2014-08-14, 23:51
Medlem
Förmodligen inte om du är invandrare.
Värre om du är svensk.
Citera
2014-08-15, 00:30
Medlem
rex144s avatar
på Malmöfestivalen är det bara araber, somalier, juggar, albaner och zigenare och tillresta svenska bönder från omkringliggande byar

enorma skaror spaggar, det liknar Marselie inte Malmö, mer och mer för varje år,
Citera
2014-08-15, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
på Malmöfestivalen är det bara araber, somalier, juggar, albaner och zigenare och tillresta svenska bönder från omkringliggande byar

enorma skaror spaggar, det liknar Marselie inte Malmö, mer och mer för varje år,
skitsnack! Malmöfestivalen är som andra festivaler rätt befriat från sandapor och musslor. De får inte vara där då de inte får roa sig. Vill man vara helgarderad håller man sig borta från hiphopscenen.
Citera
2014-08-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankex1
skitsnack! Malmöfestivalen är som andra festivaler rätt befriat från sandapor och musslor. De får inte vara där då de inte får roa sig. Vill man vara helgarderad håller man sig borta från hiphopscenen.

Ja då slipper man massa hiphopnegrer i löjeväckande kepsar på sned.
Senast redigerad av ascheberg 2014-08-15 kl. 14:36.
Citera
2014-08-15, 14:11
Medlem
Två män, 34 och 21 år gamla, sitter anhållna efter att ha misshandlat en taxichaufför på Norra Bulltoftavägen.

http://www.skanskan.se/article/20140815/MALMO/140819642/1004/-/slog-och-sparkade-pa-taxichauffor

En person i 30-års åldern är anhållen misstänkt för grovt koppleri.

http://www.skanskan.se/article/20140815/MALMO/140819640/1004/-/misstankar-om-grovt-koppleri-
Citera
2014-08-15, 15:58
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banankex1

Enda stället på den festivalen som är "befriat" är invigningens kräftätande. Beror väl enbart på att kräftorna inte är halalslaktade.
Citera
2014-08-15, 19:44
Medlem
SvP-Finns avatar
Underhållande debatt i Ring P1:s senaste avsnitt (ca. 11:30 minuter in i programmet): http://sverigesradio.se/sida/default...programid=1120
Här också sidan som länkas till: http://www.riksdagsvalet.info/
Citera
2014-08-16, 13:08
Medlem
napalmenss avatar
Alltså hur fan kan ni från Malmö sitta här och påstå att ni inte har problem? Jag är själv inte från Malmö men för några år sedan så åkte ofta jag och min familj till Malmö för att shoppa och bada. Nu sätter vi inte våran fot i Malmö, har slutat kolla på MFF också. Det enda jag kan tänka mig att åka och kolla på är MIF för då slipper man blattarna. Tyvärr var jag mycket i Malmö på mitt förra jobb och jag vantrivdes något fruktansvärt.

Jag är från nordöstra Skåne och tyvärr börjar de bli samma sak här. Det tar emot att säga det men Skåne är förlorat.
Citera
2014-08-16, 13:42
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
Alltså hur fan kan ni från Malmö sitta här och påstå att ni inte har problem? Jag är själv inte från Malmö men för några år sedan så åkte ofta jag och min familj till Malmö för att shoppa och bada. Nu sätter vi inte våran fot i Malmö, har slutat kolla på MFF också. Det enda jag kan tänka mig att åka och kolla på är MIF för då slipper man blattarna. Tyvärr var jag mycket i Malmö på mitt förra jobb och jag vantrivdes något fruktansvärt.

Jag är från nordöstra Skåne och tyvärr börjar de bli samma sak här. Det tar emot att säga det men Skåne är förlorat.

Det är väl väldigt få som säger att Malmö "inte har några problem".
Vilka är problemen som gör att du inte längre vill besöka Malmö?
Jag bor själv i en ganska kulturberikad del av stan och rör mig ofta i centrum på kvällarna.
Lite nyfiken: varför går det bra att se på hockey men inte fotboll?
Citera
2014-08-16, 13:45
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
Alltså hur fan kan ni från Malmö sitta här och påstå att ni inte har problem?

För att vi bor i Malmö! vilket betyder att vi har koll i motsats till större delen av de dom skriver kommentarer på den här tråden.

Citat:
Jag är själv inte från Malmö men för några år sedan så åkte ofta jag och min familj till Malmö för att shoppa och bada. Nu sätter vi inte våran fot i Malmö, har slutat kolla på MFF också. Det enda jag kan tänka mig att åka och kolla på är MIF för då slipper man blattarna. Tyvärr var jag mycket i Malmö på mitt förra jobb och jag vantrivdes något fruktansvärt.

Som Sverigedemokrat så håller jag med om att invandringen är alldeles för stor.
Citera
2014-08-16, 13:51
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Enda stället på den festivalen som är "befriat" är invigningens kräftätande. Beror väl enbart på att kräftorna inte är halalslaktade.

Jag var på invigningen av Malmöfestivalen med kräftfesten igår och det var inte alls muslimbefriat.
Citera
2014-08-16, 13:55
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag tänkte besöka Malmöfestivalen, fast jag har ångrat mig, tanken att gå i Malmö kvällstid är inte så lockande..

Är du ironisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in