2014-08-16, 22:57
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Svenskar som bor i stora lägenheter och villor ska tvingas mot en liten betalning ta emot invandrare,

alla som bor i trerummare och villor ska upplåta ett rum till en trevlig invandrare
Det hade blivit kaos om något sådant införts. Många hade hellre eldat upp min egen bostad än att låta någon invandrare bo hos dom.

Nej, jag fattar inte hur alla bostäder ska tas fram. Det är inte logiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Nej jag blir inte förvånad alls. Som jag förstått är resursomfördelning del av agendan. Vet du vem som startade gruppen?

Nej, det vet jag inte. Finns en tråd på flashback om det.
Citera
2014-08-16, 22:58
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Men vafan invandringen skulle ju rädda allas pensioner och nu säger statsministern att det inte finns pengar till annat än invandring och att alla maste acceptera det samtidigt som han käkar gaslever

För att få måste man ge, öppnar vi nu våra hjärtan, så kommer vi få tillbaka dem lagom till pensionen. .

Citera
2014-08-16, 22:59
Medlem
Har en gäststuga men bränner hellre ner den än låter någon jävla vidrig muslim bo i den. Dax att ladda hagelbössan?
Citera
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Det hade blivit kaos om något sådant införts. Många hade hellre eldat upp min egen bostad än att låta någon invandrare bo hos dom.

Nej, jag fattar inte hur alla bostäder ska tas fram. Det är inte logiskt.

Baracker på Södermalm låter inte helt fel faktiskt
Citera
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Nej, men sett hela talet på deras Youtube-kanal.

Hade buat om jag varit där, även om det nog hade känts som att bua under ett handikapp-OS.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
https://www.youtube.com/watch?v=2zlxWFRl9DM&feature=youtu.be

Skulle inte bli alls förvånad om det här ligger väldigt nära sanningen.

Alla som inte kollat på det här ännu. Gör det. Grymt jävla bra!
Citera
2014-08-16, 23:00
Medlem
Undrar hur många % SD ökar med Reinfeldts utspel.
Jag skulle gissa att de är uppe i 15 % i dagsläget. Opinionsmätningar litar jag inte på, de har dessutom alltid underskattat SD.

De asylsökande och de som beviljats asyl kommer att få bli sittande länge i sina "asylslott" då de inte finns några lgh att dela ut.
Citera
2014-08-16, 23:00
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=2zlxWFRl9DM

haha skönaste!!
Citera
2014-08-16, 23:01
Medlem
SuperBlaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Ett smart drag från Reinfeldt i detta läget vore att gå ut med att om Alliansen vinner valet så kommer en folkomröstning ske där svenskarna själva får avgöra om vi ska minska på asyl/anhöriginvandringen med X%.

Då kan media inte slakta honom och han räddar sitt eget ansikte.
En folkomröstning angående detta kommer aldrig att ske. Tråkigt nog. Vi har valt dessa "folkvalda" men vi har ingen makt att ändra ett skit. Vi är herrelösa får som vandrar runt och inte har något att säga till om. Vi är en handelsvara för stormakten, att svenskar inte vaknar upp och ser detta är ett problem.

Jag som svensk, jag jobbar och betalar skatt för alla pengar jag tjänar, mår skit pga. detta in i helvete sjuka slösande. Såklart ska vi hjälpa människor som är på flykt, men gör inte pengarna mer nytta på plats? Sverige kanske tar emot 100k flyktingar, men för dom pengarna som det kostar att ta hand om dessa skadade själar skulle vi kunna hjälpa ännu mer på plats. Tänk om hela integrationsbudgeten las på att hjälpa de verkligen utsatta i de områden som krig härjar över... Vi skulle hjälpa 10x så många "där" som att ta emot 1x här...
Citera
2014-08-16, 23:01
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Men vafan invandringen skulle ju rädda allas pensioner och nu säger statsministern att det inte finns pengar till annat än invandring och att alla maste acceptera det samtidigt som han käkar gaslever

Detta är mycket intressant..

Från att rädda pensioner till att bli en utgiftspost, en mycket stor utgiftspost.

(hoppas att Sverige tar sitt förnuft till fånga, och håller honom till svars en vacker dag)
Senast redigerad av Snapcount 2014-08-16 kl. 23:08.
Citera
2014-08-16, 23:02
Medlem
snurresnigels avatar
Där spikades det då. SD framför moderaterna.
Citera
2014-08-16, 23:03
Medlem
FBMinchias avatar
Detta jäwla swin till negerättling använder samma synsätt som den som mördade flickan och hävdade; kan inte jag få henne ska ingen annan heller få henne.

Det vill säga han vet att valet är förlorat och vill sabba rejält för sossarna genom att ge SD maximalt antal röster. Han har sålt ut vår gemensamma egendom till långt under reapriser åt ett fåtal invigda i den svenska oligarkklubben och kommer undan ostraffat i stället för att låsas in på vatten och bröd som den landsförrädare han är.

Nu ägnar han resten av valrörelsen åt att stoppa in käppar i hjulet för svenska arbetare. Jimmy skickar garanterat ett tacktelegram efter det talet. Imamen blir nog hedersmedlem i SD vad det lider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in