Citat:
Ursprungligen postat av
FidoDido
Och varför har Park varit fängslad i 1,5 månad. Är han en sådan fara för samhället?
Första gången han blev häktad, i samband med vernissagen, var det på grund av risk för fortsatt brottslighet och risk för försvårande av utredning.
När Park blev återhäktad i samband med förhandling var det på grund av risk för fortsatt brottslighet.