Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Läs det du själv skriver och försök sedan påstå att du INTE har en objektifierad syn på människor.
Du har svartmarkerat detta stycke
Citat:
det är hej på ett mustigt språk, det är en unik komplimang över smådetalj,
Lite osäker på referensramarna för vad "objektifiering" kan vara,
stämmer det att jag objektifierar mig själv här ovan?, det kan jag tänka mig...
Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Visst kan du göra det, men det vore fel...
Vad är det du svarar på? vad vore fel?.
Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Ditt kvinnohat sprutar ut ifrån hur gravt du objektifierar tjejer/kvinnor.
Du generaliserar ALLA kvinnor/tjejer, med att du uppfyller någon sorts "kriterier" och sen blir sur över att det inte fungerar,
Nej inte
alla kvinnor, men är inte den här tråden full av "kriterier" tycker du? kan man verkligen inte dra någon som helst slutsats att tjejer
tenderar vara så eller så baserat på strömningar i den här tråden?
Jag har ju inte generaliserat att tjejer är så eller så!, jag hävdar ju inte att tjejerna inte är som mig eller att dom borde vara som mig för att kunna uppskatta mig..däremot borde dom oavsett hur dom är finna mina texter spännande. Återigen är det inte mig själv jag generaliserar om här?.
Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
fast du "uppfyller kriterierna". Det är inte människosyn.
Vad är människosyn då?
Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Här generaliserar du igen och "uppfyller kriterier", som du för övrigt själv har skapat. Dessutom har du själv nämnt att du har andra motiv, du vill bara ligga. Såvida du inte har ändrat dig.
Nej männen och kvinnorna har i den här tråden och andra trådar har skapat kriterierna sedan har jag vägt mig själv mot kriterierna och konstaterat att jag platsar.
Så du anser att det bara är andra människor som kan bekräfta dig muntligt att du uppfyller kriterierna/vad du kan/och inte kan?
Jag hävdar att bekräftas man inte så beror det på andra faktorer som vägt tyngre/ missförstånd
eftersom jag skriver med konstig meningsuppbyggnad enligt folk samt inte följer sociala koder, men det paradoxala är ju att en framgångssaga på badoo består just i att inte följa sociala koder,
så återigen har jag ryggen fri

för att folk inte förmår ta in på vilket sätt jag inte följer koderna och anledningen till att dom inte kan ta in det kan bero på vad som helst.
Så jag tycker du ska försöka lära dig lite om självbekräftelse.
Jag tänkte inte dumpa dom tjejer jag ämnar ligga med på Badoo, utan dom ska bli min allt i allo vän, hon bestämmer vilken typ av relation hon vill ha till mig, jag är nöjd med endera om jag bara fått ligga med henne 1 gång dvs

.
Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Här har du ett tydligt exempel på din dåliga attityd och hur du är "så bra" och lägger skulden på tjejer/kvinnor, inte dig själv. Du gör säkert ingenting fel, eller hur?
Ovanstående var väl om något ett brasklapp för mina brister?, jag får ju aldrig någon konstruktiv kritik av tjejerna som inte vill prata?...så hur ska jag kunna göra annat än att konstatera att skulden fördelas 50/50 men att allt jag kan känna till är den andres skuld
Och dessa blir mina påståenden till flashback, som ni skulle kunna ge ett trovärdigare svar på, kort sagt det beror på något jag inte kan förstå hos tjejerna...är det att generalisera på ett elakartat sätt?.
Dom enda som generalisera här är flashback, förövrigt kan jag inte ens generalisera på det
sätt du förutsätter p.g.a. av aspergerdrag.

så du har trampat i galen tunna