2014-08-15, 21:03
Avslutad
Berny, du och Linda Persson borde bli vänner, så kan ni stänga Flashback tillsammans.
Citera
2014-08-15, 21:14
Medlem
Allvarligt talat, bara jag som missat dessa citat Berny plötsligt lägger i sina kritikers mun? När har någon påstått att Theus blir drogad? Vem har önskat henne en plågsam död? Vem uttryckte en önskan om att Nicklas skulle dö när han levde?

Har ändå följt den här cirkusen rätt noga men kan för mitt liv inte minnas detta. Det grövsta jag kan minnas var när KV skrev något om att det vore bättre för samhället om Berny dog, typ. Resten verkar som taget ur luften.
Citera
2014-08-15, 21:18
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Vad dillar hon om i Lassievideon? Vem har påstått att hon drogar Theus?

Ingen! Antar att hon förvränger att vi ogillar att hon röker inne med Theus. I Bönans värld blev vår oro för Theus en ren anklagelse mot henne. Logiken i en sönderknarkad hjärna.
Citera
2014-08-15, 21:20
Avslutad
Det finns ETT inlägg längre bak, ganska långt tillbaka, där någon spekulerar i om hon drogar Theus. Jag minns inte nu vilken användare som skrev det, men jag minns att det skrevs.
Citera
2014-08-15, 21:40
Medlem
Gafflens avatar
Jag är inget fan av B som alla förstått men hennes lilla gåva var väldigt rolig måste jag medge

Fast lite sårad blev jag av att hon sa heroin ; (
Citera
2014-08-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det finns ETT inlägg längre bak, ganska långt tillbaka, där någon spekulerar i om hon drogar Theus. Jag minns inte nu vilken användare som skrev det, men jag minns att det skrevs.
Tack för svar. Herregud.

Var det inte Berny som skulle "återgå till sitt vanliga bloggande" eftersom hennes kritiker "inte existerar" för henne? Verkar som att både flashback och skvallerbloggen tar rätt stor plats i hennes liv just nu. Hon ägnar timmar åt att författa inlägg, hateragea i diverse kommentarsfält och spela in små dedikerade filmer. Själv halar man upp mobilen ur fickan i väntan bussen någon gång om dagen.
Citera
2014-08-15, 22:02
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Något som verkligen frustrerar mig är att Theus faktiskt ser välmående ut på bilderna. Jag kan inte tala för exakt vilken matchvikt och kroppsbyggnad som är normalt för en frisk och rätt skött collie men han ser ut som en pigg och fin hund.

(Nej Berny, försök INTE använda dina foton som bevis för att din hund mår bra i din ägo när allt annat talar emot det!)

Jag undrar verkligen hur hunden ser ut live. Eller hur de hundratals deletade bilderna mellan de fina såg ut. Och jag undrar över hans psyke med tanke på att en collie så vitt jag vet (själv van vid schäfer) är en arbetshund som behöver enorma mängder motion och handfast disciplin för att vara en harmonisk hund inomhus. Att han inte får den motion han behöver och förtjänar är ju uppenbart men jag undrar med psyket och det sociala. Berny verkar se honom som en människa och behandla honom därefter. Får han någonsin umgås med andra hundar?

Det är en alldeles för konspiratorisk och hemsk tanke men... är det möjligt att Berny drogar Theus för att få en lugn och passiv hund inomhus? Förlåt men jag var tvungen att komma med den teorin. Detta är INTE en anklagelse. Bara en tanke. Något är det som inte går ihop.

Det är nog mina lösa spekulationer i ovanstående inlägg som ligger till grund för det här med anklagelser om att hon drogar Theus.
Citera
2014-08-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag är inget fan av B som alla förstått men hennes lilla gåva var väldigt rolig måste jag medge

Fast lite sårad blev jag av att hon sa heroin ; (
Haha, det tyckte jag också måste erkännas...
Citera
2014-08-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Jag har förresten gjort en donotlink-länk, om man som jag vill läsa bloggen utan att bidra med ett skit.
http://www.donotlink.com/b6gl om någon annan är intresserad.

fan vad bra med denna länk, ska lägga som bokmärke och bara använda den nu. vill inte att Berny ska sitta och få betalt för sin skit.
Citera
2014-08-15, 22:51
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Sinfon till dig kommer en helt egen present senare.

Vad trevligt, hur kommer det sig? Är det för att du tycker om mig extra mycket? Det tror jag.
Citera
2014-08-15, 23:13
Medlem
sinfons avatar
Vill bara tipsa om att Berny just nu går loss på Elisa igen i skvallerbloggen. Fredagsmys!
Citera
2014-08-15, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Vill bara tipsa om att Berny just nu går loss på Elisa igen i skvallerbloggen. Fredagsmys!

Skulle precis skriva samma sak.

Ganska underhållande, ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in