2014-08-18, 06:13
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Någon som kan rekommendera ett billigt och bra lössnus för en lirar som har kört Knox portion i några år.

ja visst kan jag väl förutom att lössnus är betydligt dyrare än lössnus per dosa än portion så billigt nja sen får du ha i åtanke att lössnus innehåller runt dubbelt så mycket som portionvarianten lössnuset ligger grammässigt mellan 35-50 gram men 42 som vanligast

Kronan lössnus 42 gram smakar väldigt gott lite finare budgetssnus

Knekt lössnus 37 gram smakar rätt milt men väldigt gott budgetssnus lågt pris

Granit lössnus 42 gram smakar sådär mest te lite finare budgetssnus

LD lössnus 40 gram supergod smak ganska budget ofta billigare än granit och kronan men dyrare än knekt

Kapten Lakrits lössnus 37 gram smakar lakrits riktigt bra budgetssnus om du gillar lakrits

Knox lössnus 40 gram smaken är godkänd utav mig denna snus är nog den du ska satsa på mest lik Knox portion då den är av samma märke

Offroad lakrits lössnus 37 gram jättegod nog i samma pris som kapten smakar lakrits

phantom Brown lössnus 37 gram samma pris men mindre god snuset är i klumpar sist ja testade godkänd

Smålands lössnus 35 gram otestat utav mig samma tillverkare utav Knox prisklass som kapten och knekt hört det ska smaka bra och ha krut men vet inte
Citera
2014-08-18, 15:51
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
ja visst kan jag väl förutom att lössnus är betydligt dyrare än lössnus per dosa än portion så billigt nja sen får du ha i åtanke att lössnus innehåller runt dubbelt så mycket som portionvarianten lössnuset ligger grammässigt mellan 35-50 gram men 42 som vanligast

Kronan lössnus 42 gram smakar väldigt gott lite finare budgetssnus

Knekt lössnus 37 gram smakar rätt milt men väldigt gott budgetssnus lågt pris

Granit lössnus 42 gram smakar sådär mest te lite finare budgetssnus

LD lössnus 40 gram supergod smak ganska budget ofta billigare än granit och kronan men dyrare än knekt

Kapten Lakrits lössnus 37 gram smakar lakrits riktigt bra budgetssnus om du gillar lakrits

Knox lössnus 40 gram smaken är godkänd utav mig denna snus är nog den du ska satsa på mest lik Knox portion då den är av samma märke

Offroad lakrits lössnus 37 gram jättegod nog i samma pris som kapten smakar lakrits

phantom Brown lössnus 37 gram samma pris men mindre god snuset är i klumpar sist ja testade godkänd

Smålands lössnus 35 gram otestat utav mig samma tillverkare utav Knox prisklass som kapten och knekt hört det ska smaka bra och ha krut men vet inte
Tackar, jag får ta och köpa en dosa Knox då och sedan prova mig fram.
Citera
2014-08-19, 19:21
Medlem
Silverss avatar
Beställde en provdosa special från swedsnus.nu för en månad sedan för att se om det var värt något och fick då på köpet med en extra dosa som hette black ingvar. Till min förvåning så smakade båda två riktigt bra. Special smakade precis som General Portion vilket jag definitivt inte hade kunnat tro när jag gjorde beställningen, enda skillnaden som jag märkte var att speciall hade mer nikotinhalt (1.9)

Black ingvar tyckte både morsan och jag var riktigt god för vara lakrits smak.

Blev i alla fall uppringd av dem igår och fick en 50kr rabatt kod och enligt handläggaren som ringde mig så gäller denna kod mer än en gång så jag känner mig generöst nog att dela med mig av den. Vet dock ej hur länge den går att använda innan den slutar fungera så det är först till kvarn helt enkelt.

Rabattkod: T500

Enjoy
Citera
2014-09-04, 02:36
Medlem
Pusssys avatar
Produkt: Gotlandssnus
Finns som: portion.
Smakar: Melon.
Betyg: På en skala från 1-5. 5
Pris: 45.
Citera
2014-09-07, 10:35
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s4nd33p
Produkt: Knox White
Inköpsställe: Statoil
Pris: 49 kr för ett 2-pack
Betyg: 3/5

Generellt sett håller jag mig borta från budgetsnus då jag har haft svårt att hitta något som lever upp till den standard man förväntar sig efter en lång tids konsumtion av Grov White
Men när jag var och tankade bilen igår såg jag att man fick två dosor Knox för 49 spänn på macken - what the hell tänkte jag och slog till. Och omdömet lyder som följer: definitivt det bästa budgetsnuset jag testat. Bra passform och ett bra första smakintryck. En prilla räcker inte så jävla länge men smaken är faktiskt mer än godkänd med tanke på priset. Definitivt ett grymt alternativ när plånboken börjar sina!

håller med, kört knox white länge nu. välfyllda stora prillor, inte som kronan, kaliber eller smålands. ren tobakssmak, inget trams. tyvärr har priset gått upp med några kronor men det är fortfarande det mest prisvärda
Citera
2014-09-08, 23:52
Medlem
Shadowcrafts avatar
Produkt: LD enbär vit

Smakar: Tråkig jobbig smak, ganska mycket enbär smak men tyvärr inte en god sådan, funkar den första kvarten..sen blir det nästan att spotta ut
Betyg: 2/10
Citera
2014-09-10, 13:10
Medlem
Hej
Jag söker efter white portion snus som har stora påsar, vad har ni för förslag?
Citera
2014-09-10, 15:38
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty166
Hej
Jag söker efter white portion snus som har stora påsar, vad har ni för förslag?

Hm granit maxi kanske men det är ju original visserligen. du får nog satsa på Knox White de har stora påsar skruf White också större än så tror jag inte går att få tag på alternativt att du köper smålands eller kapten vit och tar 2 påsar på varandra blir 1,2 resp 1,4 gram
Citera
2014-09-10, 16:35
Medlem
Bunjackan
Jag tar redan två st skruf åt gången, vill ha något större.
Citera
2014-09-10, 18:20
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty166
Bunjackan
Jag tar redan två st skruf åt gången, vill ha något större.

Tyvärr White portioner innehåller mig veterligen alla strax under 1 g och därunder maximalt 22 gram fördelat på 24 prillor tror skruf har bland de största du får kika efter själv ett tips är att kolla efter snussatser också har dock ingen aning om hur stora portionerna är i dem

Alternativt får du mixtra med egna eller lägga in ännu mer är väl det enda att göra
Citera
2014-09-13, 00:31
Bannlyst
Produkt: G.3 by General - Extra Strong Slim Portionssnus
Finns som: Portion
Smakar: Bergamott
Betyg: 3,7/5
Pris: 40kr
Citera
2014-09-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Någon som kan rekommendera ett billigt och bra lössnus för en lirar som har kört Knox portion i några år.

Oden's extra stark lös! herrejävlans bra lös för priset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in