2014-08-23, 14:46
Medlem
Messials avatar
Jag läser ofta om hur etniska svenskar på Flashback och webbsidor som Avpixlat klagar på invandrare när de gäller kriminalitet och de pratas om hur Sverige "importerar kriminalitet" genom flyktingmottagningen och invandringen.
Och utländska människor med uppehållstillstånd i Sverige och svenskt medborgarskap är överrepresenterade i de svenska fängelserna och anstalterna.

Men den värste massmördaren i Sveriges historia (?) är etnisk svensk. Jag pratar om Mattias Flink ifrån Falun, som mördade flera personer under en sommarnatt sommaren år 1994. Mattias Flink skadade även allvarligt flera personer och dessa fick både fysiska och psykiska ärr för livet och de anhöriga till de mördade personerna har fått ett "livstidsstraff" genom mentalt och psykiskt lidande och händelsen för tjugo år sedan har påverkat deras liv negativt för all framtid.

För några år sedan härjade en man på cykel, men även till fots, i Örebro och personen i fråga våldtog flera flickor och kvinnor under en längre tid. Niklas Eliasson, som jag har för mig att han hette, greps tillslut och dömdes till ett långt fängelsestraff.
Polisen kallade Eliasson för den värsta våldtäktsmannen i Örebros historia, han är inte bara en våldtäktsman, han är även serievåldtäktsman.

Vi får inte heller glömma Peter Mangs i Malmö, Tommy Zethraeus (hjärnan bakom Stureplansmorden i december år 1994) och John Ausonius.
John Ausonius, den så kallade "Lasermannen", visade sig vara en tysk-schweizisk invandrare med komplex och ett behov utav att "bli svensk" och bli accepterad i Sverige. Men under våren år 1992 kunde man i Stockholm se Sverigedemokraterna och VAM (Vitt ariskt motstånd) samt flera andra högerextrema grupper marschera genom Stockholms innerstad och redan då skrika att "Sverige går under" (varför har Sverige inte gått "under" de senaste 22 åren?) och Sverigedemokraterna skanderade även "Lasermannen skjut för och döda".

Min fråga är, varför pratas de inom Sverigedemokraterna och Svenskarnas parti aldrig om Mattias Flink, Eliasson i Örebro, mordet på Joakim Karlsson i Vallentuna - ett mord som begicks utav anhängare till Svenskarnas parti och den Svenska motståndsrörelsen - en etnisk svensk kille som blev mördad utav svenska nazister, de ungdomarna som mördade just Joakim och spred terror efteråt i bussar i Stockholm och försökte knivhugga och mörda etniska svenskar, Tommy Zethraeus, Helge Fossmo i Knutby, Hagamannen och andra etniska svenskar som har begått grovt kriminella brott och skrivit in sig i flera städers historieböcker på ett negativt vis?
Varför koncentrerar sig webbsidor som Avpixlat, Fria tider och forum som Flashback endast på kriminalitet och brott som utövas och begås utav utländska människor med uppehållstillstånd i Sverige och svenskt medborgarskap?
Vad har ni på Integration och Invandring att säga till Mattias Flinks offers anhöriga, till Eliassons i Örebros våldtäktsoffer, till Joakim Karlssons anhöriga och till Hagamannens offer?
Citera
2014-08-23, 14:51
Medlem
Kanin2s avatar
De värsta brottslingarna borde vara svenska i Sverige eftersom svenskar är i en majoritet.
Citera
2014-08-23, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Jag läser ofta om hur etniska svenskar på Flashback och webbsidor som Avpixlat klagar på invandrare när de gäller kriminalitet och de pratas om hur Sverige "importerar kriminalitet" genom flyktingmottagningen och invandringen.
Och utländska människor med uppehållstillstånd i Sverige och svenskt medborgarskap är överrepresenterade i de svenska fängelserna och anstalterna.

Men den värste massmördaren i Sveriges historia (?) är etnisk svensk. Jag pratar om Mattias Flink ifrån Falun, som mördade flera personer under en sommarnatt sommaren år 1994. Mattias Flink skadade även allvarligt flera personer och dessa fick både fysiska och psykiska ärr för livet och de anhöriga till de mördade personerna har fått ett "livstidsstraff" genom mentalt och psykiskt lidande och händelsen för tjugo år sedan har påverkat deras liv negativt för all framtid.

För några år sedan härjade en man på cykel, men även till fots, i Örebro och personen i fråga våldtog flera flickor och kvinnor under en längre tid. Niklas Eliasson, som jag har för mig att han hette, greps tillslut och dömdes till ett långt fängelsestraff.
Polisen kallade Eliasson för den värsta våldtäktsmannen i Örebros historia, han är inte bara en våldtäktsman, han är även serievåldtäktsman.

Vi får inte heller glömma Peter Mangs i Malmö, Tommy Zethraeus (hjärnan bakom Stureplansmorden i december år 1994) och John Ausonius.
John Ausonius, den så kallade "Lasermannen", visade sig vara en tysk-schweizisk invandrare med komplex och ett behov utav att "bli svensk" och bli accepterad i Sverige. Men under våren år 1992 kunde man i Stockholm se Sverigedemokraterna och VAM (Vitt ariskt motstånd) samt flera andra högerextrema grupper marschera genom Stockholms innerstad och redan då skrika att "Sverige går under" (varför har Sverige inte gått "under" de senaste 22 åren?) och Sverigedemokraterna skanderade även "Lasermannen skjut för och döda".

