• 1
  • 2
2014-08-22, 15:18
Medlem
Jag minns en kille från gymnasiet som jag utan tvekan kan säga är en av de snyggaste killarna som jag någonsin har sett överhuvudtaget - han var kanske två meter, jättemuskulös på ett snyggt sätt, och han hade "perfekta" drag i ansiktet med jättevackra ögon och läppar och hela den biten.
Men han hade också de stora fördelarna att det var en ganska liten skola och att han i princip var den enda killen som ansågs "snygg" på den skolan - de flesta andra killarna var lite tafatta med tjejer eller var helt enkelt inte alls i samma "division" som han - killen var helt enkelt en maskulin man med supermodellutseende på en skola där det dessutom inte fanns särskilt många andra snygga killar, så han hade ingen större konkurrens.
I alla fall, jag märkte ett antal gånger att han blev behandlad rejält bra av tjejerna.
Alla på skolan kände till honom och han hade nästan alltid sällskap av åtminstone 2-3 tjejer, och om han var för sig själv så hände det vid flera tillfällen att någon söt tjej stod och log försiktigt mot honom, ögonflirtade med honom och sen blygt gick fram och försökte prata med honom.
En av dem bad honom vid ett tillfälle honom om hjälp med en läxa, och frågade om hon kunde komma hem till honom med det som hon behövde hjälp med, och sen gav de varandra sina telefonnummer och ett par veckor senare såg jag den tjejen sitta i hans knä och kyssas intimt med honom.
Sen vet jag inte vad som hände men han hade en annan tjej någon månad senare, och den förra tjejen såg lite vemodig ut varje gång hon såg honom, men han verkade inte märka henne längre.
En annan sak som jag också minns var när han styrketränade på skolans gym - när han höll på med skivstångscurl kom en tjej och utbrast ungefär "oj hjälp, vad tungt det där ser ut!", och sen efter någon minut började tjejen tydligen försöka stryka hans manliga ego och sa saker i stil med "det där skulle jag aldrig orka, jag har alldeles för klena armar för det där...", sen började han retas med henne och försiktigt klämma handen hela vägen runt hennes överarm och sa typ "ja, det har du verkligen", följt av ett ironiskt leende - och hon bara skrattade.
Sen precis innan jag gick därifrån såg jag henne stå väldigt nära honom och känna på hans muskler samtidigt som de hade djup ögonkontakt och pratade - vet inte vad som hände mellan dem, men det skulle inte förvåna mig om även de hade vilt sex strax efteråt.

Som sagt, den här killen hade ju den stora fördelen att han var den enda kille som uppfattades som "snygg" på den skolan, och dessutom var mycket snyggare än de andra killarna, men hur vanligt är det egentligen att en kille blir behandlad så här bra av tjejer?
Det verkade som om han bara behövde stå någonstans och vänta på att bli uppraggad, och om han sen inte väldigt tydligt dissade den tjejen så var det så gott som garanterat att de var ihop med varandra ett par dagar senare.
Citera
2014-08-22, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanThe94
Jag minns en kille från gymnasiet som jag utan tvekan kan säga är en av de snyggaste killarna som jag någonsin har sett överhuvudtaget - han var kanske två meter, jättemuskulös på ett snyggt sätt, och han hade "perfekta" drag i ansiktet med jättevackra ögon och läppar och hela den biten.
Men han hade också de stora fördelarna att det var en ganska liten skola och att han i princip var den enda killen som ansågs "snygg" på den skolan - de flesta andra killarna var lite tafatta med tjejer eller var helt enkelt inte alls i samma "division" som han - killen var helt enkelt en maskulin man med supermodellutseende på en skola där det dessutom inte fanns särskilt många andra snygga killar, så han hade ingen större konkurrens.
I alla fall, jag märkte ett antal gånger att han blev behandlad rejält bra av tjejerna.
Alla på skolan kände till honom och han hade nästan alltid sällskap av åtminstone 2-3 tjejer, och om han var för sig själv så hände det vid flera tillfällen att någon söt tjej stod och log försiktigt mot honom, ögonflirtade med honom och sen blygt gick fram och försökte prata med honom.
En av dem bad honom vid ett tillfälle honom om hjälp med en läxa, och frågade om hon kunde komma hem till honom med det som hon behövde hjälp med, och sen gav de varandra sina telefonnummer och ett par veckor senare såg jag den tjejen sitta i hans knä och kyssas intimt med honom.
Sen vet jag inte vad som hände men han hade en annan tjej någon månad senare, och den förra tjejen såg lite vemodig ut varje gång hon såg honom, men han verkade inte märka henne längre.
En annan sak som jag också minns var när han styrketränade på skolans gym - när han höll på med skivstångscurl kom en tjej och utbrast ungefär "oj hjälp, vad tungt det där ser ut!", och sen efter någon minut började tjejen tydligen försöka stryka hans manliga ego och sa saker i stil med "det där skulle jag aldrig orka, jag har alldeles för klena armar för det där...", sen började han retas med henne och försiktigt klämma handen hela vägen runt hennes överarm och sa typ "ja, det har du verkligen", följt av ett ironiskt leende - och hon bara skrattade.
Sen precis innan jag gick därifrån såg jag henne stå väldigt nära honom och känna på hans muskler samtidigt som de hade djup ögonkontakt och pratade - vet inte vad som hände mellan dem, men det skulle inte förvåna mig om även de hade vilt sex strax efteråt.

