Hej, har en fråga angående Le Male! Det är så att jag sedan tidigare hade en Le Male flaska jag hade införskaffat från parfym.se. Jag tyckte den luktade förjävlig, alldeles för mycket alkohol vid början för att sedan tas över av nån blandning av söthet/kryddor och lite mint. Vaniljen var helt frånvarande, och det var just vaniljen hos Le Male jag sedan tidigare hade älskat som var ens anledningen varför jag köpte den.
Nu är det så att jag har fått en till Le Male-flaska i present, och denna gång såg inte flaskan ut som den jag köpte från parfym.se. Den grönblåa färgen är något mörkare och de vita ränderna var bra mycket diskretare än på min gamla flaska, där ränderna ser "påmålade" ut och mer vita. Jag kan liksom känna ränderna när jag rör på den gamla flaskan. På den nya så är ränderna en del av flaskan, jag kan inte känna dom. Flaskans material känns också betydligt lenare än på min gamla och lukten känns betydligt mer behagligare.
Kan det vara så att parfym.se har sålt mig en falsk flaska? De anses väl som en seriös återförsäljare?
Kommer upp med bilder imorgon om inte nån redan kan lösa mysteriet