Citat:
Ursprungligen postat av
Caprice110
Sedan att han går ut och kritiserar spelare i media är bara fel, det tar man privat. Sedan sade han något om att Sandro inte var med pga skada och sandro svarade på Twitter att det ej stämde. Då märker man det ej är rätt.
Sedan tog han inte ut set bästa laget (enligt mig) när han körde bentaleb match efter match och blev inte bättre. Ist lånar han ut holtby som i mina ögon är bättre än honom, dock aldrig fått chansen.
Nåja i all denna Sherwood-bashning så får han försvaras lite i alla fall.
Så som du skriver skedde inte incidenten med Sandro utan det var som så att Sandro inte var uttagen i truppen och twittrade något i stil med: "not in the squad for todays game but not injured, just wanna let you guys know"
I intervjun efter matchen fick Sherwood frågan kring detta och svarade då att han valde ut de 18 spelare han ansåg bäst och att Sandro tydligen inte ingick där för närvarande.
Då twittrade Sandro: "Loooooooooooooooooool" som svar på intervjun.
Så här håller jag Sandro som lika god kålsupare som Sherwood.
Att han spelade Bentaleb har jag inget heller emot, han har utvecklats till en riktigt bra spelare som nog kommer vara startspelare i år också. Holtby har inte uthålligheten att spela 90 min som central mittfältare, han är dödstrött efter 55-60 min.