2014-08-25, 18:15
Medlem
Imbazs avatar
Balotelli har signat å e klar , kommer spela med nr 45.
2014-08-25, 18:15
Medlem
HanUtanNamns avatar
Balotelli klar nu. Källa: http://www.liverpoolfc.com/
2014-08-25, 18:17
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Valmir Berisha är tydligen klar på lån för Panathinaikos. Bra läge att få speltid nu när Berg har gått sönder.
Knepig utlåning ändå. Gäller verkligen att han är bra nog för att konkurrera, vilket inte känns självklart.
2014-08-25, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Knepig utlåning ändå. Gäller verkligen att han är bra nog för att konkurrera, vilket inte känns självklart.

Absolut. Men enligt grekiska tidningar så är han tänkt att få speltid på riktigt så chansen lär han nog få.

Jag är dock liten kluven angående denna Berisha. Tycker inte han imponerade spelmässigt på mig i U17-VM. Verkar inte ha några tydliga spetsegenskaper förutom att han gör mål. Hur långt det räcker återstår att se, känns som att man behöver åtminstone en utmärkande egenskap förutom målgörandet för att lyckas i större sammanhang.
2014-08-25, 18:21
Medlem
Imbazs avatar
Har varit lite kluven ang balotelli, men nu när han är i hamn så e jag fan glad att han kom till LFC! Blir jävligt kul å se han
2014-08-25, 18:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Står lite om att Arsenal och Wolfsburg kan tänkas byta Podolski och Luiz Gustavo mellan varandra.

Gustavo gick ju nyss ut med att han var lycklig och trivdes i wolfburg och han föredrog den tyska ligan (om jag inte misstar det sista där)
2014-08-25, 18:24
Medlem
HanUtanNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Har varit lite kluven ang balotelli, men nu när han är i hamn så e jag fan glad att han kom till LFC! Blir jävligt kul å se han

I ett Premier League-perspektiv så är det otroligt roligt!
2014-08-25, 18:29
Medlem
NoTruces avatar
Nu återstår bara frågan: VARFÖR lämnade Balotelli Milan?
2014-08-25, 18:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Nu återstår bara frågan: VARFÖR lämnade Balotelli Milan?
Sportsligt bättre alternativ, kanske?
2014-08-25, 18:32
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Sportsligt bättre alternativ, kanske?

Du menar alltså att det finns fotbollsspelare som fortfarande sätter kärleken till spelet i främsta rummet? Det har inget med pesetas att göra alltså?
2014-08-25, 18:35
Bannlyst
Nej, frågan är givetvis varför Arsenal är så sega på att ta in en anfallare. Sanchez kan knappast spela som nia och Giroud räcker inte till i dem stora matcherna. Balotelli hade varit ett intressant alternativ att ta in. Någon som bryter mönster och blixtrar till individuellt då och då.

Liverpool är för mig formellt titelutmanare efter denna värvning. Rodgers är en genuin människokännare och kommer få ordning på Balotelli precis som han tyglade Suarez. Lägg till att det nu finns en slags beteendeklausul i Balotellis kontrakt så han kommer ju knappast ha råd med att spela pajas på plan. Gör han bort sig ännu en gång lär han vara brännmärkt likt Bendtner.
2014-08-25, 18:57
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Nej, frågan är givetvis varför Arsenal är så sega på att ta in en anfallare. Sanchez kan knappast spela som nia och Giroud räcker inte till i dem stora matcherna. Balotelli hade varit ett intressant alternativ att ta in. Någon som bryter mönster och blixtrar till individuellt då och då.

Liverpool är för mig formellt titelutmanare efter denna värvning. Rodgers är en genuin människokännare och kommer få ordning på Balotelli precis som han tyglade Suarez. Lägg till att det nu finns en slags beteendeklausul i Balotellis kontrakt så han kommer ju knappast ha råd med att spela pajas på plan. Gör han bort sig ännu en gång lär han vara brännmärkt likt Bendtner.

Det är dock Wenger som styr Arsenal. Det kommer inte komma någon anfallsvärvning trots att det behövs, och det har sett ganska klart ut sedan man plockade in Sanchez. Troligtvis en back och möjligtvis en defensiv mittfältare, men anfallet lär nog förbli det samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in