2014-08-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Ja men det är väl klart att vinnarna som läckt ut stämmer, precis som förra året när Jesper Fröidh och "Samantha" vann
Fast en del har redan läckt ut som stämmer. T.ex. att alla förutom Kristian från de gamla killar åkte ut. Spoiler om nästa vecka
Är inte helt 100% om det är exakt så det kommer utspelar sig då jag inte kommer ihåg, men likt det där
Citera
2014-08-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Kian ger mig våldtäktsman-vibbar. "Jag vill ha en brud man kan knulla när man vill, är det för mycket på fucking paradise?!"

Att se honom tända till och bli så aggressiv över hans tjej ointresse skrämde mig.

Ser inget konstigt i det uttalandet? Klart man ska få knulla sin tjej när man vill det?

Men håller med om att han verkade lite konstig där med jasmin. Kontrollerande liksom. Inte okej!!
Citera
2014-08-23, 21:56
Awaiting Email Confirmation
De två överlägset drygaste efter de två första avsnitten är den norrländska tjejen som gillar scooters och Saga scott. Jag klarar verkligen inte av Sagas dialekt, och det säger jag fast jag själv är skåning.
Citera
2014-08-23, 21:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
De två överlägset drygaste efter de två första avsnitten är den norrländska tjejen som gillar scooters och Saga scott. Jag klarar verkligen inte av Sagas dialekt, och det säger jag fast jag själv är skåning.
Varför gillar du inte Ulrika?

Gillar du inte stora bröst?
Citera
2014-08-23, 22:20
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio

Ulrika är ju den enda någorlunda vettiga bruden inne i huset enligt mig, på vilket sätt är hon dryg?
Citera
2014-08-24, 00:10
Medlem
goelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Var kan man c det?
Fy fan vad det är provocerande med folk som skriver på det viset.
Citat:
Ursprungligen postat av rbz
Jag har precis börjat kolla på den danska versionen av PH, från detta året. Och jag måste bara säga WOW, fyfan vad mycket bättre det är!
Varför det? Jag har svårt för danska men är det värt att kolla in ändå?
Citera
2014-08-24, 11:29
Medlem
BlodigDelfins avatar
Det har väll börjat arta sig denna säsongen också. Jag hade velat ha kvar hälsingen ( eller?) som vägrade släppa sin tjej lite längre, för han hade sköna kommenterar och sa verkligen allt han ville! Annars så tror jag att scooter bruden kommer ryka rätt så fort när nya tjejer kommer in. Förutom hennes tuttar så är det inte jätte mycket att hämta hos henne i just PH. Hon är ju en helt normal tjej men vetefan om det är vad killarna är ute efter i huset.
Vore även fantastiskt kul om Kalle dumpar saga för någon ny tjej i framtiden för det kan sätta igång massa roligt.
Citera
2014-08-24, 15:55
Medlem
ulrika verkar vara en liten wannabe b kändis ansökt till både bonde söker fru där hon kom med utan att ens minnas det... samt även ansökt till big brother sedan tidigare http://www.op.se/noje/tv/fest-och-sex-lockade-ulrika-till-mexico
Citera
2014-08-24, 18:18
Medlem
XpS06s avatar
Ulrika aka "scooterbruden" som så många kallar henne kommer från Östersund. Där åker man inte scooter utan man åker skoter, dvs snöskoter. Så när hon talar om skotrar så är det knappast mopeder/scootrar hon menar utan såna maskiner man kör i snön. Just sayin' ifall någon undrade
Citera
2014-08-24, 18:27
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XpS06
Ulrika aka "scooterbruden" som så många kallar henne kommer från Östersund. Där åker man inte scooter utan man åker skoter, dvs snöskoter. Så när hon talar om skotrar så är det knappast mopeder/scootrar hon menar utan såna maskiner man kör i snön. Just sayin' ifall någon undrade

Har ju iofs hört henne prata om just SNÖskotrar. Sen har du fel angående ordet. Skoter är svenska och scooter är engelska. Så du kan säga både vattenskoter, skoter (moped) och snöskoter. Vill du vara lite cool kan du snacka engelska och säga scooter.
Citera
2014-08-24, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Har ju iofs hört henne prata om just SNÖskotrar. Sen har du fel angående ordet. Skoter är svenska och scooter är engelska. Så du kan säga både vattenskoter, skoter (moped) och snöskoter. Vill du vara lite cool kan du snacka engelska och säga scooter.

Man är inte "cool" om man blandar svenska med engelska när man skriver..
Citera
2014-08-24, 18:47
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Man är inte "cool" om man blandar svenska med engelska när man skriver..

Nej vem sa det nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in