Citat:
Ursprungligen postat av
thatis7tisshow
Enligt Di Marzio (extremt pricksäker "ITK") ska Balotelli vara riktigt nära Liverpool på en permanent deal. Lyckas Liverpool plocka honom har deras fönster gått från sisådär till riktigt bra.
Njaa, det vet jag inte. Om Mario Balotelli ska vara den stora frälsaren och det stora namnet så har man ganska låga förväntningar kan jag tycka. Det är ju ganska talande att intresset tycks ha varit ganska lågt, och det är ju verkligen inte en okontroversiell spelare. Men det vore förstås roligt för oss andra att få tillbaka cirkus Balotelli till Premier League igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
isch
Bör väl betyda att antingen är det redan så gott som klart med klubbar eller så blir det ordentliga prisdumpar. Hade inte haft något emot bägge i United (även om Khedira inte är någon drömvärvning direkt).
Di Maria bör rimligtvis ha något klart, Khedira sitter väl på utgående kontrakt så där undrar jag om Real bryr sig överdrivet mycket om övergångssumman - som blir blygsam i vilket fall. Men om Khedira har återkommit till verkligheten och begär en mer rimlig lön så skulle jag inte bli alldeles förvånad om vi ser honom i en ny klubb - men det hänger såklart helt på honom själv. Det är ju möjligt att det är någon underlig förhandling som Khedira håller på med och blir mer benägen att sänka löneanspråken ju närmare fönstret man kommer, för annars får han ju gå i Real ett år till med ännu sämre lön (vad jag förstår).