Citat:
Ursprungligen postat av
avishaman
de e lonely at the top som man brukar säga. den stora frågan är om han kan hantera kylan där uppe på bergstoppen!
Tja, han verkade inte ha några problem med sin situation under gymnasiet i alla fall.
Men som sagt, dels så var han ju farligt jäkla snygg, och sen var det ganska många tjejer på den skolan och ganska få killar som överhuvudtaget var intressanta förutom honom.
Det hände hela tiden att tjejer sa hej till honom när han gick förbi dem, alltid med ett blygt leende och med en sån där inställsam blick.
Om han stod för sig själv någonstans så var det alltid någon tjej som flirtade med honom och log mot honom, eller någon som gick fram och försökte prata med honom.
Allt det här måste ju ha betytt att han hade konstant sex med de här tjejerna...?
Jag såg honom i alla fall väldigt ofta med nya tjejer, lite som att han bytte mellan dem allt eftersom de blev ointressanta, och om hans ex såg honom så hade de alltid en avundsjuk blick.
Jag såg en gång att en annan kille på skolan försökte flirta med en tjej, och den tjejen var inte intresserad, men killen envisades ändå.
Vid det läget kom den snygga killen och ställde sig bakom tjejen med händerna runt hennes överarmar och skällde ut killen, och sa till honom att dra därifrån.
Killen gjorde naturligtvis det direkt (dock med en väldigt besvärad min), eftersom han inte skulle ha en chans mot honom, och tjejen var hur tacksam som helst.
Fast det krävs ju förmodligen att man både ser enormt bra ut och samtidigt har bäst chanser att sticka ut från de andra killarna för att man ska ha så här mycket "gratis" framgång.