Kör ett gäng matcher nu igen med chatten på (post-it lapp redo om det skulle spåra ut igen).
Men nog märks det att det är 5x exp vid första vinsten. MÄNGDER med afk´s, teamkillers och spelare som spelar för att laget SKA förlora om de inte tjänat in tillräckligt under matchens gång.
Lika många som vägra kolla minimappen, x antal matcher förlorade pga det. Går inte att ensam ta ansvar för hela kartan samtidigt, även om många öststatare verkar anse det.
Det värsta just nu är att afk-arna blir flera ju högre upp i tier man kommer. Hade en match med Ferdinanden där 2(!) IS8 var afk. Kul för vårat lag...inte!
Det är sånt man får vara med om i detta spel.
Men allt är inte dåligt. Hade en kul match med marder 38T där jag blev stridsvagnsess och fick Pascuccis medalj. Var på Ruinberg. For med en Hetzer mot E0 resten for mot E1-F1 och mötte fienden. Tyvärr bet Hetzern i gräset och jag blev ensam i staden. Blev att scouta försiktigt ner mot J0-K0. då ser jag på minimappen att nästan hela vårt lag förutom två arty´s och en M6 blivit utslagna. Och att de är på väg mot vår bas. Snabba beslut nu: åka tillbaka eller leta reda på fiendes arty? Valde alternativ 2 och det var bra, för de stod samlade vid K4. M6an sköte försvaret galant och när jag snabbt slog ut fiendens arty´s var matchen snabbt över sen. En riktigt skön vinst var det

. Enda dumma var att jag redan fått x5 exp med mardern...
5 kills: T-25, T40, M37, St.Pz 2, Lorr. 39L Am.
13673 credits. 889 exp. (x1).