Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Då tycker jag att du ska finna felet i uträkningen som postades innan. Fast det är klart, det kräver ju högstadiekompetens...
Du tror att småfåglar väger 30 kg styck?

Tramskällan snake kom med började med att ljuga om var stolparna träffades så den var lika oseriös som allt annat trams från er sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Vad kul att du får uppfinna egen fysik. Måste vara smidigt att övertyga sig själv då?
Du förnekar att Boeingen färdades långt över sin WMO? WOW! Första gången tom för en debunker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Han har alltså erkänt att han var end el av stor konspiration? Vad kul, presentera detta! Lustigt bara att jag tvivlar på detta påstående...
Det har jag gjort. I korrekta tråden och med 3 filmer. Läs på som sagt, jag är inte här för att mata dig som den lilla okunniga bebis som du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Vilket kan bero på att planet färdades ganska fort...
Missar man en Boeing 50 meter över sitt huvud pga fart menar du? Då kanske man hade hört något om inte annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Lögn. Finns ju massvis!
Nope det gör det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Förutom ögonvittnen, kroppar och vrakdelar då. (Samt i viss mån övervakningskameror)
Pratar om massan av debrin.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Om du har tillåtelse att när som helst förneka bevis så vet jag inte vad en diskussion tillför frågan? Då är det väl bättre att tar på dig foliehatten och pratar med en spegel eller nåt..
Förneka bevis?

Dom som låg bakom 9/11 tycker du är en lämplig källa? Du är ju sanslös. Lite som att vilja ha en seriös diskussion om rasbiologi och du drar upp Mein Kampf som enda källa på den vita rasens överlägsenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Inte nog med att du tar dig rätten att förneka bevis...du får tydligen hitta på egna också.
Ta dig i kragen och kom med i matchen, annars finns det ingen idé att ens prata med dig. Egen fysik, lögner, påhittade bevis och förnekande av bevis....du är ett stort jävla skämt.
Hitta på egna? Ser man en Boeing när allt som syns är lite rök har man extremt livlig fantasi mer än så finns ju inte säga, då ser man precis det man vill se men det har ju ingenting med verkligheten att göra. Du är ju dock lika svepande som vanligt så vad du faktiskt har ett problem med vet jag inte.
Man ser ingen Boeing på filmerna, punkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Baserat på vad? Din egen påhittade fysik?
Sunt förnuft när ett plan flyger rakt in i en vägg och exploderar i nästan 600 mph. Ni är ju dock lika jävla kalasinkonsekventa som vanligt, sagan om det magiska eldklotet har ni gjort till en absolut nödvändighet för att få ihop ert trams i samtliga byggnader och ologiska och extrema starka bränder 80 meter till vänster och 3 våningar bort är inget konstigt för "elden sprider sig" men kroppen från den abosluta impacten av planet tror du har klarat sig. Människor är mer stryktåliga än kevlar i din bok och det är ingeeeeeeeeet konstigt alls.