Citat:
Ursprungligen postat av
Jarrou
Jaa inte har dom opererat in något i mig...detta kan man få i sig på många vis och dessa implantat har olika förmågor beroende på var i kroppen de finns....och de fungerar utan diverse batterikällor men de implantat man har i övriga kroppen reagerar på utomstående "vågor"...Det finns röntgen som kan se dessa men iom att det handlar om forskning så väljer man att inte se dom....det e min föreställning om de....jag beskriver endast min egna upplevelse plus en del som jag fått berättat för mig och förstår att de som aldrig varit utsatta för detta har svårt att ens kunna föreställa sig....varje rationell människa försöker hitta sina förklaringar till saker o ting, är ju logiskt meeen.....va försiktig med att göra narr för fort!
Ok det finns RFID chip. Så det kan vara möjligt att du har ett sånt i din kropp.
Eftersom du har voice to skull upplevelser om att 2 personer åt gången, en man och kvinna i olika skift, viskar saker åt dig, så sitter chippet troligtvis i huvudet.
Effektivast för att avskärma vågorna som skickar signaler till chippet, är faktiskt aluminium.
Det absolut billigaste sättet är att ta en rulle aluminiumfolie, och forma en hatt, eller en slags mössa.
Ha den på dig ett par dagar eller veckor dygnet runt, och se om du kan skaka av dig dina stalkare, då dom inte längre kan se dig på "radarn".
Voice to skull borde upphöra direkt.
Gör det, och lämna en rapport här hur det gick, om du kunde lura dom eller inte..
Annars kan det ju vara något annat..