Ja du försökte undfly kritik med detta påstående:
Du försökte alltså lägga över fokus på andra istället för att stå för det du skrev själv.
Citat:
Baserat på min länk tycker jag det är högt belånat. Även om AB baserade värdet till 3,22 så hade de inte spelat någon roll för min del om de i själva verket var värderat till 4,5. 3,65 är ändå en hög belåning. Du verkar ha tappat helt de här med pengars värde, med eller utan säkerhet.
Till skillnad från dig uttalar jag mig inte om det utan att ha en källa på vad huset var värt och hur Borgs privatekonomi ser ut. Fria spekulationer räcker inte för att jag ska kasta anklagelser mot folk men det räcker uppenbarligen för dig.
Citat:
Ja du bara gissar helt utan grund, det är ju det jag säger och vilken källa, du har inte presenterat någon källa på något. Det enda som framkommit i artikeln var ett fastighetsvärde och det behöver inte alls återspegla värdet på huset. Kanske har han tagit ett lån för att bygga ut eller rusta upp huset som inte ännu hade fått genomslag på fastighetsvärdet.
Du har ingen aning utan anklagar folk baserat på gissningar. Mer rimligt är att banken gjort bedömningen att lånet inte är för högt, det är vad banker normalt kräver för att ge lån och ingen fakta har presenterats som säger annat.
Citat:
Om du ska svara på mitt inlägg med källan så får du ju åtminstone komma med uppdaterad dito.
Inte hålla på och trassla till detta, hålla på och citera och highlighta andras inlägg känns inte så intressant.
Det finns väl inget poängsystem i den här tråden?
Mest rätt vinner
Inte hålla på och trassla till detta, hålla på och citera och highlighta andras inlägg känns inte så intressant.
Det finns väl inget poängsystem i den här tråden?
Mest rätt vinner
Varför ska jag komma med uppdaterade källor om Borgs lånesituation?
Jag har inte påstått något annat än att du slänger ur dig grundlösa anklagelser som du dessutom kryddar med rena gissningar. Samtidigt blir du stött när andra kritiserar dig. Du kanske borde fundera på att behandla andra som du själv vill bli behandlad?
Höginkomsttagare, finansminister, men inga ordentliga tillgångar utöver huset - jag blev bara förvånad...