Citat:
Ursprungligen postat av
Svartgrip
SÅ du tycker nuvarande opinionsläge talar för demokratin? Landet på randen till avgrunden och SD på endast ca 10%? Där folk i tråden skulle bli alldeles utom sig om det visade sig bli 15% istället? Fan vad patetiskt, samtidigt som det bevisar vilken kontroll det utövar även på såkallade "uppvaknade" SD:are, då detta tydligen är nog för att hålla er lugna och få er att inte meningsfullt utmana systemet de kommande fyra åren. Sen har ni mage att kalla de som tänkt lite längre och genomskådat den hyllade demokratin för vad den är för idioterna i populationen?
Nuvarande form av demokrati är tämligen ny med historiska mått och sannerligen misslyckat i.o.m att populationen uppenbarligen manipuleras av media och de som kontrollerar media, d.v.s dolt elitstyre, detta gäller både för Sverige och Usa där man lyckats lura folket att gå på ett skådespel med olika alternativ som ändå för samhället i samma riktning oavsett vem som vinner. Vem är idioten egentligen?

Mitt svar är att Rom byggdes inte på en dag..
För Sveriges del handlar det
fortfarande om att väcka det egna landets befolkning. Som bekant så är SD milt sagt motarbetat, ifrån partier, media. Enskilda medlemmar riskerar sparken.., sånt skrämmer många..,
Om jag spinner lite vidare (of-t). Detta är Reinfeldts sista chans, han vet vad han gör. Jag hoppas att många M väljare straffar honom genom att rösta SD.
För han sviker M`s ideal fullt ut genom att börja med skattehöjningar.
Han skall vara Sveriges statsminister, inte Syriens.