2014-08-24, 11:51
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hans uttalanden utanför plan kan ju diskuteras också, väldigt märkliga.

Japp när han offentligt kritiserade spelare så tappade jag allt förtroende för honom. Han ska även enligt personer som jobbat med honom enbart bry sig om sig själv. Ska ha varit han som hela tiden var och klagade hos Levy tills dess att Villas-Boas blev sparkad.
2014-08-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigDelfin
läste att Manchester United hade gått ut och sagt till sina aktieägare på NY börsen att de kunde spendea 2 miljarder, och man får väll inte ljuda för sina aktieägare va?

Annars så tror jag på att blind kommer in, eller annan Holländare. Vissa tror på Khedira men det är för bra för att vara sant.

Varför är det det? Mycket talar för att Khedira kommer lämna nästa vecka och United är nog en av få klubbar som han kan tänka sig att gå till samt kan erbjuda den lönen han vill ha.

Arsenal är inte ute efter honom längre, Chelsea har inget direkt behov av honom. Står egentligen mellan Bayern och United just nu.
2014-08-24, 12:14
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Finns ingen klubb i världen som är tillräckligt bra för Sherwood. Han sitter väl och väntar på ett erbjudande från Barca. Han har ju tackat nej till både WBA och CP.

Han är i mitt tycke inte vad Fulham behöver just nu. Han förespråkar en offensiv champagnefotboll som jag tror skulle misslyckas totalt i Championship. Han har flertalet gånger sagt att en defensiv mittfältare är överskattat (han spelade med Sigurdson och Chadli(!) som innermittfältare i Tottenham).

Precis så jag tänker också. Faktum är att det kommer att fortsätta att anlitas tränare som inte passar klubben sålänge Ali Mac är boss.. Förhoppningen i det här fallet än väl att TS anser sig för stor för klubben..

Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hans uttalanden utanför plan kan ju diskuteras också, väldigt märkliga.

Passar klubben perfekt ju; både Jol och den nöten vi har nu stod också för en mängd jävligt märkliga uttalanden...

Citat:
Japp när han offentligt kritiserade spelare så tappade jag allt förtroende för honom. Han ska även enligt personer som jobbat med honom enbart bry sig om sig själv. Ska ha varit han som hela tiden var och klagade hos Levy tills dess att Villas-Boas blev sparkad.

Bra egenskaper för en juniortränare som ev. skall komma att ha hand om en mycket ung trupp... En typisk Ali Mac-värvning detta, känns det som; det här ryktet stämmer nog fan...
2014-08-24, 12:26
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Precis så jag tänker också. Faktum är att det kommer att fortsätta att anlitas tränare som inte passar klubben sålänge Ali Mac är boss.. Förhoppningen i det här fallet än väl att TS anser sig för stor för klubben..

Passar klubben perfekt ju; både Jol och den nöten vi har nu stod också för en mängd jävligt märkliga uttalanden...

Bra egenskaper för en juniortränare som ev. skall komma att ha hand om en mycket ung trupp... En typisk Ali Mac-värvning detta, känns det som; det här ryktet stämmer nog fan...

Jag lider med Fulham om de tar in Dim Tim. Har alltid haft en "soft spot" för klubben, så tycker det är ytterst tråkigt att det går så dåligt för dem nu. Trodde de skulle kunna etablera sig på övre halvan av PL för några år sedan då Petric och Berba var anfallare. Hoppas de kan ta sig i kragen och klara sig kvar i år för att sedan satsa på att komma tillbaka till PL nästa säsong.
2014-08-24, 12:30
Medlem
Caprice110s avatar
Jag ville inte ha sheerwood som tränare förbudet är stor skillnad på juniorer och a lag. Typ ingen press i junior men i a lager som spurs ställs det stora krav, för stora enligt mig.
Sedan att han går ut och kritiserar spelare i media är bara fel, det tar man privat. Sedan sade han något om att Sandro inte var med pga skada och sandro svarade på Twitter att det ej stämde. Då märker man det ej är rätt.

Sedan tog han inte ut set bästa laget (enligt mig) när han körde bentaleb match efter match och blev inte bättre. Ist lånar han ut holtby som i mina ögon är bättre än honom, dock aldrig fått chansen.

Jag skulle tycka synd om de som får honom som tränare!

Vad tycker ni om welback? Ryktas vara på väg till spurs.
2014-08-24, 12:36
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Sedan att han går ut och kritiserar spelare i media är bara fel, det tar man privat. Sedan sade han något om att Sandro inte var med pga skada och sandro svarade på Twitter att det ej stämde. Då märker man det ej är rätt.

Sedan tog han inte ut set bästa laget (enligt mig) när han körde bentaleb match efter match och blev inte bättre. Ist lånar han ut holtby som i mina ögon är bättre än honom, dock aldrig fått chansen.

