Citat:
Har gjort de några gånger när de saknats typ 20xp till en modul men aldrig att jag skulle köpa loss några hundra tusen xp...en del fri xp tier10 när nya vagnslinjer släpps...Locastan statistics mod, använder den med minst statistik för den andra blir det bara för mycket.
Citat:
Ligth vic och t7 tycker jag är rätt ok så länge jag slipper t18.
Citat:
Hade en igår som klaga fan på att han lämnades ensam på kullen på himmelsdorf bara det att han hade halva laget som support, alla dog som flugor men resten av oss liksom gick ihop på nåt magiskt sätt och spelade i grupp och fokuserad eld så vi slog ut fienderna och vann för dom va korkade och körde ensamma, han som gnällde höll käften efter att jag påpekade att kullen inte är så viktig som han tror.
Hade en match igår natt där en spelare från start sa: 35% win. "We R fucked!!!"
En i motståndarlaget svarade: "play first, complain later!"
Vårt lag vann 15-4... varpå motståndaren sa: "and you complained on your team...".
En i motståndarlaget svarade: "play first, complain later!"
Vårt lag vann 15-4... varpå motståndaren sa: "and you complained on your team...".
Citat:
Problemet är att dom flesta inte verkar förstå att det är en procentuell chans att vinna, står det 35% så vinner man 35 av 100 matcher, det är inga bra odds kan jag hålla med om men man har fortfarande en chans att vinna så att bara lägga sig på rygg och vänta in fienden är bara dumt.
Därför jag tvekar om att skaffa XVM. Stasen är bara siffror, det påverkar inte utgången (tror jag då).
Citat:
Konspirationsteorier brukar det kallas men noterat samma sak, min wr sticker uppåt när jag har premiumkonto men kan i viss mån förklaras att jag skjuter lite mer med premiumammunition när stålarna ramlar in.
Sen det här med premium: har sagt förut och vidhåller det. Känns som man hamnar i "bättre" lag och får bättre MM när man har det. De enda premiumdagar jag kört har varit vinster (och i ett fall kompensation från WG) och spelandet då har varit mycket bättre och roligare. Kan som sagt vara bara jag som tycker så.
Citat:
Du skulle varit med under beta när alla fick 5x xp och krediter för alla matcher så även när man förlorade kunde man plocka in över 50.000vinst på tier5 vagnar.
Runt jul/nyår var det också 5x exp. ett bra tag minns jag, och då höll jag på att avinstallera spelet pga lagen man hamna i då. Horribla förluster då som nu, och jag minns flera kompisar som då sa att det är bättre att skippa spelandet under sådana evenemang.
Alla försökte köra så många matcher som möjligt men vi spelade ändå, campinovka har aldrig varit så rolig att spela som då, tänk dig 30 vagnar som sticker ut på fältet och slåss i en enda stor böghög
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-08-18 kl. 19:32.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-08-18 kl. 19:32.

samma kanon som T14 som jag är hyffsad med.