Citat:
Ursprungligen postat av
Knutte_Ninja
Ni är ena jävla fittor och jag hoppas att ni blir kidnappade och våldtagna en dag på jobbet. Att åka hem till människor och sälja saker är en verksamhet som är så låg att en hederlig människa ens skulle överväga att ta jobbet.
Ni lever på osaklig skrämselpropaganda och att människor - till skillnad från er är väluppfostrade.
I helgen åt jag middag hos mina föräldrar 21:30 knackade ett par luder som du på och "bjöd in" till ett säljmöte 1600 i veckan. De förhörde sig också om förhållanden som de ska ge fan i och tog inte nej som ett svar.
Till trådens övriga läsare, om ohederliga (vilket de är per definition) säljare från sector ringer på i era hus så säg åt dem "Nej. Gå härifrån" om de då forsätter så säger ni "GÅ" Lyder de inte då så, för att citera Chieg Wiggum "everything is nice and legal".
Du måste vara komplett efterbliven..
Inte ett dugg påläst och plockar påhittad fakta direkt från tomma intet. Har ingen respekt för idioter som dig.
Men ska ge dig lite fakta så du slipper skämma ut dig igen
Sector alarms säljare jobbar söndag-torsdag 16-21.
Vi får Aldrig knacka på efter 21.00 (dom flesta slutar tjugo i för att folk lägger sig tidigt ibland)
Vi har möten med kunder som ibland är fram till runt tio tiden, men det är då bestämda möten.
Sector alarm är näst största larmföretaget i europa.. Varför skulle vi ha skrämselpropaganda för????!!!!
Låter bara idiotiskt..
Alla kunder jag haft har varit glada över att vi faktiskt är ute bland människor, bokar möten, berättar om erbjudanden och förklarar hur larm ( plus tjänsterna ) fungerar.
Även fast jag inte sålt till varje dörr jag knackat på så är det kanske 1/40 som blir sur för att vi knackar på.. Resten är som sagt glada även fast dom inte vill köpa larm..
Du skriver att människor till skillnad från oss är väluppfostrade.. Men vad fan är du då med tanke på vad du slänger ur dig.. Patetiskt..
Men nu har du lite info hur det verkligen ligger till.. Så nu kan du stänga ner datorn och göra nåt annat för allas skull.