2014-08-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du jämför äpplen med päron.. De största "problemen" med den gang stalking som diskuteras här är ju bland annat varför det sker, hur det kan hållas hemligt, och att fantasiteknologier påstås användas i övervakningen. Inget av dessa problem hade man i Östtyskland där det var allt annat än en hemlighet vad som försegick.

Alltså ifrågasätt varför en del blir utsatta för en grupp totalt okända människor som förföljer en!?? Vad kan vara vitsen med det?? För mig är det givet, vitsen är att följa offrets reaktioner, tankar och känslor i realtid med just denna teknik.....sen finns ytterligare en vits med det och det handlar om att isolera offret så de kan gå vidare med diverse annan "forskning" och den e lite jobbig
2014-08-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Alltså ifrågasätt varför en del blir utsatta för en grupp totalt okända människor som förföljer en!?? Vad kan vara vitsen med det?? För mig är det givet, vitsen är att följa offrets reaktioner, tankar och känslor i realtid med just denna teknik.....sen finns ytterligare en vits med det och det handlar om att isolera offret så de kan gå vidare med diverse annan "forskning" och den e lite jobbig

Och det är ju inte så att det står några människor på avstånd och noterar rekationerna och övrigt utan...de kan följa offret via dator helt enkelt!! Hur det smäller uppe i "kastrullen"
2014-08-20, 15:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Dina största problem med gang stalking menar du?
Jag själv med många fler tycker tråden tydligt ger många olika möjliga svar på varför det sker, hur det sker och varför inbillningar och fantasier ofta går hand i hand med verkliga iakttagelser.
Men det vägrar ju du se, precis som en TI till en början har svårt att se vad som egentligen händer.

Men du kanske inte tror det förekommer prostitution eller korruption heller förutom i de få fall var det bevisats och dom fallit i rätten? Jag menar VEM skulle göra nåt sånt, exakt HUR skulle det gå till utan att åka fast och VARFÖR?

Självklart förekommer prostitution, korruption etc etc olagligheter och det är just det som är min poäng - allt detta bevisas om och om igen, t.ex genom att utövarna åker fast och fälls för sina brott, antingen eftersom de avslöjar sig själva eller blir avslöjade. Men vad gäller gang stalking - som per definition kräver flera utövare och därför borde vara svårare både att iscensätta och framförallt hålla hemligt, där blir minsann aldrig någon avslöjad, detta trots att många TI's påstår sig vara utsatta för detta under många år (upp till hela sina liv), men ÄNDÅ lyckas de aldrig avslöja utövarna, och ej heller får någon utövare någonsin dåligt samvete eller försäger sig. Tycker du inte det är rätt underligt?
2014-08-20, 15:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Att följa deras reaktioner alltså, men varför?
Det är ett fullständigt irrelevant svar - lika tydliggörande som att svara "därför!"
2014-08-20, 15:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och det är ju inte så att det står några människor på avstånd och noterar rekationerna och övrigt utan...de kan följa offret via dator helt enkelt!! Hur det smäller uppe i "kastrullen"

Så de har alltså opererat in datorchip i huvudet som inte bara kan ta emot signaler och styra offret (spökprata med det etc) utan där finns även batterier, receptorer och en sändare inopererade i huvudet. Men ändå har ingen någonsin sett denna utrustning - inte ens på röntgen... ?
Vad händer när batterierna tar slut?
Hur går det för dessa stackars TI's när de ska passera i tullen på Arlanda t.ex.? Det måste ju bli jättekonstigt när tullpersonalen inser att de har en massa metall inne i huvudet? Eller är det någon ny sorts plastbatterier?
2014-08-20, 15:52
Medlem
Citat:
Självklart förekommer prostitution, korruption etc etc olagligheter och det är just det som är min poäng - allt detta bevisas om och om igen, t.ex genom att utövarna åker fast och fälls för sina brott, antingen eftersom de avslöjar sig själva eller blir avslöjade. Men vad gäller gang stalking - som per definition kräver flera utövare och därför borde vara svårare både att iscensätta och framförallt hålla hemligt, där blir minsann aldrig någon avslöjad, detta trots att många TI's påstår sig vara utsatta för detta under många år (upp till hela sina liv), men ÄNDÅ lyckas de aldrig avslöja utövarna, och ej heller får någon utövare någonsin dåligt samvete eller försäger sig. Tycker du inte det är rätt underligt?

