Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Jag har massa vänner i Syrien, Somalia och Irak som jättegärna vill komma till Sverige, SD tycker dock att dessa ska hjälpas på plats. Enligt mig är de svenskar bara de vill, SD är bara jävla rassar! Helt sjukt hur man kan rösta på ett rasseparti som gör skillnad på folk och folk. Jag menar vem fan har bestämt att negrer är negrer, araber är araber och svenskar är svenskar? Jävla sätt alltså. Man ska få vara vem man vill!
Svensk kultur är också bara ett jävla påhitt. Varför kan vi inte ha moskéer i Sverige? Vem har bestämt att det bara får finnas en sorts kultur och att andra kulturer är mindre önskvärda? Vad fan är svenskt? Jävla rassejävel.
Accepterar de att deras systrar/döttrar kan gå ut och festa på kvällarna?
Får deras systrar/döttrar gå i moderna kläder som visar att de är en kvinna precis som sina bröder fäder går i snyggt sittande moderna kläder och snygga frisyrer?
I dagens Sverige om jag går ut en fredag lördagkväll ser jag enormt mycket killar från Afrika/mellanöstern som raggar och försöker få ligg med svenska tjejer medans jag ser väldigt få tjejer ute från dessa länder.
Att se detta som svensk och du påstår att alla skall få komma hit.
Hur tror du nordbor skulle bli mottagna i alla dessa länder?
Skulle de få bostäder, pengar på kontot, gå på dyra kurser och få betalt, kunna bygga kyrkor, kunna ragga på deras tjejer och samtidigt stenhårt kontrollera sina egna, kunna föda stora kristna barnfamiljer på dessa länders bekostnad?
Detta är anledningen till att mer extremhögra partier som sd och svp går stadigt framåt.
Så hur menar du att de är svenskar om de bara vill?