Som sagt, den här killen hade ju den stora fördelen att han var den enda kille som uppfattades som "snygg" på den skolan, och dessutom var mycket snyggare än de andra killarna, men hur vanligt är det egentligen att en kille blir behandlad så här bra av tjejer?
Det verkade som om han bara behövde stå någonstans och vänta på att bli uppraggad, och om han sen inte väldigt tydligt dissade den tjejen så var det så gott som garanterat att de var ihop med varandra ett par dagar senare.

Det är mycket vanligt. T.om bland 40+ milfs. Tillvägagångssättet till approach skiljer sig dock, beroende på ålder.
Citera
2014-08-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Det är mycket vanligt. T.om bland 40+ milfs. Tillvägagångssättet till approach skiljer sig dock, beroende på ålder.
Mjo, en kille i hans situation måste ju utveckla en ganska enorm självsäkerhet kan jag tänka mig, och känna sig hypernöjd och belåten varje dag?
Han hade ju sexet och bekräftelsen från de här tjejerna helt säkrad, och de verkade dessutom vara förtjusta i honom på riktigt och försökte göra allt de kunde för att han skulle må så bra som möjligt och känna sig helt och hållet trygg med dem.
Han verkade dock mest se dem som "sötsaker som han var ihop med en efter en tills han tröttnade och ville byta tjej".
Och med tanke på hur förtjusta de var i honom så bör han ju ha fått sex av dem åtminstone 3-4 gånger varje dag eller något sånt, det låter faktiskt ganska rimligt - det var i alla fall ganska vanligt att hans flickvänner tog med honom in på skoltoaletten och stannade där med honom oerhört länge.
Och på helgerna blev det säkert mycket mer än så.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-22 kl. 15:39.
Citera
2014-08-22, 16:23
Medlem
Länka gärna en bild på någon som påminner om denna snubbe!

Han du beskriver framstår som extremt vacker Alv i dvärgriket!
Citera
2014-08-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk-Jocke
Länka gärna en bild på någon som påminner om denna snubbe!

Han du beskriver framstår som extremt vacker Alv i dvärgriket!
Jag vet inte var det finns några såna bilder, tror inte att han har Facebook eller något sånt i alla fall, men kan ju se om jag hittar någonting någon gång framöver.
Men en del drag av Brad Pitt hade han nog, fast inte så jättemycket.
Det är lite svårt att placera hur han såg ut, men han var snygg på ett sånt där sätt som gjorde kraftigt intryck.
En del killar kan ju vara jättesnygga på ett mer "diskret" sätt också - ungefär som Johnny Depp, han klassas väl snarare som "vacker".
Killen från den här skolan var mer snygg på ett traditionellt "maskulint" och "respektingivande" sätt som gjorde ett väldigt starkt intryck.

Jag tror hur som helst att den grad av uppmärksamhet som han fick är relativt ovanlig, han hade ju bästa tänkbara förutsättningar på alla punkter och hade ingen större konkurrens eller någonting sånt.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-22 kl. 16:34.
Citera
2014-08-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Ja det kanske stämmer, men jag tycker ändå att det hela var lite överraskande.
Jag försökte ta reda på om den här killen gjorde någonting speciellt för att få tjejernas uppmärksamhet, men han tittade inte ens åt deras håll, och ibland när de hälsade kunde han till och med ett par enstaka gånger strunta i att svara, eller så hörde han dem inte.
Han verkade inte göra någonting överhuvudtaget själv, han flirtade aldrig med tjejerna och brydde sig inte om dem förrän en av dem gick fram till honom.
Kan han verkligen ha fått sån här framgång enbart på grund av att han såg fabulöst bra ut, hade en självsäker utstrålning och råkade vara enda snygga killen på skolan?
Visserligen så hade han ju ett sånt där "oj hjälp vad snygg han är!"-utseende, väldigt lång och biffig och med fantastiskt vackert ansikte och sånt, men ändå.

