2014-08-23, 12:31
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Fadern nämns säkert någonstans i tråden. TF var med i släktforskningsprogram i svt där fadern figurerade. Bor nog i Italien, har fixat halvsyskon åt TF.
Varför Italien istället för Marocko? Du har själv deltagit i denna tråds Marockodiskussion. Fadern påstås vara avliden f ö.
Citera
2014-08-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Varför Italien istället för Marocko? Du har själv deltagit i denna tråds Marockodiskussion. Fadern påstås vara avliden f ö.

Förlåt, Alzheimer-symptom antar jag...
Citera
2014-08-27, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip

Torsken Flink var i Kalmar och bodde på hotell och på hans våning hängde det dyra tavlor...hähähä!
Han snodde alla tavlor och tog brandstegen ut.
För övrigt så är han portad på dramaten då han stjäl ALLT som finns i närheten.
Ett gott råd, dyker Torsten Flink upp på någon fest du är på så håll i plånboken.

Var inte det i Oskarshamn?
Citera
2014-10-09, 13:30
Medlem
Någon som vet om han har något projekt på gång..??..
Eller,hur han mår..??..(okt 2014)
Citera
2014-10-09, 13:46
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Såg någon affisch - han åker runt med någon liten föreställning eller om det är musik (tittade inte så noga). Googlar du hittar du det säkert.
Citera
2014-10-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
Såg någon affisch - han åker runt med någon liten föreställning eller om det är musik (tittade inte så noga). Googlar du hittar du det säkert.

Doktor Glas tror jag, såg annonser om framträdandet i Vara och Skövde i början av oktober.
Citera
2014-10-09, 18:54
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Doktor Glas tror jag, såg annonser om framträdandet i Vara och Skövde i början av oktober.
Då får hotellen där skynda sig att låsa in all lös egendom och byta ut matsilvret mot plastbestick.
Citera
2014-10-16, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Han skall komma till Kalmar idag. Han turnerar med föreställningen "Doktor Glas."

Någon som vet hur det är med fabbro Flincks hälsa nuförtiden?
Citera
2014-10-19, 03:58
Medlem
Om någon här var och såg hans föreställning i Kalmar så har jag en fråga. Var den något att ha?
Citera
2014-10-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Han skall komma till Kalmar idag. Han turnerar med föreställningen "Doktor Glas."

Någon som vet hur det är med fabbro Flincks hälsa nuförtiden?

Såg honom i Berg flyttar in. Han såg annorlunda ut, kände knappt igen honom. Åldern har nog hunnit ifatt honom en aning. Om det betyder att han är ohälsosammare än förr låter jag dock vara osagt. Han verkar dock liksom Robert Gustafsson vara sockertorsk, vilket andra i tråden redan vittnat om. På bordet i hans husbil stod en tvåliters cola, en annan tvåliters läsk och en fet godispåse.
Citera
2014-11-04, 06:48
Medlem
Citat:
Thorsten Flinck gjorde inbrott – hos sin familj

Skulle lämna hög med tusenlappar – polisen ryckte ut

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19800099.ab

Citat:
Skådespelaren berättar om när han i början av 2000-talet gjorde inbrott hos sitt matriarkat, som han kallar Annika Jankell och deras gemensamma barn Felice, 22, och Happy, 20.
Citera
2014-11-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Såg honom i Berg flyttar in. Han såg annorlunda ut, kände knappt igen honom. Åldern har nog hunnit ifatt honom en aning. Om det betyder att han är ohälsosammare än förr låter jag dock vara osagt. Han verkar dock liksom Robert Gustafsson vara sockertorsk, vilket andra i tråden redan vittnat om. På bordet i hans husbil stod en tvåliters cola, en annan tvåliters läsk och en fet godispåse.

Det är pga amfetaminet. Om man tar tjack blir man sockertorsk. Han har ju knappt några tänder kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in