2014-08-16, 15:05
Medlem
DEVGRUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
För att vi bor i Malmö! vilket betyder att vi har koll i motsats till större delen av de dom skriver kommentarer på den här tråden.

Som Sverigedemokrat så håller jag med om att invandringen är alldeles för stor.

Lätt att bli hemmablind. Finns nog gott om folk här som besöker Malmö rätt ofta, studerar eller jobbar där osv. Dessutom en del som bor i Malmö och erkänner att det finns problem. Bor man eller besöker Malmö och påstår att allt är frid så är man både blind och döv.
Citera
2014-08-16, 15:10
Medlem
DEVGRUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banankex1
skitsnack! Malmöfestivalen är som andra festivaler rätt befriat från sandapor och musslor. De får inte vara där då de inte får roa sig. Vill man vara helgarderad håller man sig borta från hiphopscenen.

Skitsnack, alla vet att festivalen drar till sig bönder från landet, WT från Malmös omnejd samt sandapor och musslor. Fylle, misshandel och stölder hör också till.
Citera
2014-08-16, 15:47
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
Alltså hur fan kan ni från Malmö sitta här och påstå att ni inte har problem? Jag är själv inte från Malmö men för några år sedan så åkte ofta jag och min familj till Malmö för att shoppa och bada. Nu sätter vi inte våran fot i Malmö, har slutat kolla på MFF också. Det enda jag kan tänka mig att åka och kolla på är MIF för då slipper man blattarna. Tyvärr var jag mycket i Malmö på mitt förra jobb och jag vantrivdes något fruktansvärt.

Jag är från nordöstra Skåne och tyvärr börjar de bli samma sak här. Det tar emot att säga det men Skåne är förlorat.
Om du läst mer av tråden hade du vetat att alla som försvarar Malmö är aktiva i knarkforumen här på flashback. Malmö är ett paradis om man vill leva på bidrag och knarka.
Grisar gillar att vältra sig i skit. Då är det väl inte så konstigt om svin trivs?
Citera
2014-08-16, 16:52
Medlem
En man i 30-års åldern blev vid 22-tiden på fredagskvällen attackerad av två yngre män i Stapelbäddsparken. Gärningsmännen ska också ha bitit offret och sparkat honom i huvudet.

http://www.skanskan.se/article/20140816/MALMO/140819561/1004/-/man-sparkad-och-biten

Strax före kl. 10 på lördagsförmiddagen hörde en väktare skott avlossas på Adlerfelts väg i Rosengårds centrum i Malmö. I samband med detta ska även två personer ha setts lämna platsen i bil. Det visade sig att skott hade avlossats mot en guldbutik.

http://avpixlat.info/newsdesk/malmo-butik-beskots-i-invandrartata-rosengard
Senast redigerad av ascheberg 2014-08-16 kl. 17:20.
Citera
2014-08-16, 21:52
Medlem
Det är väl inte en jävel i den här tråden som försvarar malmö? Malmö är ett rövhål och nästan helt förlorat till misären och islam. Likväl finns det fortfarande folk kvar som står i fronten och kämpar för att hålla skiten stången. Att inte åka hit och hjälpa till är skamligt, men sitt du i din grisby och hoppas på att skiten inte når till dig. (Skrivet till dig som tycker vi försvarar skräpstaden)
Citera
2014-08-16, 22:43
Medlem
Citat:
Alltså hur fan kan ni från Malmö sitta här och påstå att ni inte har problem? Jag är själv inte från Malmö men för några år sedan så åkte ofta jag och min familj till Malmö för att shoppa och bada. Nu sätter vi inte våran fot i Malmö, har slutat kolla på MFF också. Det enda jag kan tänka mig att åka och kolla på är MIF för då slipper man blattarna. Tyvärr var jag mycket i Malmö på mitt förra jobb och jag vantrivdes något fruktansvärt.

Jag är från nordöstra Skåne och tyvärr börjar de bli samma sak här. Det tar emot att säga det men Skåne är förlorat.
Alltså, på vilket sätt skulle Malmö vara så farligt att du inte skulle vilja besöka det? Ingen förnekar att det finns massiva problem i Malmö. Malmö är på många sätt en skitstad, detta nästan enbart pga. blattarna, men på dagtid är de delar som är på något vis intressanta för folk som inte bor här helt ofarliga. Och helt ärligt, du får komma med en jävligt bra förklaring till varför du inte vågar dig till MFF-matcher.
Citera
2014-08-17, 07:01
Medlem
Vid 18.40-tiden på lördagskvällen larmades polis och ambulans till von Rosens väg i den ökända, invandrardominerade Malmöstadsdelen Rosengård. På platsen ska ett stort bråk med många inblandade ha pågått.

http://avpixlat.info/2014/08/17/en-person-till-sjukhus-efter-storbrak-i-rosengard/

Anlagd brand på Nydalaskolan

http://avpixlat.info/newsdesk/anlagd-brand-pa-malmoskola
Citera
2014-08-18, 12:09
Medlem
napalmenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebogevo
Det är väl väldigt få som säger att Malmö "inte har några problem".
Vilka är problemen som gör att du inte längre vill besöka Malmö?
Jag bor själv i en ganska kulturberikad del av stan och rör mig ofta i centrum på kvällarna.
Lite nyfiken: varför går det bra att se på hockey men inte fotboll?

Delvis för att ishallen ligger utanför centrum men också för att där slipper man slagsmåls-blattarna som går på fotboll för att de vill se kaos.
Citera
2014-08-18, 13:09
Medlem
Jag var i rosengård igår och gick runt. Det jag slogs mest av hur skräpigt det var. Godis och glasspapper överallt.
Citera
2014-08-18, 14:40
Medlem
Citat:
Delvis för att ishallen ligger utanför centrum men också för att där slipper man slagsmåls-blattarna som går på fotboll för att de vill se kaos.
Haha, du har uppenbarligen inte varit på en enda match.
Citera
2014-08-18, 18:01
Medlem
negerapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
En man i 30-års åldern blev vid 22-tiden på fredagskvällen attackerad av två yngre män i Stapelbäddsparken. Gärningsmännen ska också ha bitit offret och sparkat honom i huvudet.

http://www.skanskan.se/article/20140816/MALMO/140819561/1004/-/man-sparkad-och-biten

Vet vem den ena av de två gärningsmännen är, såg även slagsmålet och den fega jävla sparken i ansiktet.
Vet inte alls vad det handlade om men han ena gärningsmannen åker bräda och är JÄVLIGT ostabil, blir alltid svinfull och ska alltid starta bråk.
En riktig hora och nej, inte svensk.
Citera
2014-08-18, 18:32
Medlem
Under natten mot måndag ringde flera boende på Kantatgatan till polisen om en misstänkt skottlossning. Väl på plats kunde man hitta flera kulhål i ett underjordiskt garage.

http://www.skanskan.se/article/20140818/MALMO/140819498/1004/-/skottlossning-i-garage

Två 15-åriga pojkar som misstänks för rån och misshandel tidigare i veckan anhölls på söndagen efter att ha kallats till förhör.Rånoffret var en jämnårig pojke som blev slagen och tvingades överlämna nycklarna till sin moped som gärningsmännen sedan försvann med. Rånet skedde på Branteviksgatan i onsdags.

Hoppas det fanns någon tolk ledig, kan vara svårt med det i Malmö.

http://www.skanskan.se/article/20140817/MALMO/140819545/1004/-/mopedranare-anhallna
Senast redigerad av ascheberg 2014-08-18 kl. 18:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in