2014-08-26, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Kian är ju asskön, självupptagen till max. "Jag gillar inte att hålla på och prata om bajs och spyor" - säger han helt allvarlig. Hahaha.

Håller f.ö med honom om att hans fru är sjukt äcklig och tråkig. Hon verkar så fruktansvärt negativ hela tiden! Och pratar bara om diverse kroppsvätskor jämt...
Citera
2014-08-26, 09:27
Medlem
Hunden007s avatar
kasst avsnitt igår vafan
Citera
2014-08-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Kommer från goda källor, men man kan aldrig lita på någon. Observera spoiler knappen!

Har också hört detta, så troligtvis stämmer det!
Citera
2014-08-26, 10:14
Medlem
Förstår inte hur folk kan tycka att Ulrika är smart någonstans? Eller ens "smartast" av de dumma. Hon är ju möjligen den mest IQ-befriade i högen skulle jag tro, men man blir lurad att tro att det inte är så pga att hennes utseende inte är så märkvärdigt jämfört med de andras. Ser väldigt tråkig ut och verkar vara sjukt tråkig.

Som en typisk tjej som vars tjejkompisar är snyggare men hon inbillar sig själv att hon är på samma nivå som dem, och är på ett sådant sätt (irriterande och blåst) som de andra tjejerna kompenserar för med sitt utseende.

Börjar lipa över att David "är så intelligent" efter hans lama löften, och är impad över att han vet hur många människor det bor i Bangladesh... som hon inte ens vet var det ligger............

Men tuttar har hon, det ska hon få!
Citera
2014-08-26, 10:32
Medlem
Ajberts avatar
Fick man välja en önskejoker hade jag utan tvekan valt att slänga in Rang från Kungarna av Tylösand. Där snackar vi dum i huvudet. På ett kul sätt.
Citera
2014-08-26, 11:26
Medlem
Shadowcrafts avatar
Jag får ingen bild på senaste avsnittet, helt svart men med ljud. Någon som har samma problem?
Citera
2014-08-26, 11:44
Medlem
BlodigDelfins avatar
Det är verkligen ingen som har fixat någon action ännu! Förra året hade de iaf samir, bög-tobbe och jeppe som kaosade runt lite när de blev packade. Behövs alpha hanar och tuffa tjejer som kan ryta till lite och börja bråka! Problemet är nog som många säger att deltagarna är på tok för unga, hade de varit runt 25 i medelålder så hade det varit mer attityd och fler hade släppt till.
Citera
2014-08-26, 11:44
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heat92
även fast det låter helt ologiskt så såg jag faktiskt paow hänga flitigt med kian och eric i magaluf, så att hon kommer in kanske inte är helt osant.

Det är ju redan klart sen länge att Samir och paow åkte till Mexiko samtidigt inför inspelningen av den här säsongen.
Citera
2014-08-26, 12:14
Medlem
ojojros avatar
Är helt seriös nu, tjejen som kom in igår påminner om min flickvän.. inte till personligheten men utseendet.. Vill inget hellre än att hon som kom in igår åker ut med huvudet före för känns fel när hon kladdar på killarna i huset när hon påminner om någon jag verkligen gillar

EDIT: Fast min tjej är givetvis mycket sötare
Senast redigerad av ojojro 2014-08-26 kl. 12:50.
Citera
2014-08-26, 12:57
Medlem
Citat:

Senast redigerad av byggmicke 2014-08-26 kl. 12:59.
Citera
2014-08-26, 13:19
Medlem
s_jimmies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hahahaha garvade högt när jag såg bilden på hon som skrivit artikeln!! Vem kommer ens på idén att ha en sån gräslig frisyr och samtidigt färga håret rosa?! Sen att hon använt rollern att fixa ögonbrynen är pricken över i:t

Ja fy fan så ful brud! Inte konstigt hon har så starka åsikter om PH. Ingen snubbe vill ju ha med henne att göra :P
Citera
2014-08-26, 13:22
Medlem
s_jimmies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3864
Förstår inte hur folk kan tycka att Ulrika är smart någonstans? Eller ens "smartast" av de dumma. Hon är ju möjligen den mest IQ-befriade i högen skulle jag tro, men man blir lurad att tro att det inte är så pga att hennes utseende inte är så märkvärdigt jämfört med de andras. Ser väldigt tråkig ut och verkar vara sjukt tråkig.

Som en typisk tjej som vars tjejkompisar är snyggare men hon inbillar sig själv att hon är på samma nivå som dem, och är på ett sådant sätt (irriterande och blåst) som de andra tjejerna kompenserar för med sitt utseende.

Börjar lipa över att David "är så intelligent" efter hans lama löften, och är impad över att han vet hur många människor det bor i Bangladesh... som hon inte ens vet var det ligger............

Men tuttar har hon, det ska hon få!

Ja hon Ulrika är typiskt en sån typ av tjej som tror hon är en 10:a men egentligen är hon bara en 4:a.
Sen fattar jag allvarligt talat inte vad hon gör där.. sjukt tråkig brud.
Och hennes jävla tjat om motorer och snöskotrar... du är på en jävla solsemester där du ska festa och knulla av dig, inte hitta en partner att köra med.. fy fan alltså dessa deltagare har nog missuppfattat va de ska göra där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in