2014-08-15, 18:33
Medlem
De kan tydligen utesluta alkohol iaf, efter leverproverna.

Läkarna borde läsa hennes blogg, så de för veta sanningen. Om de ska kunna behandla henne.
Citera
2014-08-15, 18:53
Medlem
gato12s avatar
Riktigt fåniga inlägg i bloggen nu. Först gaggar hon om sitt levervärde för att sedan dra till Bolaget och posera med en bag-in-box. Barnsligt försök att provocera.
Citera
2014-08-15, 19:24
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Riktigt fåniga inlägg i bloggen nu. Först gaggar hon om sitt levervärde för att sedan dra till Bolaget och posera med en bag-in-box. Barnsligt försök att provocera.

Ja och efter allt provocerande så blir hon sur över att folk reagerar? Jag tror dessutom hon får en kick av att hålla på och provocera. Men om hon tror att man kan hålla på och provocera och bete sig illa utan att dra på sig haters så tror hon ju fel.

Jag förstår verkligen inte att det fortfarande finns folk som försvarar henne när hon beter sig så illa som hon gör. Det är som att dom fortfarande tror att bara för att Berny är traumatiserad så får ingen kritisera henne och ingen får säga emot och allt dåligt hon gjort ska bortses från och hon ska inte behöva stå till svar för sin ansvarslöshet heller och man får inte lägga sig i hennes liv heller även om det är av oro för att hennes dåliga beteende ska gå ut över andra. Det är helt vansinnigt hur hon bara tillåts fortsätta såhär.
Citera
2014-08-15, 20:02
Medlem
Hej älskade ni! Jag har en present till er på bloggen. Jag ville ge er något för all tid ni lägger ner på att tänka på mig. Kramis!/ The one and only
Citera
2014-08-15, 20:04
Medlem
Sinfon till dig kommer en helt egen present senare.
Citera
2014-08-15, 20:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Hej älskade ni! Jag har en present till er på bloggen. Jag ville ge er något för all tid ni lägger ner på att tänka på mig. Kramis!/ The one and only

Känner du dig lite ensam...?
Citera
2014-08-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Känner du dig lite ensam...?

Ja, det är ju trots allt fredag... På något vis ska man väl desperat ragga läsare
(Var det inte du som inte brydde dig, B?)
Citera
2014-08-15, 20:13
Medlem
Jag har förresten gjort en donotlink-länk, om man som jag vill läsa bloggen utan att bidra med ett skit.
http://www.donotlink.com/b6gl om någon annan är intresserad.
Citera
2014-08-15, 20:21
Medlem
Nu har ni gjort bort er kraftigt. Hahha. Ni är inte smarta direkt. Ni är rent av så korkade att jag skrattar hela vägen till banken ännu en gång.Kan ni inte lagen? Utländsk server eller ej. Läs på och lär. Nu har jag inget behov av att denna tråd stängs ner men jag har vissa hm hur ska jag formulera det......äh ni får väl se helt enkelt. Nu har jag annat att ägna mig åt. PUSS!
Citera
2014-08-15, 20:48
Medlem
Vad dillar hon om i Lassievideon? Vem har påstått att hon drogar Theus?
Citera
2014-08-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Nu har ni gjort bort er kraftigt. Hahha. Ni är inte smarta direkt. Ni är rent av så korkade att jag skrattar hela vägen till banken ännu en gång.Kan ni inte lagen? Utländsk server eller ej. Läs på och lär. Nu har jag inget behov av att denna tråd stängs ner men jag har vissa hm hur ska jag formulera det......äh ni får väl se helt enkelt. Nu har jag annat att ägna mig åt. PUSS!

Kanon, då slipper du tigga pengar på Facebook & stjäla andras identiteter för mat på faktura!
Citera
2014-08-15, 21:02
Medlem
Antitrinitarians avatar
Haha, ironin i att Berny frågar om VI kan lagen. Bönan, kan du inte passa på att svara lite de frågor som ställs här, som du undviker för att de är obekväma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in