Min fråga är, varför pratas de inom Sverigedemokraterna och Svenskarnas parti aldrig om Mattias Flink, Eliasson i Örebro, mordet på Joakim Karlsson i Vallentuna - ett mord som begicks utav anhängare till Svenskarnas parti och den Svenska motståndsrörelsen - en etnisk svensk kille som blev mördad utav svenska nazister, de ungdomarna som mördade just Joakim och spred terror efteråt i bussar i Stockholm och försökte knivhugga och mörda etniska svenskar, Tommy Zethraeus, Helge Fossmo i Knutby, Hagamannen och andra etniska svenskar som har begått grovt kriminella brott och skrivit in sig i flera städers historieböcker på ett negativt vis?
Varför koncentrerar sig webbsidor som Avpixlat, Fria tider och forum som Flashback endast på kriminalitet och brott som utövas och begås utav utländska människor med uppehållstillstånd i Sverige och svenskt medborgarskap?
Vad har ni på Integration och Invandring att säga till Mattias Flinks offers anhöriga, till Eliassons i Örebros våldtäktsoffer, till Joakim Karlssons anhöriga och till Hagamannens offer?

Svenskar som begår brott i Sverige kommer vi ju aldrig komma ifrån, men det betyder väl inte att vi måste importera ännu fler kriminella?
Citera
2014-08-23, 14:56
Medlem
Jag antar att du startar tråden i provokativt syfte. Annars skulle den inte hamna i kategorin I&I.

Kriminellt drägg ska spärras in oavsett etnicitet. Straffskalan känner inte av hudfärg.

Personer utan svenskt medborgarskap, liksom personer med ytterligare ett medborgarskap förutom det svenska, ska utvisas ur landet.

Och post scriptum, skärp straffen för det kriminella packet.
Citera
2014-08-23, 14:57
Medlem
Citat:
En massa svammel...
Och?
Citera
2014-08-23, 15:01
Medlem
Messials avatar
Vad skall man göra med exempelvis Peter Mangs och John Ausonius?

Bör man skicka dessa till arbetsläger i -20 grader kyla i Sibirien eller till ett arbetsläger i Nordkorea? Eller bör kanske Sverige ha en ö, dit landet placerar de som idag sitter i fängelse eller anstalt, för arbetsläger?

De vore bra med ett arbetsläger på en svensk ö utan någon som helst kontakt med omvärlden och utan någon som helst infrastruktur. Media hade kunnat besöka Peter Mangs, medans han arbetar.

Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Jag antar att du startar tråden i provokativt syfte. Annars skulle den inte hamna i kategorin I&I.

Kriminellt drägg ska spärras in oavsett etnicitet. Straffskalan känner inte av hudfärg.

Personer utan svenskt medborgarskap, liksom personer med ytterligare ett medborgarskap förutom det svenska, ska utvisas ur landet.

Och post scriptum, skärp straffen för det kriminella packet.
Citera
2014-08-23, 15:07
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Det var på håret att den värsta massmördaren i svensk (modern) historia hade varit en arab. Nämligen självmordsbombaren på Drottningatan. Taimour Abdulwahab. Men han misslyckades.

Sedan beror det väl lite på hur man ser på saken. I diskoteksbranden i Göteborg dog 63 människor. Det var 4 MENA-invandrare som tände på och dödade alla dessa ungdomar.

Citat:

I Örebro kanske. Men tveksamt om det gäller för hela landet. Här har du en lista på invandrade serievåldtäktsmän som är av ungefär samma klass:

(FB) Etniska svenskar gravt överrepresenterade i explicita våldtäkter?

Listan är 3 år gammal. Förmodligen finns det nya som kvalificerar sig på listan idag.

Något man får tänka på är att invandrare bara utgör en mindre del av Sveriges befolkning. Så för att matcha listan krävs minst 50 svenska gärningsmän. Men det finns det inte. Eller hur? Jag vet bara två som är av samma kaliber. Hagamannen och Örebromannen.

Så invandrare som begår serievåldtäkter är ett stort problem. Och det är naturligt att rapportera om det.
Senast redigerad av -Info- 2014-08-23 kl. 15:09.
Citera
2014-08-23, 15:09
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:

Och?
Varje land tar hand om sina idioter.
Bara för att en svensk har begått ett brott så behöver vi importera tusentals med kriminella eller folkgrupper som är predestinerade till kriminella handlingar såsom våldtäkter.

Ibland så undrar jag hur djävla dumma folk är sedan inser jag att de är ännu mer slut i huvudet.

Fundera lite på begreppet överrepresentation angående brott inom olika befolkningsgrupper innan du skriver inlägg av den här digniteten.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2014-08-23 kl. 15:13.
Citera
2014-08-23, 15:10
Bannlyst
TS är väl en person som blivit rädd för SD och startar då en tråd i syfte av att
" konvertera SD anhängare till den humana sidan "
Citera
2014-08-23, 15:32
Medlem
cavalls avatar
hur ser det ut när man räknar antalet personer, dvs svenskar mot personer med invandrarbakgrund?

hur ser det ut i våra fängelser, är det flest svenskar eller personer med invandrarbakgrund?
Citera
2014-08-23, 15:34
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Jag kan tycka att det finns ett behov av TS att förtydliga diskussionsunderlaget. Eller är tesen att eftersom det redan finns kriminella i Sverige så gör det inget att vi ökar kriminaliteten avsevärt genom massinvandring..? Låter lite märkligt.
Citera
2014-08-23, 15:38
Bannlyst
Massinvandringen är fortfarande relativt ung. Om några år kommer vi ha svenska negrer som får Flink att likna ett helgon i jämförelse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in