Citat:
Ursprungligen postat av
hanochintejag
De anhöriga, bevisligen.
Är man så jädra nogräknat är något fel. Har de inte nog med att sörja? De drar ju bara mer uppmärksamhet till saken genom att dra upp det gång på gång, men kanske det som är den egentliga meningen, vad vet jag?
Smokemeaway: Ja, det hör man på namnet att du är.

Om du går ut och gör något i livet istället kanske du fascineras mindre av berny, hm?
Om släkten till "caspian" sitter och misshandlar en tjej som mår skit psykiskt, förstår man ju isåfall varför han begick självmord för gör man så mt någn man inte ens känner, tänk er då hur de behandlat honom! Uscha..
Sedan började hela denna cirkusen direkt efter att B gått ut med att Jonas misshandlat henne 2009 eller när det var.. dessförinnan överöstes hon med lovord om hur söt, duktig och vacker hon var så det är inte svårt att förstå var allt detta hat kommer från. Kan en treåring räkna ut. Sedan har väl andra hakat på för att det är "roligt" att känna sig delaktig i att psyka ner en som redan är på botten måendemässigt. Att inte ta någon som utsätts för detta i försvar, är..oförsvarbart!
Och att B nu erkänt att hon gjort fel, well erkänna "fel" gör även fångar i fångläger som torterats i månader om inte år. Till slut säger man vad de vill höra för att få tyst på skiten. (Ursäkta mig om jag har fel här b, men tror det är så det är.) Det kallas erkännande under tvång! Sluta hacka på de som redan ligger istället, era sjuka jävlar!
Men ni vågar väl inte ge er på någon som mår bra för de hade läst lusen av er på 5 sekunder.