Nåja i all denna Sherwood-bashning så får han försvaras lite i alla fall.

Så som du skriver skedde inte incidenten med Sandro utan det var som så att Sandro inte var uttagen i truppen och twittrade något i stil med: "not in the squad for todays game but not injured, just wanna let you guys know"

I intervjun efter matchen fick Sherwood frågan kring detta och svarade då att han valde ut de 18 spelare han ansåg bäst och att Sandro tydligen inte ingick där för närvarande.

Då twittrade Sandro: "Loooooooooooooooooool" som svar på intervjun.

Så här håller jag Sandro som lika god kålsupare som Sherwood.

Att han spelade Bentaleb har jag inget heller emot, han har utvecklats till en riktigt bra spelare som nog kommer vara startspelare i år också. Holtby har inte uthålligheten att spela 90 min som central mittfältare, han är dödstrött efter 55-60 min.
2014-08-24, 13:07
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Varför är det det? Mycket talar för att Khedira kommer lämna nästa vecka och United är nog en av få klubbar som han kan tänka sig att gå till samt kan erbjuda den lönen han vill ha.

Arsenal är inte ute efter honom längre, Chelsea har inget direkt behov av honom. Står egentligen mellan Bayern och United just nu.

Han är närmre Bayern än United vad jag vet..

Tycker inte alls det finns något värde i att värva honom för hans hybrislön.
Di Maria är mycket bättre värvning, dock till ett jäkla pris, Uniteds problem ligger väll knappast där han ska spela direkt..
2014-08-24, 13:17
Medlem
Lokomotiv Moskva har brutit kontraktet med Lassana Diarra. Verkar att stå mellan att ansluta till ISIS och Jihad eller att återförenas med Redknapp i QPR.

Tony Fernandes kräver att Diarra halverar sin lön från Lokomotiv på 80 000 pund/vecka för att det sistnämnda ska bli aktuellt.

Tror ni att Diarra har något kvar att ge?
2014-08-24, 13:21
Medlem
Seppo1337s avatar
Ancelotti pratade med media nu på förmiddagen och bekräftade att Di Maria tackade och sa hejdå till sina klubbkamrater imorse. Samtidigt sa han att Khedira stannar i Madrid och trivs där.

Sjukt tråkigt att Di Maria försvinner. En av mina absolut favoritspelare i Real, omänskligt bra i stunder.
2014-08-24, 13:26
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Nåja i all denna Sherwood-bashning så får han försvaras lite i alla fall.

Så som du skriver skedde inte incidenten med Sandro utan det var som så att Sandro inte var uttagen i truppen och twittrade något i stil med: "not in the squad for todays game but not injured, just wanna let you guys know"

I intervjun efter matchen fick Sherwood frågan kring detta och svarade då att han valde ut de 18 spelare han ansåg bäst och att Sandro tydligen inte ingick där för närvarande.

Då twittrade Sandro: "Loooooooooooooooooool" som svar på intervjun.

Så här håller jag Sandro som lika god kålsupare som Sherwood.

Att han spelade Bentaleb har jag inget heller emot, han har utvecklats till en riktigt bra spelare som nog kommer vara startspelare i år också. Holtby har inte uthålligheten att spela 90 min som central mittfältare, han är dödstrött efter 55-60 min.

Det stämmer förmodligen som du skrev!
Vet att bentaleb har fått mycket skit från mig pga jag ej gillade sherwood. Bentaleb är en Ok spelare dock håller han inte klassen att vara en startspärren i ett lag som vill bli top 4.
Håller med holtby ser ut att bli trött och då skulle man byta in bentaleb.

Sedan om man kollat på försäsongen tycker jag holtby varit en av de bästa (USA)
2014-08-24, 13:57
Medlem
70 M euro för Di Maria är en riktigt bra deal, i alla fall. Han kommer tjäna 60 M euro på 5 säsonger i United (runt 12 M euro)/säsong, men jag vet inte om det är brutto eller netto. United gör en enorm investering. Men ska du ha de bästa spelarna i världen så kostar det. United har ju helt klart offensiven just nu, det är försvaret och det centrala mittfältet de måste förstärka.
2014-08-24, 14:05
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
70 M euro för Di Maria är en riktigt bra deal, i alla fall. Han kommer tjäna 60 M euro på 5 säsonger i United (runt 12 M euro)/säsong, men jag vet inte om det är brutto eller netto. United gör en enorm investering. Men ska du ha de bästa spelarna i världen så kostar det. United har ju helt klart offensiven just nu, det är försvaret och det centrala mittfältet de måste förstärka.

Sky Sports skriver: From GuillemBalague: Price for di Maria ( in euros ): United offered 60m, Real wanted 90. Final figure: 80 million, including adds on. £63.9m

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in