Citat:
Sen är det ju inte bara en ekonomisk fråga, den generösa flyktingpolitiken har förändrat Sverige på ett sätt som få av oss önskat. Vi har fått se våra förorter förvandlas till invandrarghetton, där ingen svensk längre känner sig hemma. Under en promenad i ett köpcentrum i valfri förort undrar man var man befinner sig, hucklen, turbaner, burkor, mörk hy och främmande språk runt omkring en. Det ser ut som i Mellanöstern, frånsett att vi inte har några granathål i väggarna. I våra skolor talar inte många svenska, främmande religioner dominerar, fläskkött i skolbespisningen är inte längre ok, inte heller kristna symboler i skolan eller andra offentliga lokaler. Moskéer och minareter pryder våra närområden, och böneutropen ljuder över nejden. I våra bostadsområden är det bråk i tvättstugorna och det parkeras bilar på gångvägarna. Vi har fått lära oss nya ord: balkongflickor, hedersmord, ungdomsrån och gruppvåldtäkt. Givetvis blir det skattehöjningar. Imam Reinfeldts nya adel går inte på luft. Apanaget måste fram, alternativet är kravaller i enklaverna. Imamen har bjudit in En Miljon nya till Sverige under åtta år.
Att du överhuvudtaget är förvånad beror på följande postulat från Flashbacks höger:
Bidrag kostar inte pengar under borgerliga regeringar
Med detta postulat i ryggen har Flashbacks höger tryggt förnekat Imam Reinfeldts bidragsmassinvandringspolitik nu i åtta år.
Att du överhuvudtaget är förvånad beror på följande postulat från Flashbacks höger:
Bidrag kostar inte pengar under borgerliga regeringar
Med detta postulat i ryggen har Flashbacks höger tryggt förnekat Imam Reinfeldts bidragsmassinvandringspolitik nu i åtta år.
Var det så här vi ville ha det?
Jag har aldrig önskat mig det "mångkulturella samhället", och ingen annan jag känner heller. Påtvingad integration kan inte leda till något gott.