Tror jag nämnt det i nån tidigare tråd angående detta...alltså jag har träffat på en del utav dessa människor som jobbar med detta i verkliga livet....de är utbildade sjuksköterskor med nån datainriktning har de berättat för mig....och vad gäller GS så har jag upplevt det mer som att de är en slags svans på mig när jag tex går ut på krog och dylikt ...iaf under en period så var det så. Vad gäller Ti:s som påstår att de varit offer under hela sitt liv så har jag förstått att det finns människor som varit det i minst 40 år..men förr var det mer knarkare och annat som föll offer för detta! Idag kan vem som helst falla offer för denna teknologi!
2014-08-20, 16:06
Medlem
Citat:
Så de har alltså opererat in datorchip i huvudet som inte bara kan ta emot signaler och styra offret (spökprata med det etc) utan där finns även batterier, receptorer och en sändare inopererade i huvudet. Men ändå har ingen någonsin sett denna utrustning - inte ens på röntgen... ?
Vad händer när batterierna tar slut?
Hur går det för dessa stackars TI's när de ska passera i tullen på Arlanda t.ex.? Det måste ju bli jättekonstigt när tullpersonalen inser att de har en massa metall inne i huvudet? Eller är det någon ny sorts plastbatterier?

Jaa inte har dom opererat in något i mig...detta kan man få i sig på många vis och dessa implantat har olika förmågor beroende på var i kroppen de finns....och de fungerar utan diverse batterikällor men de implantat man har i övriga kroppen reagerar på utomstående "vågor"...Det finns röntgen som kan se dessa men iom att det handlar om forskning så väljer man att inte se dom....det e min föreställning om de....jag beskriver endast min egna upplevelse plus en del som jag fått berättat för mig och förstår att de som aldrig varit utsatta för detta har svårt att ens kunna föreställa sig....varje rationell människa försöker hitta sina förklaringar till saker o ting, är ju logiskt meeen.....va försiktig med att göra narr för fort!
2014-08-20, 22:57
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Tror jag nämnt det i nån tidigare tråd angående detta...alltså jag har träffat på en del utav dessa människor som jobbar med detta i verkliga livet....de är utbildade sjuksköterskor med nån datainriktning har de berättat för mig....och vad gäller GS så har jag upplevt det mer som att de är en slags svans på mig när jag tex går ut på krog och dylikt ...iaf under en period så var det så. Vad gäller Ti:s som påstår att de varit offer under hela sitt liv så har jag förstått att det finns människor som varit det i minst 40 år..men förr var det mer knarkare och annat som föll offer för detta! Idag kan vem som helst falla offer för denna teknologi!
Hur träffade du på dessa gangstalkare, utbildade sjuksköterskor med datainriktning?
Varför berättade dom det för dig, du som är gangstalkad??
Vad berättade dom om gangstalkingmetoderna dom använder?
2014-08-20, 23:17
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Jaa inte har dom opererat in något i mig...detta kan man få i sig på många vis och dessa implantat har olika förmågor beroende på var i kroppen de finns....och de fungerar utan diverse batterikällor men de implantat man har i övriga kroppen reagerar på utomstående "vågor"...Det finns röntgen som kan se dessa men iom att det handlar om forskning så väljer man att inte se dom....det e min föreställning om de....jag beskriver endast min egna upplevelse plus en del som jag fått berättat för mig och förstår att de som aldrig varit utsatta för detta har svårt att ens kunna föreställa sig....varje rationell människa försöker hitta sina förklaringar till saker o ting, är ju logiskt meeen.....va försiktig med att göra narr för fort!
Ok det finns RFID chip. Så det kan vara möjligt att du har ett sånt i din kropp.
Eftersom du har voice to skull upplevelser om att 2 personer åt gången, en man och kvinna i olika skift, viskar saker åt dig, så sitter chippet troligtvis i huvudet.
Effektivast för att avskärma vågorna som skickar signaler till chippet, är faktiskt aluminium.
Det absolut billigaste sättet är att ta en rulle aluminiumfolie, och forma en hatt, eller en slags mössa.
Ha den på dig ett par dagar eller veckor dygnet runt, och se om du kan skaka av dig dina stalkare, då dom inte längre kan se dig på "radarn".
Voice to skull borde upphöra direkt.
Gör det, och lämna en rapport här hur det gick, om du kunde lura dom eller inte..
Annars kan det ju vara något annat..
2014-08-21, 08:46
Medlem
Citat:

Javisst är det lite underligt. Men underligare saker har hänt. Och jag tycker det känns rätt logiskt om man inser makten och kontrollmöjligheterna samt eventuella ekonomiska vinningar kontra den låga risk det innebär om man sköter det lite diskret, inte låter olika stalkergrupper veta om vad de är del av, övertygar dem om att offrena är peddon/terrorister så de inte känner skuld, övertygar dom att förfölja folk & stirra på dom inte är olagligt osv.

