Citat:
Ursprungligen postat av
Askydra
Enligt vad jag sett så finns det undersökningar som stödjer att vi kommer bli minoriteter någon gång mellan 2050 och 2075 och om du vill vänta på att SvP skall komma till makten så kommer vi garanterat vara framme vid ungefär den tiden och då är det redan för sent. Jag tror inte att 681 röster kommer öka till 10k+ i detta valet och de lär inte få 1% 2018 så att hoppas på gratis valsedlar (vilket kanske genererar 1-2% röster) ser jag som en urusel idé eftersom du är rädd att vi ska bli minoritet i Sverige. Jag tror att SvP tidigast kommer komma in i riksdagen 2026 eller 2030 och därefter inte stiga till 30-40% (vilket de lär behöva för att få igenom någonting) förrän tidigast 2050 och då lär det redan vara för sent.
Hur vet du allt detta? Kan du se in i framtiden?
Citat:
SDs invandringsbroms och deras utvandringsbidrag och deras "TUT-istället-för-PUT" lär vara våran räddning och inte SvPs "Släng-ut-alla-utom-de-vitaste-av-de-vita". Jag är övertygad om att SD är ett bättre val för de Sverige-vänliga medans SvP är bättre för de vit-hudfärgs-och-inget-annat-vänliga.
Det är märkligt att SD vill ta hit över 10000 nya invandrare varje år fast de enligt dig vill få invandrarna som redan är här (enbart första generationen) att återvandra. Ekvationen går inte ihop eftersom det läcker in vatten i båten fortare än vad Jimmie Åkesson hinner ösa ut.
Citat:
Kort summering: Rösta SD om ni vill hjälpa Sverige, Rösta SvP och du vill rädda den vita färgen, Rösta S/V/MP/C/KD/FP/M/F! om du hatar Sverige. Enkelt
En mer verklighetsförankrad summering:
Rösta på S/V/MP/C/FP/M/KD/F! om du hatar "Sverige", de etniska svenskarna OCH invandrarna (pga samhällskollaps här, imperialistisk krigföring där, brain drain etc...)
Rösta på SD om du gillar "Sverige", tror dig bry om invandrarna (fastän de får det sämre ställt + det faktum att det fortfarande kommer fly människor från deras av USA-EU-Israel sönderbombade hemländer) och kan tänka dig ett "Sverige" utan etniska svenskar där befolkningen istället utgörs av mulatter och folk från hela världen likt Brasilien. Den naturliga biologiska mångfalden rubbas alltså i och med att vita människor upphör att existera som en distinkt grupp pga uppblandning och utkonkurrens. Detta under loppet av endast några generationer, högst onaturliga folkförflyttningar med andra ord.
Rösta på SvP om du älskar Sverige och de etniska svenskarna (som är grunden för vårt land och vår kultur) och vill bevara detta för kommande generationer, önskar invandrarna som utvisas all lycka med att återuppbygga deras hemländer (där globalisternas grepp om dem är ett minne blott), samt vill bygga upp en svensk nationalistisk folkrörelse som bland annat kan sätta press på SD så att de inte liberaliseras för mycket. Detta lär dock ej behövas iom att SD sannolikt har tappat betydelse runt 2022-26, då SvP agerar som en (verklig) opposition mot makten istället - kanske även i deras korridorer i riksdagen).