2014-08-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Eftersom Sverigedemokraterna har högst förtroende blad väljarna i just Migrationspolitiken så har SD allt att vinna och M ligger redan lågt där så. (Källa Novus) Att göra såhär är ju katastrofalt av M.
De har allt att vinna. De måste vinna över röster från vänsterflanken. Att de tappar till SD gör inget. SD röstar ju ändå oftast med alliansen.
Citera
Medlem
Blundettos avatar
Krona för krona alliansen har slut på pengar. Förutom på en punk, där är resurserna oändliga. Jag skäms som en hund att jag röstade på dem 2006.
Citera
Medlem
Krullpulvers avatar
Då vet jag vad jag ska rösta på. SD.

Detta är verkligen helt sjukt, att statsministern säger detta så nära inpå valet?! Och vi KAN inte hjälpa ALLA i världen! Fattar dom inte det!??

Blir så trött på alltihop...
Senast redigerad av Krullpulver 2014-08-17 kl. 00:37.
Citera
2014-08-17, 00:36
Medlem
StigAllans avatar
Det är bara att inse att en röst på SvP är det enda rätta!

När landsförrädaren säger att vi skattebetalare ska öppna plånboken vidöppen för att hålla liv i en jävla massa parasiter från muslimska och arabiska inavelsområden så är det bara att hoppas på att någon tar bort honom!

Repatriering!
Utan ekonomiskt bistånd dessutom.
Blattar och negrer har fått tillräckligt redan!
Alla lögnare ska återbetala alla kronor dem tillskansat sig på falska grunder!
Arbetsläger till detta är uppfyllt och dem är fria att återvända till sina skitländer!

Dö Reinfeldt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-IV-Adolf
Haha, som en nekrolog över det snart hädangångna Sverige.

Det ojämförligt korkade svenska folket kommer inte att vakna på grund av detta. Det räcker med att titta hur folk utanför nyktra sammanhang som Flashback reagerar. De flesta är ju direkt överförtjusta i Reinfeldts kommentarer. Måhända kommer Sverigedemokraterna kamma hem någon procent extra men det spelar ju ingen större roll.

Jag undrar varifrån dessa fähundar till landsförrädare anser sig ha fått mandat att avskaffa det land som generationer av svenskar byggt upp.
Håller med. Jag har för länge sen gett upp hoppet om de naiva, fega svenskarna.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
150 000 nya bostäder - WTF!!! Hur och vilka pengar skall detta tas från och finansieras? Det blir 1200 lägenheter i månaden under en tio-årsperiod och under den tiden så har flyktingströmmen ökat med det tiodubbla och därtill har vi den etniskt svenska befolkningsökningen (men denna kanske inte är att räkna med?)...! Då behövs det ytterligare x antal hundratusen lägenheter - byggandet kommer ALDRIG att komma ifatt, inser inte folk detta?!

Vilka pengar finnes till detta och vart skall dessa bostäder byggas? Vilka skall bygga dem? Bara tillstånden för att få bygga en liten Friggebod tar ju x antal månader - hur länge tar då inte stora lägenhetskomplex ala "miljonprogrammet" att få igenom?

Sådana glädjekalkyler är bara att hånle åt...

Det finns inte ens tillräckligt med bostäder för att hushålla nuvarande befolkning, förutom de som har egna miljoner att satsa på nybyggen eller dyra villor och centrala lägenheter (som regeringen å andra sidan kanske tänkt köpa upp åt den nya strömmen?).

Sverige är kört i botten, erkänner Reinfeldt nu.
Citera
2014-08-17, 00:37
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunhild-k
[/b][/b]

Har f ö skickat ett sakligt mail till henne angående hennes krönika, har inte så stor förhoppning att hon svarar (varför ska hon svara oss underståtar..)

Säg inte det, jag skickade ett riktigt otrevligt mejl till henne en gång då jag klart och tydligt deklarerade att kvinnan i fråga var en hycklande kommunistjävel, efter att hon skrivit en hatkrönika mot Sverigedemokraterna.

Jag fick faktiskt ett svar från henne, minns inte riktigt vad hon skrev men det var på flera rader och ganska trevligt i jämförelse med mitt mejl
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Syriska rebeller = ISS = mördare
Varför skall dessa ha PUT i Sverige?

Sverige är till för alla. ISIS är för sharia vilket dom flesta muslimer egentligen är men inte skriker ut det. Sverige är ett förlorat land, siste man tar med sig korset. Tänk vad skönt det blir att sitta och kolla på förfallet på tryggt avstånd. "Vi gillar olika", ja fortsätt
Citera
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticsLTD
Nej, har skickar en hemlig kod till Svetsarn: "Var nu en snäll pojke och ta emot alla de flyktingar i den takt vi bestämt, annars jävlar, kommer jag låta alla veta att du är en nazist!"

Kan bara skratta åt eländet, det är Monty Python-klass på politiken i Sverige idag.
Citera
2014-08-17, 00:38
Medlem
Aragonis avatar
Julafton kom tidigt iår för Åkesson. e
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darko.alexander
Moderaterna var ett givet val att rösta på för mig, precis som det var valet innan och i EU-valet i år. Efter detta gör det dock ont i hjärtat. Vill inte. Är sugen att rösta på SD, problemet är att det känns jävligt fel att rösta på SD som invandrare. Hur många som röstar på det partiet, och företräder partiet, är inte några som är emot massinvandring i sig utan är snarare emot invandrare ? 30 sekunders titt på FB så ser man ju vilka oerhörda fördomar mot invandrare SD-anhängare har. Missförstå mig inte, menar inte alls att att alla eller ens många behöver vara några renodlade rasister, men är helt övertygad om att det förekommer en överrepresentation av rassar som är förtroendevalda och företräder SD. Att hjälpa en sån jävel på travet känns sjukt fel. Men fortsätter massinvandringen kommer fan landet gå åt helvete. Ah, dilemma.

Om du såg valstugerepotaget där Janne Josefsson "vann valet" åt (S), tror det var 2002, så visade det att Svenskar i gemen oavsett partitillhörighet tycks ha fördomar lite till mans.

Titta på dig själv - Om du jobbat med svenskar så du känner några, och sen pratar med några av dina ursprungslandsmän som inte känner några svenskar, har väl du också hört en del fördomar mot svenskar?

Men sanningen är den att SD är vinnaren för alla invandrare som redan är här - Precis som Reinfeldt sa: Pengarna tar slut! Vi kommer behöva spara!

Om (S) eller (M) får bestämma så kommer de att tappa stadskassan på ytterligare pengar för att ta hit ännu fler invandrare. Tro inte att invandrare som redan är i Sverige kommer undgå alla besparingar!

Om SD får makten är de invandrare som redan är här säkra, men vi kommer minska antalet som får komma efter maktövertagandet.

Win-Win för både svenskar och invandrare som redan är här!
Citera
Medlem
2nice4myownGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joejjeman
Hoppas nån skjuter landsförädaren reinfeldt..

-JA! jag önskar livet ur idioten.. han önskar ju livet ur sitt folk!
Skjuta kan man göra när han inte sprattlar längre - Kan börja med sticka en riktigt vass glödgad pinne eller dylikt i alla hans hål (observera med många repetitioner), för att sedan använda eld och diverse syror....Sen sänker vi kvarlevorna i riddarfjärden...Sen senare om någon annan sk politiker börjar svamla i liknande banor så får han sällskap nere i djupet.....

Rösta för Sveriges framtid
SD2014
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in