2010-02-22, 17:56
Medlem
Duerfians avatar
Så fort det är något liknande är det stryktipset. "Här satsar vi på Flinck och garderar med Persbrandt".
Citera
2010-02-22, 18:34
Medlem
Billig reklam för hotellet, bara 26 000 för att synas i Aftonbladet-artikel som alla läser.
Citera
2010-02-22, 18:49
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Känns lite som Juan Gustavo.
Vem fan är det?
Citera
2010-02-22, 18:51
Medlem
apanola IIs avatar
Så otippat, Thorsten Flink, men ändå så jäkla mycket Thorsten Flink.
Sveriges mest kände "uteliggare", med lite tur så får han statlig helpension i ett par månader
Citera
2010-02-22, 19:10
Bannlyst
Fan,

lås in fanskapet för "vård" för gott.
Obegripligt att inte alla i servicenäringen känner till Mannen Utan Hjärna.
Citera
2010-02-22, 19:10
Medlem
towbs avatar
Tycker fortfarande att det var tråkigt med en sån otippad person, tänk på hur mycket roligare det kunde ha vart http://www.dramaten.se/sv/Dramaten/M.../Skadespelare/
Citera
2010-02-22, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om du har Firefox kan du installera CoolPreviews.
Då behöver man inte gå in på länken utan en preview av innehållet visas när man har muspekaren på länken.
Mycket behändigt och man slipper otrevliga överraskningar när man klickar på skumma länkar

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/2207

Stort tack för tipset
Även om det inte är användbart på just flashback
Citera
2010-02-22, 20:01
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Fan,

lås in fanskapet för "vård" för gott.
Obegripligt att inte alla i servicenäringen känner till Mannen Utan Hjärna.

Efter att ha läst den där artikeln med honom som länkades i tråden så verkar han faktiskt ha en bra hjärna. Fyfan vad tråkigt om alla var vanliga Svenssons.
Citera
2010-02-22, 22:39
Medlem
Han är ju en fantastisk karaktär! De värsta jag vet är personer som bara kastar bort sina liv på lågbetalda förvärvs arbeten, kollar på melodifestivalen och äter skräpmat. Han är en person med patos och existensångest som inte kan greppa livets smärta skönhet och orimlighet. Alla mänskor känner inte så och av de skälet hamnar dom på ett skitjobb och tillbringar sin lediga tid framför teven sen undrar dom vad de blev allting.

Han är lite gammal (kan möjligtvis få dispens) men jag blandar gärna mitt umgänge med lite kriminella, knarkare, konstnärer osv. Jag skulle gärna träffa honom och diskutera poesi och se honom agera och ställa till scener osv. Skulle nog kunna ge honom några tusen till knark också .
Citera
2010-02-22, 22:43
Medlem
Beträffande flinks skådespeleri så är han väldigt karismatisk. Han är väll ingen karaktärsskådespelare av rang precis. Men kan verkligen skapa ett starkt utryck på scenen.
Citera
2010-02-22, 22:52
Medlem
Elin Klinga har jag träffat på en fest, och några gånger till, hon är underbar på alla sätt och vis. Men gillar absolut inte Flink vilket hon nämnde i förbifarten han ska vara oerhört krävand i alla sammanhang och hade enligt henne inte begåvning nog att kompensera för detta drag.
Citera
2010-02-22, 22:58
Bannlyst
Thorsten är en stor karaktärskådespelare och regissör men givetvis ligger hans morfinberoende honom i fatet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in