Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2014-08-17, 19:18
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpiskaHunden
Det finns bisexuella/homosexuella djur också, Tror du att en bi/homo hund/katt plötsligt tänker ''Oj jag vill nog vara bi eller homosexuell''. Kalla det sjukdom eller vad du vill men vad fan har du med att göra hur andra människor lever sina liv? Om ett barn föds till livet så behöver barnet vård och omsorg för att växa upp och en bisexuell person gör jobbet precis lika bra som en homosexuell person. Sedan så finns det helt klart undantag i BÅDA utav dessa sexuella läggningar.

För övrigt så överlever ju folket även om homo personer får adoptera om dom till exempel adopterar ett Svenskt barn. Eller tar du bort barnets existens om dom växer upp med homosexuella föräldrar?

Här är ett citat ifrån SvPs hemsida.

Citat:
"Att adoptera barn skall dock inte vara en ”rättighet” för någon vuxen utan varje barn som adopteras skall snarare ha rätt till så goda förutsättningar som möjligt i livet. Då ett flertal undersökningar visat att barn som adopterats av homosexuella generellt sett mår sämre och är mer utsatta ska det med hänsyn till barnens välbefinnande inte få vara tillåtetet för homosexuella att adoptera."
Citera
2014-08-17, 19:41
Medlem
EpiskaHundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Här är ett citat ifrån SvPs hemsida.

På vilket sätt lider barnen utav att ha en homosexuell förälder?
Det ända jag kan tänka på är mobbing i skolan och mobbing är någonting som vilken kompetent förälder som helst borde motverka. Vare sig man växer upp med en heterosexuell eller homosexuell familj så vill man inte veta vad sina föräldrar gör med sin partner i sovrummet.

Mobbing är för övrigt ett stort problem i den Svenska skolan och man kan bli mobbad för precis allting, Är du kort så kan du bli mobbad, är du lång så kan du bli mobbad, ser du annorlunda ut än alla andra så kan du bli mobbad, är du jätteblyg så kan du bli mobbad. och bland allt så platsar nog att man kan bli mobbad om man har bisexuella föräldrar.

Så mobbing är ingenting som är det homosexuellas fel.
SvP kan nog inte jämföra sånt här för att dom kan antagligen inte förstå sig på mobbing och varför det uppstår. Mestadels så är det okunnighet och en dålig uppfostran ifrån sina föräldrar.
Senast redigerad av EpiskaHunden 2014-08-17 kl. 19:44.
Citera
2014-08-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
SvP kommer ju knappast komma in i riksdagen, så det är ju lite av en bortkastad röst.

Vad han sa, du kan ju stötta SvP på ditt eget sätt ekonomiskt under en mandat period. Men i vår speciella situation med VAL i år och SvP inte i närheten att få någon makt så tycker jag att du stöttar SD i valet.
Citera
2014-08-17, 20:25
Medlem
praeles avatar
Ni sverigedemokrater i tråden bör inte vara så ledsna över att folk röster på SvP istället för SD eftersom några tusen röster mer eller mindre för SD inte spelar någon roll. Ett bra val för SvP är bra öven för SD som kan peka på de hemska nazisterna i SvP och distansera er från dem. På så sätt normaliserar man hela debatten och det blir enklare för folk att gå från sjuklövern till SD.
Citera
2014-08-17, 21:54
Medlem
Nyenskantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpiskaHunden
På vilket sätt lider barnen utav att ha en homosexuell förälder?
Det ända jag kan tänka på är mobbing i skolan och mobbing är någonting som vilken kompetent förälder som helst borde motverka. Vare sig man växer upp med en heterosexuell eller homosexuell familj så vill man inte veta vad sina föräldrar gör med sin partner i sovrummet.

Mobbing är för övrigt ett stort problem i den Svenska skolan och man kan bli mobbad för precis allting, Är du kort så kan du bli mobbad, är du lång så kan du bli mobbad, ser du annorlunda ut än alla andra så kan du bli mobbad, är du jätteblyg så kan du bli mobbad. och bland allt så platsar nog att man kan bli mobbad om man har bisexuella föräldrar.

Så mobbing är ingenting som är det homosexuellas fel.
SvP kan nog inte jämföra sånt här för att dom kan antagligen inte förstå sig på mobbing och varför det uppstår. Mestadels så är det okunnighet och en dålig uppfostran ifrån sina föräldrar.
Alla barn har rätt att växa upp i en naturlig kärnfamilj bestående av en mamma och en pappa. Punkt slut. End of discussion.
Citera
2014-08-17, 22:04
Medlem
Har egentligen samma funderingar, men kommer rösta SD då jag inte är säker på SvP om de är NS eller inte, bara för någon på flashback skriver att dom inte är det eller för någon skriver en krönika på realsiten är jag inte övertygad.

Men däremot så tycker jag inte SD är perfekta eller gillar deras åsikter, är för slänga ut invandrare och stänga gränsen tills man löst detta skitsamhälle.

...Samtidigt som SvP kommer få hur många röster ? 400-500 max 600 ? medans SD kan få 10% + är yttligare ett skäl för rösta på SD
Citera
2014-08-17, 22:08
Medlem
snubbelTruts avatar
Rösta för helvete inte på SvP, de har ju inget direkt vettigt att komma med och är i mina ögon en bortkastad röst.

SD är därimot ett mer seriöst parti, de kommer få min röst med anledning av den katastrofala invandringspolitiken och missnöjet över de andra partierna.
Citera
2014-08-17, 22:10
Medlem
kvittot87s avatar
SD eller SvP, snälla jämför inte dessa två partier. SvP är ett jävla rasseparti medans SD är ett seriöst parti som vill stoppa massinvandringen pga ekonomiska skäl.

En uppmaning! Är du rasist eller liknande vänligen rösta då på SvP, för jag vill nämligen inte rösta på samma parti som någon intelligensbefriad rasist.
Citera
2014-08-17, 22:19
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Har egentligen samma funderingar, men kommer rösta SD då jag inte är säker på SvP om de är NS eller inte, bara för någon på flashback skriver att dom inte är det eller för någon skriver en krönika på realsiten är jag inte övertygad.

Men däremot så tycker jag inte SD är perfekta eller gillar deras åsikter, är för slänga ut invandrare och stänga gränsen tills man löst detta skitsamhälle.

...Samtidigt som SvP kommer få hur många röster ? 400-500 max 600 ? medans SD kan få 10% + är yttligare ett skäl för rösta på SD
SvP fick över 1.000 röster i EU valet trots att dom inte ens ställde upp i det valet. Jag skulle gissa på cirka 10.000 röster i riksdagsvalet.

Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87
SD eller SvP, snälla jämför inte dessa två partier. SvP är ett jävla rasseparti medans SD är ett seriöst parti som vill stoppa massinvandringen pga ekonomiska skäl.

En uppmaning! Är du rasist eller liknande vänligen rösta då på SvP, för jag vill nämligen inte rösta på samma parti som någon intelligensbefriad rasist.
Ojojoj vad fördomsfull du är!
Citera
2014-08-17, 22:31
Medlem
kvittot87s avatar

Citera
2014-08-17, 22:33
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvittot87

Varför är du så fördomsfull? Varför behandlar du SvP såsom etablissemanget behandlar SD?
Citera
2014-08-17, 22:40
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Varför är du så fördomsfull? Varför behandlar du SvP såsom etablissemanget behandlar SD?

För att SvP är ett rasistiskt parti det är inte SD. Gick in på SvP hemsida nu för att lära mig mer om partiet, det första man läser är följande:

"Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare."

Hur fan kan du stödja det? Det är ju riktigt sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in