2014-08-23, 20:15
Medlem
Denna tråd skapas som motreaktion till denna tråd:

(FB) Värste massmördaren i Sveriges historia och värste våldtäktsmannen i Örebro är svensk

Som nämner en tragisk händelse 1994 där en galen svensk som var sjuk på många sätt sköt ner flera stycken till döds. Trådskaparen nämner även kända våldtäktsfall begångna av svenskar. Det finns goda och onda inom alla folkslag. Ingen nyhet. Etniska svenskar begår brott = sant till 100 %, ja! Det stämmer självklart.

Det som jag dock stör mig på är att trådskaparen ger en fel bild av sanningen. Går vi långt tillbaka i tiden i svensk historia stod säkert svenskar för de största och värsta massmorden i svensk historia. Vi tar t.ex. slaget om Lund som ett exempel där danskar och svenskar slaktades. Eller varför inte några andra händelser mellan Ryssland, Polen osv där svenskarna avrättade sina fiender som befann sig på svensk mark under ockupation. Såklart menar jag i "Sveriges moderna historia - är de värsta massmördarna faktiskt invandrare!" för att det inta ska låta som att invandrare är de värsta genom ALLLLAAA tider.

Så nu till saken. År 1998 var ett trakiskt år i svensk historia, många av oss minns diskoteksbranden i Göteborg där 63 ungdomar mellan 12-25 år dog, samt över 200 skadade. Det var och är fortfarande oklart hur och vad exakt som hände den kvällen och man hade först inga misstänkta. Däremot efter utredningar visade sig att branden var anlagd och att dörrar/utgångar hade blockerats. Misstänkta GM hade alltså i avsikt att bränna inne människor i lokalen, tacka gud för att inte fler dog. Det ryktades i Göteborg att det var svenskar som låg bakom branden, rykten som påbörjats av invandrare (majoriteten av de som dog var invandrare) och vänstergrupper. I Göteborg satte man bland annat upp planscher där man uppmanade invandrare att döda svenskar pga av ett brott de inte hade begått. Man ville även börja ett "krig" mot Sverige. Däremot greps senare 4 misstänkta som senare dömdes och alla dessa var från Mellanöstern! Närmare bestämt Iran/Kurdistan. De hade "hämnats" för att de inte tillåtits inträde till diskot.

Dessa invandrare stod alltså för en brand som dödade invandrare och svenskar, det värsta massmordet i modern svensk historia. Trådskaparen i den andra tråden började även nämna lite andra svenska psykopater som inte betett sig, däremot glömde trådskaparen att nämna att den värsta GRUPPVÅLDTÄKTEN i svensk historia skedde i Markaryd för bara några år sedan där över 10 flyktingar våldtog en svensk kvinna i över 10 timmar. Överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter begås till största del av invandrare, vilket är bevisat. Trots att de är i minoritet (än så länge). Även så är bevisat i våra grannländer.

Som sagt trådskaparen väljer alltså att använda det som argument mot Sverigedemokrater mfl, väldigt synd att han EJ säger sanningen helt och hållet! Som sagt att det diskuteras inom Sverigedemokraterna, Avpixlat m.m angående invandrare som begår brott är antagligen för att de är grovt representerade i Sverige och har varit det sedan mitten av 90-talet. Jag är neutral här, jag tycker alla de etniska svenskar som begått de grova brotten förtjänar ett nackskott samt att de invandrare som begått sådana brott skickas hem omedelbart. De som våldtar förtjänar att kastreras även om det är en svensk eller invandrare.

Diskussion

Diskutera fritt, stämmer det som skrivits här varför/varför inte???
Citera
2014-08-23, 20:23
Medlem
Sveriges värsta massmördare i modern tid är väl ursvenske Mattias Flink om jag inte minns fel. 1994 dödade han en massa oskyldiga människor med en ak5a, minst 7 st tror jag.
Citera
2014-08-23, 20:24
Bannlyst
Människan tar 2:a platsen i att vara den farligaste djuren om det är till någon hjälp
Citera
2014-08-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eurochild
Sveriges värsta massmördare i modern tid är väl ursvenske Mattias Flink om jag inte minns fel. 1994 dödade han en massa oskyldiga människor med en ak5a, minst 7 st tror jag.

Hur definieras "värsta massmördare"? Hur personen/personerna i fråga utförde handlingen eller hur många som dog? Alltså 63 stycken unga personer brändes inne 1998 av snubbar som anlagt branden. Mattias dödade minst 7 pers med en ak5a som du sa. Så vad är "värst"?. Någon hjälp, hur ska det definieras?
Citera
2014-08-23, 20:30
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eurochild

Ja och? vad som händer i Sverige är våran angelägenhet.
Citera
2014-08-23, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Hur definieras "värsta massmördare"? Hur personen/personerna i fråga utförde handlingen eller hur många som dog? Alltså 63 stycken unga personer brändes inne 1998 av snubbar som anlagt branden. Mattias dödade minst 7 pers med en ak5a som du sa. Så vad är "värst"?. Någon hjälp, hur ska det definieras?

Breivik då, ca 100 Pers.
Citera
2014-08-23, 20:31
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
(majoriteten av de som dog var invandrare) och vänstergrupper.

Om majoriteten var invandrare och kulturmarxister förstår jag inte varför branden skall klassas som så hemsk. Ju färre invandrare och vänstermuppar, desto bättre.
Citera
2014-08-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamLifeHappier
Breivik då, ca 100 Pers.

Helt klart en av de värsta om inte det värsta massmordet som begåtts i modern Skandinavisk historia, men nu snacka vi om Sverige. Annars kan jag lika gärna dra enskilda personer från Boko Haram som mördat tusentals kristna i Nigeria.
Citera
2014-08-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Om majoriteten var invandrare och kulturmarxister förstår jag inte varför branden skall klassas som så hemsk. Ju färre invandrare och vänstermuppar, desto bättre.

Hemsk eftersom det skedde på svensk mark "i det lugna landet". + Att etniska svenskar strök med i denna branden också, tycker inte ngn som du det är hemskt? Riktigt idiotiskt inlägg.
Senast redigerad av Hastalavistamannen 2014-08-23 kl. 20:38.
Citera
2014-08-23, 20:47
Medlem
rojass avatar
En ännu mer tragisk (nåväl) händelse som skedde år 1994 var folkmordet i Rwanda,ett folkmord som en invandrad neger sedan ska ha dömts för att ha deltagit i;
http://www.svt.se/nyheter/sverige/ny-folkmordsdom-i-dag

"Den 20 juni i fjol fällde Stockholms tingsrätt Stanislas Mbanenande för det grövsta brott som en svensk domstol tagit ställning till"
Citera
2014-08-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamLifeHappier
Breivik då, ca 100 Pers.
Det hände i Norge, vilket är ett annat land än Sverige.
Citera
2014-08-23, 20:54
Medlem
Ratis avatar
Morden på Östra Sjukhuset i Malmö. 27 döda. Gärningsmannen är fri idag.

(FB) Sjukhusmorden (Malmö Östra Sjukhus) 1978-1979 (Dom finns i trådstarten)
http://svenskamord.se/index.php?topic=210.0
http://sv.wikipedia.org/wiki/Morden_p%C3%A5_Malm%C3%B6_%C3%96stra_Sjukhus
Senast redigerad av Rati 2014-08-23 kl. 20:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in