte att man inte kan ha alkoholproblem och ändå vara "fit", men det talar ju emot det i alla fall. Två SÄPO-killar hade han med sig dessutom.
Citera
2014-08-26, 17:04
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, det kan man ju undra, men jag tvivlar på att det är så med Fredrik som det utmålas i den här tråden. Visserligen ser han lite trött ut och det är sällan man ser att han spontant ler, som han gjorde förr.

Det kan ha flera orsaker, bl.a. att opinionssiffrorna för de andra partierna är låga, interna motsättningar inom moderaterna och kanske han tycker han gjort sitt nu.
Men att han har grava alkoholproblem det tvivlar jag på, för då hade han avgått för länge sen.
Mer vanligt än folk tror. Socialdemokratiska ministrarna Tosten Nilsson och Kjell-Olof Feldt några törstiga på topplatser. Juncker, topposition i EU, Churchill... Listan kan göras lång.

Att media tiger som muren är välkänt. När Göran Persson började prassla i Stockholms innerstad, med Anitra Steen, gift som han var i Malmö, visste man om det, men knäpptystnad.
Citera
2014-08-26, 21:01
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Någon som vet vilken öppenvårdsbehandling han genomgår för sin alkoholism, är det 12-steg eller mer KBT-inriktat?
Vad har du för belägg för alkoholism hos Fredrik Reinfeldt?
Citera
2014-08-26, 21:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Han till och med identifierar sig själv som svart i ett utspel mot Sverigedemokraterna. Han ska enligt egen utsago ha haft en förfader som var en svart cirkuskvinna.

Nej hans förfader hette John Hood, var en manlig hen och drev loppcirkus med inslag av zulukaffrer. Så precis som sin avkomma vara han lite av en skojare och krämare. Tillskillnad från pappa Åberg var John en jävel på fruntimmer och ponnies och klädde sig snyggt. Antagligen hipstergnällde han inte så jävla mycket hur jobbigt det var med svenska barbarer eller att han var uppväxt i en hård förort där han blev mobbad för sitt efternamn.
Citera
2014-08-27, 02:45
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren

Hur höga är oddsen att Täbypojken Fredrik som ung drog den valsen för Mkomo och Dragan i omklädningsrummet när han spelade i basketlaget Tensta Tigers?

Grabbar, sluta håna mig för min Täbydialekt! jag är en av er, jag är faktiskt också neger – *snabbt klipp till en grov misshandel*

Börjar se en röd tråd i Reinys psyke här.
Citera
2014-08-27, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Nej hans förfader hette John Hood, var en manlig hen och drev loppcirkus med inslag av zulukaffrer. Så precis som sin avkomma vara han lite av en skojare och krämare. Tillskillnad från pappa Åberg var John en jävel på fruntimmer och ponnies och klädde sig snyggt. Antagligen hipstergnällde han inte så jävla mycket hur jobbigt det var med svenska barbarer eller att han var uppväxt i en hård förort där han blev mobbad för sitt efternamn.
Okej. Jag har hört litet olika versioner av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Hur höga är oddsen att Täbypojken Fredrik som ung drog den valsen för Mkomo och Dragan i omklädningsrummet när han spelade i basketlaget Tensta Tigers?

Grabbar, sluta håna mig för min Täbydialekt! jag är en av er, jag är faktiskt också neger – *snabbt klipp till en grov misshandel*

Börjar se en röd tråd i Reinys psyke här.
Jo, men hans ungdom ägde ju rum innan han öppnade trenden för den "hippa" svarta härkomsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in