2014-08-17, 08:47
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Valet vinns på gator och torg. Alla läser inte tidningar, och framförallt tar inte många det som står i tidningar på allvar. Det är Jimmie Åkessons uppgift att få det sovande och förnekande folket att inse hur det står till med Sverige, vilket borde vara ganska lätt nu när Reinfeldt har erkänt att pengarna är slut.
Det är SD sympatisörernas uppgift att väcka liv i nära, kära och vänner. Enligt många i min bekantskapskrets är man rasist så fort man står på samma torg som Jimmie, vilket skrämmer många från att gå dit och lyssna. På så vis får han inte ens chansen att nå ut till folket.
Kommer man med vettiga sakliga argument och håller en god ton lyssnar ens bekanta. Visst det är inte alltid man lyckas konvertera någon, men man bidrar ändå genom att ge personen ett nytt perspektiv vilket kanske kan gro och göra att personen får en annan uppfattning om partiet.
Citera
2014-08-17, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Så hur många år har de ljugit för oss om att invandringen är lönsam?
Har ingen statistik pa detta men antar att de ljugit om detta langt över en miljard ganger
Citera
2014-08-17, 08:49
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Valet vinns på gator och torg. Alla läser inte tidningar, och framförallt tar inte många det som står i tidningar på allvar. Det är Jimmie Åkessons uppgift att få det sovande och förnekande folket att inse hur det står till med Sverige, vilket borde vara ganska lätt nu när Reinfeldt har erkänt att pengarna är slut.
Jimmie Åkessons uppgift...En man klarar inte detta ensam. Vi måste alla hjälpas åt för att få Sverige på rätt köl igen. Även om det kostar på och innebär försakelser.
Citera
2014-08-17, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apflock
Underbart!!!

Jag har under sommaren tillsammans med min bror hyrt ut ett gammalt pensionat till Migrationsverket. Tjänar storkovan.
Nu håller vi på att renovera ytterligare ett pensionat. Jag kan knappt fatta att jag är RIK för första gången i mitt liv.
Jag avskyr mångkultur och smutsiga "flyktingar" men jag älskar pengar mer.
Om ett par år emigrerar vi till Kanada där vår åldriga far bor.

Tack Fredde, du är bäst!

Är det sant eller försöker du trolla till tråden lite?

Kan du inte ge lite mer detaljer om hur "affären" med Migrationsverket ser ut (givetvis utan att behöva "outa" dig själv)?
Citera
2014-08-17, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jketzetera

Kan du inte ge lite mer detaljer om hur "affären" med Migrationsverket ser ut (givetvis utan att behöva "outa" dig själv)?

Ja, det är 100% sant. Jag är hälftenägare i tre pensionatverksamheter som våra föräldrar startade på 60-talet. Det har gått knackigt i många år. Två var avvecklade.
Nu hyr vi ut dessa två och får en hyra som är en fantasisumma.

Sverige och svenskarna får gärna gå under om några år.
Citera
2014-08-17, 08:53
Medlem
Om man tillhör C FP eller KD så måste valrörelsen vara över, dom kan inte lova något i valrörelsen.
Alla intäkter går till en skenande invandring. Inte en spänn till vägar, broar tåg, gamla unga skolan sjuka försvaret osv. Allt till invandringen.
Skatter som kan höjas, bensin, bilskatt, övriga energiskatter, moms införs på hyror och avgifter kanske.
Detta allt för att tillfredsställa en helt galen statsminister önskan.
Resultatet blir att samhället kommer att raseras upplopp blir vardagsmat, och som följd kommer vi att bli ett muslimskt land.
Vi är med i EU skall Europa svämmas över så skall det delas lika, Sverige är inte det som vi är på väg mot, landet Gråterskan och samvetet för alla.

Detta val handlar om landets fortsatta existens, Rösta och rösta rätt.

" Aldrig har så många så få att tacka för så mycket jävelskap"
Citera
2014-08-17, 08:55
Medlem
Citat:
Åkesson har möjlighet till detta i kommande valdebatter på teve.

Beror helt på hur debatterna ser ut och vad debattledarna vill.
Tar inte medierna upp det i utspelets närtid har jag svårt att se mediernas vilja i att debattera det. TV kan styra sina debatter precis dit de vill.

Vi får se - Men jag tror till sist att detta utspel av Freddan inte påverkar valet i stort. Just pga media.
Citera
2014-08-17, 08:55
Medlem
KungGurras avatar
Fantastisk han är Fredrik Reinfeldt!

Mindgames på sitt eget sovande folk. Ett land där bristningsgränsen på invandringen är total och han ber om tålamod. aPropaganda-organet Flashback kryllar sionisterna och resten av dom "upplysta" svenskarna av allvar över stundens hetta

"- Hur kan Fredrik vara så matematiskt dum att han inte förstår att invandringen aldrig kommer hålla? Nu måste vi allesammans rösta på Sionist Partiet Sverigedemokraterna eftersom vi är så cyniskt smarta!"
Citera
2014-08-17, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ljug-media tycks göra sitt bästa för att tysta ner Reinfeldts sensationella yttrande -- vilket avslöjar att Fredrik och hans kumpaner blåljugit svenska folket rakt upp i ansiktet i åratal.

De stora tidningarna har placerat denna jättenyhet på undanskymda platser, på vissa förstasidor står den inte längre att finna. I ett normalt land hade massor av hungriga journalister tävlat om att ställa Reinfeldt mot väggen och avkrävt svar om varför han inte berättat om katastrofläget tidigare.

.
Tidningarna har ljugit svenska folket och spelar med i nedmonteringen av Sverige. Därav bör det omedelbart skapas nya lagar. Tillåt bara svenska ägare till tidningar (Icke J"diska)
Senast redigerad av peterknuda 2014-08-17 kl. 09:02.
Citera
2014-08-17, 08:56
Medlem
Mr.magos avatar
Underbart att se fi's syn på hans tal (min mamma var flykting, hon är en människa ingen kostnad). Är pengar troll som inte finns ?
Citera
2014-08-17, 08:58
Medlem
Japp, nu står han och erkänner rakt ut att han har ljugit under hela sin tid som statsminister och för första gången vädjar till folket att "öppna sina hjärtan" (samma folk som han tidigare kallat för både rasister och barbarer). Nu kom det äntligen fram det man väntat på, spiken i kistan för Sverige.

Jag klandrar dock inte Reinfeldt och hans lakejer på samma sätt som man inte blir arg på en orm för att den biter en (det ligger i ormens natur). Den här politiken har det svenska folket röstat för en längre tid i kombination med att rasiststämpla och förfölja de som står för motsattsen.

Ni (det svenska folket) har fått vad ni bett om

Alla dom som varit emot den förda politiken och som röstat på SD kan man inte önska allt annat än lycka till och hoppas att dom utvandrar när kraschen kommer, det är ni som är Sverige.
Citera
2014-08-17, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jketzetera

Bli inte chockad nu http://www.migrationsverket.se/Andra-aktorer/Fastighetsagare-och-uthyrare/Upphandling-av-tillfalliga-bostader.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in