2014-08-16, 17:11
Medlem
Det finns knappt några nazister i Sverige eller kanske något tusental eller två. Det är få som vill ha med dem att göra. Kan vi inte lösa denna ansvarslösa invandringspolitik utan nazistiska lösningar är vi förlorade.
Citera
2014-08-16, 17:12
Medlem
Svinriks avatar
Jag gissar på delirium.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Delirium
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Era idioter, vad för skillnad tror ni det blir om SD kommer in? De kommer ju omöjligen strypa invandringen och repatriera folk. Invandringen kommer fortsätta, invandrare kommer bli en större procent av den svenska befolkningen för varje år. Invandrare föder i genomsnitt minst 4 barn per familj, svenskar max två. Den yngre generationen kvinnor är dessutom mer öppna och föder mulattbarn. Ni svenskar blir bortvalda till fördel för svarta kukar. Hur mycket ni än försöker vrida och vända på det så kommer vi inte ifrån faktumet att invandrare inom en snar framtid kommer vara lika många eller vara en majoritet i detta land.

så är det , men man ska vi göra? lägga oss att dö? men vem vet om 40 år kanske vi kan kalla Sverige svensk igen. Dagens Sverige är ju katastrof, vi är snart där då då ingen utom de rikaste och afrikanerna mår bra i detta land. (Afrikaner trivs ju givetvis i ett land där det är mindre afrikaner än i deras hemland)
Citera
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Jag tyar icke längre, efter typ 8 val med att rösta på moderaterna.

Som många andra i liknande sits blir det SD och hoppas på att de gamla moderaterna kommer tillbaka.
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Måste ju vara ganska unikt i en valrörelse att istället för att lova reformer prata om att pengarna ska gå till invandring.

Jupp, helt unikt. Och därför ser Aftonbladet till att flytta ner denna valnyhet långt ner på sidan till förmån för Göran Perssons kossor... Lycka till med den mörkningen, Aftonhoran!
Citera
2014-08-16, 17:14
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Hur kommer ni att minnas landsfadern när han får sparken efter valet 2014

Som den ledsna hunden och Evige Ledaren vars debattförmåga var på nivån "I are serious landsfader, this is serious politik".

Till följd av de tomma löftena om mer bostäder, fixad infrastruktur, någon form av försvarsförmåga och samhällsberedskap, de där McDonaldsjobben som skulle rädda oss alla och f.d. Hästsvansens rätt tama hot mot banker och entreprenörer inom skolor och omsorg har man gett upp 2014 och sedan lång tid har överlämnandet till nästa politikerbroiler planerats.

Alfons pappas tal om stora konstnader är en PK-istik fint i klassisk "vi gjorde inga misstag"-anda. De som undrar vad han menar eller kritiserar är ju helt enkelt RASISTISKA SVENSKAR. Problemet är att folk kanske inte längre är hipsterrädda för att bli kallade det eller ser hur illa det står till med beredskap vid naturkatastrofer och de slitna infrastrukturen och skiter i vad en väldigt vit neger från Täby tycker och tänker.

Den flintskalle förortstuffingen kommer inte att avgå utan "lämna över facklan" till nästa generation neoliberaler och Ayn Randonanister. Om ett år eller två har det nya arbetarpartiet levererat oss RoboAntonAbele - the future of moderat enforcement.
Senast redigerad av Ratad 2014-08-16 kl. 17:20.
Citera
2014-08-16, 17:15
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
så är det , men man ska vi göra? lägga oss att dö? men vem vet om 40 år kanske vi kan kalla Sverige svensk igen. Dagens Sverige är ju katastrof, vi är snart där då då ingen utom de rikaste och afrikanerna mår bra i detta land. (Afrikaner trivs ju givetvis i ett land där det är mindre afrikaner än i deras hemland)

Det första du kan göra är att aktivera dig i den nationalistiska rörelsen.

https://www.nordfront.se/svenska-motstandsrorelsen/medlemsskap
https://www.svenskarnasparti.se/hjalp-till
Citera
Medlem
JBernards avatar
Han är ju ärlig i allafall Reinfeldt, det får man ge honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
"öppna våra hjärtan" åt dessa flyktingar.

Samtidigt ska vi stänga våra hjärtan till våra pensionärer, vård och omsorg, skola osv

Vad som menas är "Öppna era ben tjejer för nu kommer det invandrarmän som vill knulla".
Citera
2014-08-16, 17:16
Medlem
RobertJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Game-Set-Match
Dina asikter ar ok, men gammal "skapmat"

Nothing new under the Sun.

Neh, jag vet att det inte är det för många här. Var inte menat att låta som jag uppfunnit hjulet. När jag svarade hette tråden nått i stil med "vill reinfeldt förstöra Sverige när han inte kan vinna valet" har jag för mig, eller så var det en annan tråd jag siktade på. Så passade på att skriva av mig och svara på topix Och om lögner blir sanna av att upprepa tillräckligt många gånger så måste ju sanningen också gå in efter ett tag. För det finns fortfarande folk det inte gjort det för, säker på det.
Citera
2014-08-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Proteströsta SvP. Några procent gör ingen skillnad för SD då dom kommer att öka enormt ändå men varje röst för SvP är en stark signal att nu får det fan vara nog.
SvP fick inte ens 750 röster i EU-valet. Varje röst på SvP är lika mycket värd som en röst på sjuklövern eftersom de får större inflytande tack vare röster på partier som är utanför riksdagen. Och då bortser jag från vilket idiotparti det är.

Varje procent extra för SD är däremot en framgång. Förstår mig inte på er SvP'are, så jävla ohederligt att sno röster på den egna sidan. Ni fattar inte ens att det gör mer skada än nytta, folk blir irriterade. Vet inte hur jävla många PM jag fått om att "rösta SvP" bara för att jag lutar lite åt höger. Nej jag vill inte ha ett kritvitt land med nötter i riksdagen.

Vi SD'are har i alla fall heder nog att fiska våra röster bland kommunister och PK-folket, vi gillar utmaningen. Ni kommer aldrig bli något mer än ett tramsparti, och det är jag glad över.
Citera
2014-08-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Vad som menas är "Öppna era ben tjejer för nu kommer det invandrarmän som vill knulla".
Javisst är det så. Se t.ex. på fallet Åtvidaberg och de eritrianerna som kom dit.

http://avpixlat.info/newsdesk/eritreanska-asylsokande-man-marknadsfors-som-singlar-i-corren

"Efter att ett tidigare hotell i Åtvidaberg numera har gjorts om till asylslott togs i dagarna de första 45 asylsökarna emot.

Under rubriken "Här checkar 30 singlar in" skriver tidningen Corren bl.a. följande om de nya kommuninvånarna:

"Det var molnigt och grått innan, men solen visade sig när 45 personer klev av bussen. Den största majoriteten, 30 stycken totalt, är män från Eritrea och samtliga ska vara singlar.
[...]
Invånarna i Åtvidaberg som är intresserade av att få kontakt med de 30 singelmännen kan testa att lära sig tigrinja"

Utöver den direkta osmakligheten i det hela framgår det heller inte varför Corren enbart har valt att redovisa civilstatusen på det nya slottsföljets afrikanska män, medan man inte på motsvarande sätt redovisar detsamma för t.ex. de slöjbeklädda kvinnor som man på bilden i tidningen ser finns med bland de övriga 15 nya slottsgästerna.
"

Notera OCKSÅ hur könsfördelningen är, på rent folkmordsmanér.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in