Det känns som om tjejerna i första hand var ute efter hans kropp, och i början var ute efter att ha sex med honom, och sen kanske de hade lättare för att bli riktigt förtjusta i honom efteråt.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-23 kl. 12:15.
Citera
2014-08-23, 13:43
Medlem
Människor som ser fina ut rent utseende mässigt har oftast det lite lättare i livet jämfört med andra som inte har detta, men det krävs ju också lite vetskap hur man ska föra fram sig själv på rätt sätt, men "snyggare" människor behöver inte vara genuint intressanta utan behöver bara veta vad de ska säga.
Citera
2014-08-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Människor som ser fina ut rent utseende mässigt har oftast det lite lättare i livet jämfört med andra som inte har detta, men det krävs ju också lite vetskap hur man ska föra fram sig själv på rätt sätt, men "snyggare" människor behöver inte vara genuint intressanta utan behöver bara veta vad de ska säga.
Ja kanske det, skulle det kanske kunna vara så att han hade ett sånt fint utseende att tjejerna blev galna i det och instinktivt kände att de fick lov att ha sex med honom, eftersom han såg ut att ha så fantastiska gener?
Det var i alla fall lite det intrycket som jag fick, ungefär att tjejerna tyckte att han var så läcker, hade en sån otrolig och respektingivande utstrålning och såg så stor, stark och mäktig ut att de mest bara tänkte "jag måste ha honom NU!" och sköt upp det där med att lära känna honom ordentligt till senare.

Jag såg honom vid flera tillfällen under kanske ett år innan han slutade på skolan, och det verkade som om han hade en ny tjej typ var tredje vecka eller nåt.
Lite som att han hade kul med en tjej och sen dumpade henne när nästa tjej visade tillräckligt starkt intresse.

Jag såg honom vid ett par tillfällen i en affär i närheten av skolan, och vid ett tillfälle köpte han och tjejen typ 5-6 paket 10-pack kondomer (!).
Så han lär ju ha fått en hel massa sex från åtminstone den tjejen - jag kan ju såklart ha sett fel, men jag är 50% säker på att de verkligen köpte det där antalet.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-23 kl. 15:13.
Citera
2014-08-23, 15:21
Medlem
Fettbacks avatar
Tjejer är väldigt ytliga så jag ser inget ovanligt i detta.
Citera
2014-08-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback
Tjejer är väldigt ytliga så jag ser inget ovanligt i detta.
Tja, han hade ju som sagt perfekt läge - den enda snygga och/eller populära killen på skolan och oemotståndligt snygg på samma gång.
Så jag antar att tjejerna såg honom som "den där oförskämt snygga killen med vikingkropp och perfekt ansikte som alla andra tjejer vill ha" och därmed totalt höjde honom till skyarna.

Men liksom, köpa typ 50 kondomer på samma gång?
Kan tjejerna verkligen ha varit så hypnotiserade av honom att de alltid ville ha sex med honom?
Då måste ju varje tjej mer eller mindre ha tiggt sex och nästan tvingat honom till det typ 5-6 gånger om dagen eller något sånt.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-23 kl. 15:36.
Citera
2014-08-23, 16:48
Medlem
Navegars avatar
Utbud och efterfrågan. Är man den enda hingsten i byn är väl livet en fest. Dock blir man nog lite mesig av det till slut. Konkurrens och rivaler är bra det kräver att man steppar upp och blir ännu bättre.
Citera
2014-08-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navegar
Utbud och efterfrågan. Är man den enda hingsten i byn är väl livet en fest. Dock blir man nog lite mesig av det till slut. Konkurrens och rivaler är bra det kräver att man steppar upp och blir ännu bättre.
Ja det stämmer, i hans situation så lär det ju vara oerhört enkelt att bli uppmärksammad, både ursnyggt utseende och typ enda tilltalande killen liksom.
Men den här typen av beteende hos tjejerna måste väl vara ganska ovanlig?
Han behandlades typ som en kung, massor av tjejer flirtade med honom jämt och det verkade som om alla de tjejerna absolut ville ha sex med honom - röda i ansiktet när de pratade med honom, lätt darrande röst, konstant fnitter osv.
Skulle gissa att han väl förmodligen hade sex typ 100 gånger i månaden eller något sånt, nog verkade det så på hans nästan konstant hångelsugna flickvänner i alla fall.
Senast redigerad av JohanThe94 2014-08-23 kl. 17:54.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in