Och visst tusan har folk åkt fast. Och i filmen scientologists at war som du säkert sett då jag rekat den femtielva ggr så kan du se att stalkersen har polisen på sin sida och TI är den som till slut gör sig skyldig till brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Baba.Sedo
Ok det finns RFID chip. Så det kan vara möjligt att du har ett sånt i din kropp.
Eftersom du har voice to skull upplevelser om att 2 personer åt gången, en man och kvinna i olika skift, viskar saker åt dig, så sitter chippet troligtvis i huvudet.
Effektivast för att avskärma vågorna som skickar signaler till chippet, är faktiskt aluminium.
Det absolut billigaste sättet är att ta en rulle aluminiumfolie, och forma en hatt, eller en slags mössa.
Ha den på dig ett par dagar eller veckor dygnet runt, och se om du kan skaka av dig dina stalkare, då dom inte längre kan se dig på "radarn".
Voice to skull borde upphöra direkt.
Gör det, och lämna en rapport här hur det gick, om du kunde lura dom eller inte..
Annars kan det ju vara något annat..

TROLL!! Lyssna inte på Baba!!
Alla fattar att chippade människor har ett voice2skull-chip i skallen och sen ett "main" chip för tracking osv på annat ställe så man måste klä hela kroppen i folie och dumpa alla elektronik. Plus att de såklart inte är dumma och kan triangulera mobiler, använda kameror eller hederlig grannsamverkan/kikarspaning för att övervaka TIs. Och sen får vi inte glömma satelliterna/drönarna https://www.youtube.com/watch?v=n8gYx966ytM
Senast redigerad av HalvAnonym 2014-08-21 kl. 09:01.
2014-08-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Javisst är det lite underligt. Men underligare saker har hänt.

Nej det har dewt verkligen inte. Och du kan inte nämna någon. För du förstår väl hur extremt osannolikt det är? Inte bara brottslingar, utan även spioner åker fast eller gör avslöjanden. Folk från dom bästa underrättelseorganen I världen. Men den här enorma superorganisationen är också så fantastiskt super bra att dom bara inte åker fast, dom lämnar aldrig minsta lilla bevis efter sig. Trots det ger dom sig bara på psykiskt sköra personer utan särskild betydelse I samhället. Tänk lite kritiskt för en gangs skull.

Dessutom finns det dokumenterat att folk har trot sig uppleva dom här sakerna (förföljese, röster, lukter, förvirrring, sömnsvårigheter) långt bak I historien, före modern teknik.

Här är en hypotes: det handlar egentligen om att folk försöker hitta en förklaring till det dom upplever; en förklaring utanför sig själva, när det faktiskt är något inom dom som orsakar det hela.
2014-08-21, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Nej det har dewt verkligen inte. Och du kan inte nämna någon. För du förstår väl hur extremt osannolikt det är? Inte bara brottslingar, utan även spioner åker fast eller gör avslöjanden. Folk från dom bästa underrättelseorganen I världen. Men den här enorma superorganisationen är också så fantastiskt super bra att dom bara inte åker fast, dom lämnar aldrig minsta lilla bevis efter sig. Trots det ger dom sig bara på psykiskt sköra personer utan särskild betydelse I samhället. Tänk lite kritiskt för en gangs skull.

Dessutom finns det dokumenterat att folk har trot sig uppleva dom här sakerna (förföljese, röster, lukter, förvirrring, sömnsvårigheter) långt bak I historien, före modern teknik.

Här är en hypotes: det handlar egentligen om att folk försöker hitta en förklaring till det dom upplever; en förklaring utanför sig själva, när det faktiskt är något inom dom som orsakar det hela.

Men era nötter. Vi har 123988134ggr i tråden konstaterat att Gang Stalking inte nödvändigtvis innebär en superkonspiration med scifiteknologi, miljardbudget och med all världens underrättelsetjänster inblandade. Det kan lika gärna handla om mindre gäng civilspanare med walkie talkies, som t.ex Barbro & leon-grupperna som omnämnts i samband med palmeutredningen, eller flashmobs, eller vafan som helst. Stressen hos den förföljda utlöser sedan vanföreställningar om allt möjligt.

3 röda bilar följer efter en person, alltså utsöndras stresshormon senare i hjärnan varje gång en röd bil syns då det kan vara "en av dom" vilket leder till snöbollseffekt och den förföljde blir rädd för allt och alla.

Ska det vara så jävla svårt? Ni båda har ju varit med i tråden länge och kan omöjligt ha missat när jag förklarat detta många gånger tidigare.

Och vad skulle dessa åka fast för? Att de tittar på folk? Att de kör med sina bilar i sitt grannskap? Att de berättar för varandra att X verkar vara en skum typ, håll koll på han?

Du har inte heller sett "Scientologist at war"-filmen och konstaterat att fler än scientologer enkelt kan ta till deras knep?

Osannolikt? Pyttssan, snarare ytterst sannolikt i dagens post911-samhälle.

Men du kanske inte tror på Wikileaks-läckorna för att de är "osannolika" heller?
Senast redigerad av HalvAnonym 2014-08-21 kl. 10:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in