2014-08-18, 18:24
Medlem
Brottslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlesxavier2000
Vad är det här om endast ett förslag? eller är det beslutat om? Min familjs sommarstuga ligger inom Halmstads kommun, vill ej förlora denna då vi är tredje generation som spenderar en del av sommaren där. Hoppas verkligen att du bara skräms med något "photoshopat förslag"!
Varför ska din äganderätt till sommarstugan gå före invandrarnas rätt till tak över huvudet? Eller menar du på fullaste allvar att du tycker dig kunna ana en skillnad mellan att konfiskera din sommarstuga jämfört med att tvångsbeskatta dig så att du finansierar världens mest generösa invandringspolitik. Egendom som egendom. Vakna för helvete.
Massinvandringen kräver sin tribut, lyssna på Reinfeldt.
Citera
2014-08-18, 18:25
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Ni som vill diskutera detta, läs denna tråd:
(FB) Kommer sommarstugor och outnyttjade bostäder rekvireras pga av hög invandring?

Tråden är nu öppen för diskussion!

Edit: Diskussioner som rör expropriation av sommarstugor hänvisas alltså till följande tråd,

(FB) Kommer sommarstugor och outnyttjade bostäder rekvireras pga av hög invandring?
Senast redigerad av sherm 2014-08-18 kl. 18:30.
Citera
2014-08-18, 18:26
Medlem
Jag skulle kunna ha tålamod med ökade kostnader det jag inte har tålamod med är all annan skit dessa importerade idioter pysslar med varje dag.
Citera
2014-08-18, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av In-nucee
Här är bakgrunden till Reinfelds utspel

http://youtu.be/2zlxWFRl9DM

Bättre än de tidigare.
Citera
2014-08-18, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
här: http://t.sr.se/1AqZCf2

Okej, missänkte, men frågade för säkerhets skull, då mobildata kostar idag.
Citera
2014-08-18, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Tråden är nu öppen för diskussion!

Är det sant! Vad fick stasi att ändra åsikt, vet man det?
Citera
2014-08-18, 18:34
Medlem
SurfStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Jag skulle kunna ha tålamod med ökade kostnader det jag inte har tålamod med är all annan skit dessa importerade idioter pysslar med varje dag.

Lite nyfiken, varför kan du tänka dig mer kostnader? Vad är de som får dig att kunna tänka dig att betala en massa pengar på folk som bara utnyttjar, systemet och lever på bidrag, jag snackar alltså om de som inte är riktiga flyktingar.
Citera
2014-08-18, 18:43
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrrenHans
Är det sant! Vad fick stasi att ändra åsikt, vet man det?

Ja, jag skickade ju precis ett PM till mod med anledning av att ämnet åter aktualiserats i den här tråden..
Citera
2014-08-18, 18:44
Medlem
Pga de senaste dagarnas utspel så har 6 st i bekantskapskretsen vänt från både blått och rött i ilskan över alla lögner till att de skall rösta SD.
Jag tror bägaren börjat rinna över nu. Till slut! Hoppas det räcker nu och att inte glaset behöver välta.
Senast redigerad av ypsilonsport550 2014-08-18 kl. 18:47.
Citera
2014-08-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
På Studio Ett sa dom att Norge minsann gick pluss på invandringen, Öööh, ja. Dom har fått 100 000 svenska ungdomar, som kan språket, är utbildade, förstår sociala koder och är arbetssamma. vi har fått 100 000 Somalier.
Och varje somalier kostar som bekant i genomsnitt 9 miljoner NOK för Norge. Enligt statistiske sentralbyrå.
Citera
2014-08-18, 18:48
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar

Under tiden Sverige "investerar" i massinvandring så, har övriga länder investerat motsvarande summa i infrastruktur, utbildning, vård och omsorg för det egna folket. Vi blir inte bara omsprungna vi kommer att tappa all konkurrenskraft. Läget förvärras ännu mer genom att samhället destabiliseras och splittras, vilket också är just vad Reinfeldt avser.

Det är nu det gäller:
Sverige som självständig nation med välfärd eller Sverige som ett etniskt söndertrasat protektorat i EU.
Citera
2014-08-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valaskjalf
Under tiden Sverige "investerar" i massinvandring så, har övriga länder investerat motsvarande summa i infrastruktur, utbildning, vård och omsorg för det egna folket. Vi blir inte bara omsprungna vi kommer att tappa all konkurrenskraft. Läget förvärras ännu mer genom att samhället destabiliseras och splittras, vilket också är just vad Reinfeldt avser.

Det är nu det gäller:
Sverige som självständig nation med välfärd eller Sverige som ett etniskt söndertrasat protektorat i EU.
Tyvärr blir det det senare. Vi är totalt maktlösa inför detta vansinne. Det enda vi kan göra är att sitta och titta på eländet år ut och år in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in