Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2014-04-04, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lottobarn
kanske en dum fråga men kommer man kunna rösta på svp i valet i höst?
Ja, det går alldeles utmärkt
Citera
2014-04-04, 11:03
Medlem
shogun-rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Röstade på SD 2006 och 2010. Trodde och höll sten hårt på dom. Men vad har hänt! Läs mellan raderna och inse hur korrupt partiet är!
Frågan kunde lika gärna varit Moderaterna eller SvP eller Kristendemokraterna eller SvP.
Varför röstar folk på SD? Det dom har som bra är att dom vill ta hasnd om pensionärer så ja dom e kanske et en punkts parti. Ja just det, jag glömde invadningen. Det VILLE dom stoppa men nu!? Folk som verkligen vill stoppa invandringen och röstar på SD öppna era ögon och borsta bort vaxet. Nej en röst på SD är en röst för att Åkesson o co ska få plånboken fetare. HYCKLARE! Hade Kasselstrand fått mer o säga till om hade det funnits hopp men han tystas och blir åsidosatt varje gång. Varför!? Inte för att han har sund politik utan för han utgör ett hot mot Åkesson o hans gäng. Som numer är socialkonservativt och inte nationella. Jo just det igen! Det får ju folk som inte vill bli kallade rasister att kunna rösta på SD. Vem fan ser vad du tänker och vad du röstar på när du står och lägger din röst. Man hör ofta:
"Jag tycker mer som SvP än Sd men jag tycker inte det är lönt att lägga min röst på SvP då dom är så små."
Är det inte viktigare och lägga din röst på det du tror på även om det ger inget idag så ger det en signal till nästa val. Kom ihåg att ingen trodde SD skulle komma över 4% och nu har dom DUBBLAT sina röster på bara 4 år! Då kan SvP göra samma resa men dom har mer ärlig politik!

Frågan kunde också varit Sverigedemokraterna eller Hells Angels (eller annan valfri kriminell organisation).
Citera
2014-04-04, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shogun-r
Frågan kunde också varit Sverigedemokraterna eller Hells Angels (eller annan valfri kriminell organisation).
Löjligt att påstå att Svenskarnas parti skulle vara en "kriminell organisation", inte ens den korrupta och folkfientliga regimen delar ju denna uppfattning (ännu), så där får du nog utveckla dig en aning.
Citera
2014-04-05, 18:45
Medlem
MBoudines avatar
Det bästa för Sverige är en röst på Sverigedemokraterna, och det bästa för EU är en röst på Folkpartiet. Ungefär så skulle jag, lite hårdraget, vilja beskriva situationen.
Citera
2014-04-05, 19:36
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Det bästa för Sverige är en röst på Sverigedemokraterna, och det bästa för EU är en röst på Folkpartiet. Ungefär så skulle jag, lite hårdraget, vilja beskriva situationen.

Knappast då Sverige och Svenskarna är då dömda till slaveri under mångkulturen och Islam.
Citera
2014-04-05, 20:45
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Löjligt att påstå att Svenskarnas parti skulle vara en "kriminell organisation", inte ens den korrupta och folkfientliga regimen delar ju denna uppfattning (ännu), så där får du nog utveckla dig en aning.

Du har tydligen svårt för sanningen. Vem har lurat i dig att något parti i riksdagen inte ser SVP som en kriminell organisation likt Hells Angels? Det är dock inte förbjudet att vara med en sådan organisation men det är tämligen idiotiskt om man vill ha en förändring i demokratisk ordning.
Citera
2014-04-05, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Du har tydligen svårt för sanningen. Vem har lurat i dig att något parti i riksdagen inte ser SVP som en kriminell organisation likt Hells Angels? Det är dock inte förbjudet att vara med en sådan organisation men det är tämligen idiotiskt om man vill ha en förändring i demokratisk ordning.
Definiera "kriminell organisation" och vilka kriterier som måste uppfyllas för att klassas som en sådan? Det är ju bara svagsint och kulturmarxistiskt trams och en strategi för att hetsa emot och demonisera människor med en ideologi som avviker från er egen. Givetvis lever vi dock i ett sinnessjukt och bisarrt land så det är nog inte helt omöjligt att Fredrik Negerfeldt eller någon annan förrädare förr eller senare går ut och börjar gasta om att vi är "kriminella", när de insett att deras ständiga ylande om "nazism", "fascism" och rasism inte fungerar.
Citera
2014-04-05, 21:50
Medlem
Saturnuspojkens avatar
@Powergirl:

Dom största kriminella organiationerna är Alliansen och det Rödgröna blocket som STULIT folkets pengar och raserat våran offentliga sektor och bostadsmarknad för att GE bort pengar till alla invandrare och flyktingar som kommer till Sverige istället och som gräddan på moset försöker skapa ett Islamiserat låglönesamhälle!

Senast redigerad av Saturnuspojken 2014-04-05 kl. 21:54.
Citera
2014-04-06, 08:46
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Knappast då Sverige och Svenskarna är då dömda till slaveri under mångkulturen och Islam.

Jag vidhåller att bäst för Sverige är en röst på Sverigedemokraterna och att den, som jag, är EU-moståndare aldrig skulle komma på tanken att rösta på Folkpartiet - eller på KD.
Citera
2014-04-06, 12:19
Medlem
Powergirls avatar
Intressant tråd det här. Ungefär som att välja mellan Pest o Kolera. Nej, det var faktiskt inte sjyst mot SD.
Min förhoppning är, även om jag inte på något vis gillar politiken SD för, att de största idioterna inom SD tar steget fullt ut och lämnar SD för SVP. Det leder åtminstone till att rasister/nazister samlas på ett ställe. Det är inte så många men jag ogillar ulvar i fårakläder oavsett var de finns.
Citera
2014-04-06, 17:16
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Min förhoppning är, även om jag inte på något vis gillar politiken SD för, att de största idioterna inom SD tar steget fullt ut och lämnar SD för SVP. Det leder åtminstone till att rasister/nazister samlas på ett ställe. Det är inte så många men jag ogillar ulvar i fårakläder oavsett var de finns.
De största rasisterna är de som vill utrota etniska svenskar, dvs. hela riksdagens motbjudande åttaklöver. SvP vill bara att araber ska vara i arabländer, negrer i negerländer och svenskar i Sverige. Det är inte rasistiskt, det är normalt. Vi vill inte utrota, men de etablerade partierna arbetar envetet på att fylla på Sverige med ickevita människor så att vi på sikt blir en minoritet. Dessutom vill de förbjuda rasism och rasmedvetenhet, så att folk rasblandar tills den vita minoriteten försvinner.

Vad är problemet med att folk är rasister? Problemet är väl att det finns de som är rasister mot svenskar?
Citera
2014-04-07, 19:19
Medlem
shogun-rs avatar
Tröttsamt med judefixeringen inom svp. Bara ett av alla skäl varför dom är oseriösa och inget riktigt parti.

"Alla namn som slutar på -er är judar". Mitt namn slutar på -er alltså är jag jude
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in