2014-08-15, 19:04
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Problemet är att man bara kan ha en visst antal spelare på ignore sen tar de stopp.

Japp, tycker ignorelistan borde vara oändlig. Fyllde min raskt med alla spammande central och östeuropéer.
Citera
2014-08-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Ang gnällandet är det faktiskt väldigt sällan jag ser gnäll som direkt är emot mig, och om det kommer vare sig jag faktiskt gjort mig lite förtjänt av det vissa gånger och andra inte alls, så iggar jag att kommentera det i chatt, utan just tänka mig för och inte göra misstaget till nästa gång.

Väldigt sällan jag blir uppretat av random folk i spelet.

Håller med, chatten kan verkligen vara användbar, har lärt mig en hel del där igenom, speciellt om de nya kartor då trevligt folk ger råd om var man ska ställa sig m.m
Ibland funkar det att få tyst på idioterna genom att bara skriva "reported" i chatten. Snabbt och enkelt. Funkar förvånansvärt ofta.
Citera
2014-08-15, 20:39
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Ibland funkar det att få tyst på idioterna genom att bara skriva "reported" i chatten. Snabbt och enkelt. Funkar förvånansvärt ofta.

Eller så använder man exakt detta för att trolla folk.
Oprovocerade reported i chatten brukar få igång folk, särskilt om de känner sig oskyldiga.
Tycker det är intressant att ni hinner läsa chatten, jag brukar mest vara upptagen med att skjuta andra tanks för att hinna bry mig. Chatten brukar vara som mest användbar i slutet av en match för att få ens lagmedlemmar att inse vad de ska göra.
Bästa matcherna är när chatten är full av idioter och man långsamt och metodiskt mördar sig igenom kartan utan att säga något i chatten.
Citera
2014-08-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Eller så använder man exakt detta för att trolla folk.
Oprovocerade reported i chatten brukar få igång folk, särskilt om de känner sig oskyldiga.
Tycker det är intressant att ni hinner läsa chatten, jag brukar mest vara upptagen med att skjuta andra tanks för att hinna bry mig. Chatten brukar vara som mest användbar i slutet av en match för att få ens lagmedlemmar att inse vad de ska göra.
Bästa matcherna är när chatten är full av idioter och man långsamt och metodiskt mördar sig igenom kartan utan att säga något i chatten.
Nu menar jag inte att man ska skriva det utan anledning. Utan om det är något troll som inte vill sluta med sitt onödiga tjat om varför han känner sig sur osv. Som du säger ingen bryr sig ändå, men det skapar irritation.
Sedan måste jag erkänna att jag några gånger har börjat matchen med ett skämt och folk hängt på. Det brukar inte sluta bra alls.
Citera
2014-08-15, 23:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Tycker det är intressant att ni hinner läsa chatten, jag brukar mest vara upptagen med att skjuta andra tanks för att hinna bry mig.
Har inte koncentrationen för att ignorera chatten.

Citat:
Ursprungligen postat av estone
Kan va rätt kul att skriva att personen ska fortsätta gnälla för man skrattar åt det, oftast tystnar de väldigt snabbt, ibland börjar nån/några skämtgnälla och de kan ibland bli riktigt humoristiskt.
Citera
2014-08-16, 02:33
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
"New map?"
Citera
2014-08-16, 02:47
Medlem
jag (fredag eftermiddag troll mode: engaged) > "siema"
arg random p15 britt > "shut the fuck up you polish fuckhead"
jag > "recist reportet"
arg random britt > "its racist you dumb fuck"
etc.

classic wot
Citera
2014-08-16, 06:48
Medlem
är polacker en ras?
Citera
2014-08-16, 18:22
Medlem
xyklopfs avatar
Kör ett gäng matcher nu igen med chatten på (post-it lapp redo om det skulle spåra ut igen).

Men nog märks det att det är 5x exp vid första vinsten. MÄNGDER med afk´s, teamkillers och spelare som spelar för att laget SKA förlora om de inte tjänat in tillräckligt under matchens gång.
Lika många som vägra kolla minimappen, x antal matcher förlorade pga det. Går inte att ensam ta ansvar för hela kartan samtidigt, även om många öststatare verkar anse det.

Det värsta just nu är att afk-arna blir flera ju högre upp i tier man kommer. Hade en match med Ferdinanden där 2(!) IS8 var afk. Kul för vårat lag...inte!

Det är sånt man får vara med om i detta spel.

Men allt är inte dåligt. Hade en kul match med marder 38T där jag blev stridsvagnsess och fick Pascuccis medalj. Var på Ruinberg. For med en Hetzer mot E0 resten for mot E1-F1 och mötte fienden. Tyvärr bet Hetzern i gräset och jag blev ensam i staden. Blev att scouta försiktigt ner mot J0-K0. då ser jag på minimappen att nästan hela vårt lag förutom två arty´s och en M6 blivit utslagna. Och att de är på väg mot vår bas. Snabba beslut nu: åka tillbaka eller leta reda på fiendes arty? Valde alternativ 2 och det var bra, för de stod samlade vid K4. M6an sköte försvaret galant och när jag snabbt slog ut fiendens arty´s var matchen snabbt över sen. En riktigt skön vinst var det . Enda dumma var att jag redan fått x5 exp med mardern...

5 kills: T-25, T40, M37, St.Pz 2, Lorr. 39L Am.
13673 credits. 889 exp. (x1).
Citera
2014-08-17, 01:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Nästa gång du råkar ut för idioter som rusar över kartan, dör och sen gnäller som fan i chatten så ringer du ghostbusters.

https://www.youtube.com/watch?v=GFQquiRYykc&feature=em-subs_digest
Citera
2014-08-17, 04:31
Moderator
Arne.Ankas avatar
Delade wg ut en gratis tier2 vagn nyligen eller har jag drömt?
Citera
2014-08-17, 05:41
Medlem
xyklopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Delade wg ut en gratis tier2 vagn nyligen eller har jag drömt?

http://worldoftanks.com/encyclopedia/vehicles/japan/te_ke/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in