2014-08-01, 13:03
Medlem
Finns det tramadol eller liknande på plattan? Sista utvägen.
Citera
2014-08-02, 20:17
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supra6
Finns det tramadol eller liknande på plattan? Sista utvägen.
Sub, varor å metta e troligare
Citera
2014-08-04, 01:55
Medlem
Det finns alltid helt ok heroin på torget men d e svårare att hitta en säljare som vill ge dej en stor boll me bra jonk(vilket det oftas är) finns bra smack med , du ska ställa dej utanför bk dåra om du vill ha droger , vänta tills nån kommer fram till dej , nicka mot han (oftas gambian) vias att du inte är nån färsking eller snut genom att säga att du har slut på dina fentanyl plåster å att du e fett sjuk (opiatsjuk) bjud snubben på en fm1a så går det endå bättre , du kommer få betala 400-500 för en boll på 200mh kanske men du kan ta snubbens nummer å sen köpa (träffad vid nån annanstans) å sen få helt klart bra heroin för 1000kr g

Men passa er snuten lurar överallt

Tyvärr tycker dem oftas att d e roligare att ta dig än the dealer

Bästa tiden är vid 12-15

Andra tider finns d mycket risk för blåsning

Men man ska nog försöka avstå från just opiater å dess syntetiska släktingar , å lämna dessa droger till sjukvården där den används som smärtstillande

Alkohol å gräs räcker i livet tro mig

Vill du ha nånting mer så käka en tripp el 2 nån gång per år

Opiater ska man inte leka me , ändra om hjärnans endrofinsystem nej nej inte bra

D fixar ni med träning å sex
Citera
2014-08-10, 08:22
Medlem
Vilken tider går det att få tag på benzo idag söndag? Är i akut behov, ungefärliga priser?
Citera
2014-08-11, 09:28
Medlem
johnthedickholmess avatar
Att folk orkar springa omkring på plattan å fråga efter knark. spar pengarna och dra till Thailand istället och övervintra.
Citera
2014-08-22, 11:45
Medlem
Subben finns som vanligt idag eller?
Citera
2014-08-22, 12:48
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Subben finns som vanligt idag eller?

Ständigt denna jävla fråga..

Sub finns mer eller mindre alltid på plattan... 11-15 är väl då du borde vara där.. men kl 13 är bäst!

Ingen snubbe på Flashback kommer att kunna svara exakt hur det ser ut där för även om dom varit där idag, så har dom nu uppenbarligen åkt hem redan och då kan snuten ha kommit dit o alla langare ha stuckit osv osv osv... Istället för att fråga här av ren nervositet i hopp om att få lite lugn, (Tro mig, jag vet hur det är.. vidrigt ställe!) så föreslår jag att du tar mod till dig och sticker dit omgående!

Då kl redan snart är 13 så borde du dra dit direkt då det bara går utför ju senare på dagen det blir med blåsningar och dylikt!

Gällande hur du handlar smidigt så läs tidigare inlägg i tråden!

Lycka till!

Mvh
Citera
2014-08-25, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamR
Ständigt denna jävla fråga..

Sub finns mer eller mindre alltid på plattan... 11-15 är väl då du borde vara där.. men kl 13 är bäst!

Ingen snubbe på Flashback kommer att kunna svara exakt hur det ser ut där för även om dom varit där idag, så har dom nu uppenbarligen åkt hem redan och då kan snuten ha kommit dit o alla langare ha stuckit osv osv osv... Istället för att fråga här av ren nervositet i hopp om att få lite lugn, (Tro mig, jag vet hur det är.. vidrigt ställe!) så föreslår jag att du tar mod till dig och sticker dit omgående!

Då kl redan snart är 13 så borde du dra dit direkt då det bara går utför ju senare på dagen det blir med blåsningar och dylikt!

Gällande hur du handlar smidigt så läs tidigare inlägg 0

Mvh

Bara köpt subb på plattan en gång tidigare, för ca en månad sen, skedde på eftermiddagen utan blåsning. Betalade dock 250 för en båt, möjligt överpris men jag var nöjd.
Citera
2014-08-27, 19:25
Medlem
newmills avatar
Kors i taket, det finns tydligen hyggliga personer på plattan..
Stötte ihop med en kille av ren tillfällighet (för jag skulle ju faktiskt BARA röka en cigg just vid BK ) som slutade med att jag har honom som fast kran å får köpa riktigt fina bollar av bra kvalitet å mängd för en 2-hundring.
Börjar märkas att det blir mer å mer konkurrens då priserna går ner å skiten blir bättre å bättre å mängden mer.
MEN det bör ju tilläggas att det fortfarande finns dessa underbara jubelidioter som lever på att blåsa nya ansikten å rädda ynglingar med noll vana att inhandla sina godsaker så se upp...
Citera
2014-08-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Kors i taket, det finns tydligen hyggliga personer på plattan..
Stötte ihop med en kille av ren tillfällighet (för jag skulle ju faktiskt BARA röka en cigg just vid BK ) som slutade med att jag har honom som fast kran å får köpa riktigt fina bollar av bra kvalitet å mängd för en 2-hundring.
Börjar märkas att det blir mer å mer konkurrens då priserna går ner å skiten blir bättre å bättre å mängden mer.
MEN det bör ju tilläggas att det fortfarande finns dessa underbara jubelidioter som lever på att blåsa nya ansikten å rädda ynglingar med noll vana att inhandla sina godsaker så se upp...

Ja, man får vara väldigt tydlig med att man vill se varorna innan man lämnar pengar.
Subben är ju enklare att se om det är äkta, om det är franska subb 8or så känner man igen den, men om det är en boll med heroin är ju svårare att kontrollera.
Sen är det mycket magkänsla,jag går tex inte fram och försöker få kontakt med en person som är habbad om jag ska fixa subb, speciellt inte där med tanke på klientelet och hur många av dem desperat behöver pengar.
Sköt det hyfsat diskret vid en namnlös hamburgerrestaurang med uteservering.
Citera
2014-09-20, 01:30
Medlem
Någon som vet vad bulkpriserna ligger på Sub på plattan? Förutom dom som langar som går i programmet, verkar det finnas en del som importerar också. Dom som importerar borde ha lite större mängder att sälja och gissar på att man kan få ner priserna rejält om man då köper 100+. Vad är ett rimligt pris vid ett sådant bulkköp? Runt 50-70 kr/st?
Citera
2014-09-20, 14:27
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Någon som vet vad bulkpriserna ligger på Sub på plattan? Förutom dom som langar som går i programmet, verkar det finnas en del som importerar också. Dom som importerar borde ha lite större mängder att sälja och gissar på att man kan få ner priserna rejält om man då köper 100+. Vad är ett rimligt pris vid ett sådant bulkköp? Runt 50-70 kr/st?
Kollar man Flugsvamp så finns det en säljare som säljer i större mängder, och då ligger priset på cirka 120:-/st om man köper 100st! Sen ökar priset ju färre man köper till cirka 200:-/st vid köp av en eller två!

50:-/st är väl vad man kan tänka sig att de som importerar betalar sina kontakter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in