2014-08-21, 00:40
Medlem
BaLLs avatar
Edward har diabetes nu tyvärr
Citera
2014-08-21, 03:12
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Edward har diabetes nu tyvärr

Tidernas lågoddsare
Citera
2014-08-21, 07:05
Medlem
Oddballs avatar
Finns ingen levande svensk man som låter mer bögig än EB när han talar.

Hela hans uppenbarelse är ju extremt märklig med den fullkomligt gigantiska buken, det halvlånga krulliga håret och som pricken över i:et en röst och sätt att tala som får Jonas Gardell att framstå som jävligt manlig...
Citera
2014-08-21, 09:06
Medlem
gubbroras avatar
Edward är kul i små mängder, han har bra kunskap om mat och traditioner men har är helt värdelös på matlagning. Kommer ihåg en serie som gick för några år sedan med honom och Jan Öjvind Swahn
där Edward lagade diverse rätter. Han var en genuint usel matlagare som gav intryck av att sakna grundläggande kunskaper i matlagning. Att han fått diabetes är självklart beklagligt men knappast förvånande med den övervikten.
Citera
2014-08-21, 14:28
Medlem
Arne Bajses avatar
Vad väger Edward. Om man tittar på hans gamla klipp från 2010-2011 så ser han nästintill smärt ut jämfört med hur han ser ut idag. Hur lång är EB - 175cm ???
Citera
2014-08-21, 14:39
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Finns ingen levande svensk man som låter mer bögig än EB när han talar.

Hela hans uppenbarelse är ju extremt märklig med den fullkomligt gigantiska buken, det halvlånga krulliga håret och som pricken över i:et en röst och sätt att tala som får Jonas Gardell att framstå som jävligt manlig...

Håller i sak med dig till 100 %. Men det är någonting "fishy" här - tämligen nygift (med en kvinna! ), och tror inte EB är den som skulle göra en Travolta, Reinfeldt eller whoever som begått skenäktenskap.

Har mött på den här "hetero-fjolltypen" - inte helt ovanlig ffa i övre medelklass och hos lite aspiga nördar som EB. Så mina 10 cents; på samma sätt som det finns machobögar tror jag EB är str8-fjolla, typ så.

Bög eller inte, synd att ingen vill satsa på en ny programserie m honom. Underhållande kuf.
Citera
2014-08-21, 16:49
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Håller i sak med dig till 100 %. Men det är någonting "fishy" här - tämligen nygift (med en kvinna! ), och tror inte EB är den som skulle göra en Travolta, Reinfeldt eller whoever som begått skenäktenskap.

Har mött på den här "hetero-fjolltypen" - inte helt ovanlig ffa i övre medelklass och hos lite aspiga nördar som EB. Så mina 10 cents; på samma sätt som det finns machobögar tror jag EB är str8-fjolla, typ så.

Bög eller inte, synd att ingen vill satsa på en ny programserie m honom. Underhållande kuf.

Jo, jag vet - men har du sett hans fru?

http://mittkok.expressen.se/wp-content/uploads/2013/12/Edward-och-Gunilla-636x848.jpeg

Man undrar ju lite om det funkar att ha sex när man har en buk som motsvarar en 100-kilos säck med potatis...?
Citera
2014-08-21, 18:00
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jo, jag vet - men har du sett hans fru?

http://mittkok.expressen.se/wp-content/uploads/2013/12/Edward-och-Gunilla-636x848.jpeg

Man undrar ju lite om det funkar att ha sex när man har en buk som motsvarar en 100-kilos säck med potatis...?

Glöm missionären....
Citera
2014-08-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Vad väger Edward. Om man tittar på hans gamla klipp från 2010-2011 så ser han nästintill smärt ut jämfört med hur han ser ut idag. Hur lång är EB - 175cm ???
Har visserligen inte sett honom i verkligheten sedan dess, men då jag såg honom på Sthlm C i slutet av förra året tippade jag på att han kan ha vägt 140-150 kg.

(FB) Skvaller om Edward Blom?

Om inget hänt sedan dess kvarstår min gissning, för kroppshyddan är verkligen enorm på somliga bilder från ungefär samma tid som jag såg honom livs levande.

http://www.o-l-d.se/edward-blom-valjer-o-l-d/

Beträffande kroppslängden är mitt intryck att han är klart längre än 175 cm, minst 182 cm, kanske så mycket som 185-186 cm.
Citera
2014-08-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrNemo
Har visserligen inte sett honom i verkligheten sedan dess, men då jag såg honom på Sthlm C i slutet av förra året tippade jag på att han kan ha vägt 140-150 kg.

(FB) Skvaller om Edward Blom?

Om inget hänt sedan dess kvarstår min gissning, för kroppshyddan är verkligen enorm på somliga bilder från ungefär samma tid som jag såg honom livs levande.

http://www.o-l-d.se/edward-blom-valjer-o-l-d/

Beträffande kroppslängden är mitt intryck att han är klart längre än 175 cm, minst 182 cm, kanske så mycket som 185-186 cm.

Han är kortare.
Citera
2014-08-21, 18:35
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Han är kortare.

japp, max 180, troligen kortare.
Citera
2014-08-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Han är kortare.
Kortare än vad?

Finns i varje fall inte en chans att han bara är 175 cm, även om 185-186 cm möjligen är i överkant, han är definitivt över 180 cm. Jag blev förvånad över att han ändå var så pass lång när jag såg honom i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in